Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום!

 

מזמן שכבר לא כתבתי כאן בפורום אודיו ואני חוזר אליכם לשאלה שמאוד מטרידה אותי :wink:

היתה לי בעיה במגבר במערכת באוטו כאשר הוא הפסיק לעבוד משום מה ולא הצלחתי לאתר את מקור הבעיה,

אז הלכתי לחנות אודיו לרכב והבחור שם איתר את הבעיה והסתבר שהחוט של ה + מהמצבר לפיוז הראשי מנותק,

אני כמובן שמחתי שהמגבר לא הלך או משהו בסגנון, הוא חיבר לי את החוט כאשר האוטו לא היה מונע ונסעתי לי לדרכי.

למחרת בבוקר האוטו לא מניע.. קראנו לרכב שירות והסתבר שהמצבר הלך!

צירוף מקרים או שלא.. זוהי שאלתי אליכם, האם יש קשר בין הדברים? אם כן, מה בדיוק גרם לכך לדעתכם?

 

תודה רבה מראש.

"And Justice For All..."

פורסם

אני לא כל כך בטוח, אבל נראה לי שהמגבר עבד כל הלילה ובגלל זה הלך המצבר.

לפני זה ה + לא היה מחובר והמצבר היה בסדר, נכון?

איך שהוא חיבר את + הלך המצבר, רוב הסיכויים שהמגבר עבד ובגלל זה הלך המצבר.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אין קשר בכלל אלא אם כן שכחת את הרדיו עובד כי המגבר לא מתחיל לעבוד בלי שהרדיו יהיה עובד אלא אם יש איזו שהיא בעיה במגבר או ברדיו והמגבר נשאר עובד אז הוא יכול לרוקן את המצבר אבל לא להרוס אותו כי אפשר להתעין את המצבר אם הוא בסדר

פורסם

אין מצב כזה שהרדיו ו/או המגבר עבדו בלילה כי המערכת מחוברת אצלי ברכב לסוויץ' ולכן ברגע שאני

מוציא את המפתח הכל נכבה.

 

בעקרון הבעיה של המגבר כבר התחילה לפני כחודש והיא התאפיינה בהתחלה בניתוקים מדי פעם של המגבר

ועם הזמן בכך שהוא הפסיק לגמרי לעבוד אז כנראה שכל הזמן הזה החוט שם היה רופף עד שהוא

התנתק לגמרי.

וכן, המצבר היה בסדר עד לפני כן.

"And Justice For All..."

פורסם

אם אפשר להטעין את המצבר כשהמגבר מנותק - תטעין

אם המצבר מת (יש בד"כ אחריות לשנה,התאריך מוטבע עליו) תחליף

אח"כ לך לחשמלאי ותבקש לעשות בדיקת טעינה\פריקה לפני שהמגבר מחובר וכנ"ל כשהמגבר מחובר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...