Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מציעים לי אוטו שנרכש בליסינג מימוני ע"י אדם פרטי,וכל התשלומים עליו בדיוק כעת הסתיימו.

ברשיון הרכב רשום שהבעלים הם חברת ניו קופל.

ואני שואל:

א. האם יש לזה ביטוי במחיר הרכב כעת?

ב. כאשר ארצה למכור את הרכב ליד הבאה, איך אוכל להראות לו שזה לא רכב ליסינג "רגיל"

 

אני יודע שיש על הנושא הזה כמה וכמה שאלות בפורום, אבל אין תשובה ברורה. מישהו יכול לומר משהו פסקני בנידון?

פורסם

אם ברשיון כתוב שהרכב שייך לחברת המימון, משמע שהרכב עדיין לא שייך לבחור.

הרכב עובר לבעלות הבחור כאשר הוא מסיים את חובו לחברת המימון, השעיבוד מוסר והוא יחשב כיד 2 (ברשיון יכתב כ 01).

כלומר אתה תהייה הבעלים ה- 3 של הרכב, לכן גם חשוב לבדוק את עיניין השעיבוד.

יש ירידת ערך, אני חושב שבמחירון לוי יצחק מופיע תחת בסעיף ליסינג בחזקת אדם יחיד או משהו כזה.

איך תציג את הרכב מה יהיה בעתיד?אולי תבקש את החוזה בין ניו-קופל לבחור, חוץ מזה אלוהים גדול עד אז.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
אם ברשיון כתוב שהרכב שייך לחברת המימון, משמע שהרכב עדיין לא שייך לבחור.

הרכב עובר לבעלות הבחור כאשר הוא מסיים את חובו לחברת המימון, השעיבוד מוסר והוא יחשב כיד 2 (ברשיון יכתב כ 01).

כלומר אתה תהייה הבעלים ה- 3 של הרכב, לכן גם חשוב לבדוק את עיניין השעיבוד.

יש ירידת ערך, אני חושב שבמחירון לוי יצחק מופיע תחת בסעיף ליסינג בחזקת אדם יחיד או משהו כזה.

איך תציג את הרכב מה יהיה בעתיד?אולי תבקש את החוזה בין ניו-קופל לבחור, חוץ מזה אלוהים גדול עד אז.

 

אם הבנתי נכון, אני אמור ללכת אתו לחברת המימון, ומשם למשרד הרישוי או משהו דומה, ואז אני אהיה היד השניה.

אבל בכל זאת, האם יש משהו ברישום שמבדיל בין רכב מליסינג תפעולי, שזה רכב נחות בשוק המשומשות, לבין ליסינג מימוני של אדם פרטי?

וגם - מה צריכה להיות ההנחה שהמוכר אמור לתת (אם בכלל) בשלב הנוכחי?

פורסם
יש ירידת ערך, אני חושב שבמחירון לוי יצחק מופיע תחת בסעיף ליסינג בחזקת אדם יחיד או משהו כזה.

במקרה של ליסינג מימוני אין ירידת ערך והחישוב נעשה בדיוק כמו לרכב פרטי.

הסבר לכך הוא שליסינג מימוני זה בדיוק כמו לקחת הלוואה בבנק לצורך רכישת רכב בגובה 100% מהעלות שלו.

 

ההבדל היחיד הוא תוספת של יד ברשיון הרכב, אליה יש התייחסות במחירון וכדאי לבדוק אותה.

 

בנוסף לכך, אני הייתי מבקש מהמוכר לראות את החוזה שלו מול ניו קופל מלפני 3 שנים ולוודא שאכן מדובר בליסינג מימוני ולא תפעולי. אם אתה הולך לקנות את הרכב הנ"ל, תבקש אישור לצלם את המסמך כדי שתהיה לך הוכחה לכך כשתרצה למכור את הרכב.

פורסם
אם הבנתי נכון, אני אמור ללכת אתו לחברת המימון, ומשם למשרד הרישוי או משהו דומה, ואז אני אהיה היד השניה.

אבל בכל זאת, האם יש משהו ברישום שמבדיל בין רכב מליסינג תפעולי, שזה רכב נחות בשוק המשומשות, לבין ליסינג מימוני של אדם פרטי?

וגם - מה צריכה להיות ההנחה שהמוכר אמור לתת (אם בכלל) בשלב הנוכחי?

לא, אתה תהייה כבר היד ה- 3 (ירשם כ 02 ברשיון).

אין לך שום עסק עם ניו קופל , תן לבחור לסגור את עסקיו איתם.

אני חושב שאתה צריך לבקש את החוזה ניו-קופל-לבעל הרכב, שם אמורים להופיע כל הנתונים לגבי הרכב.

תמיד טוב לבדוק במשרד הרישוי לגבי העבר של הרכב(שלא יהיו "הפתעות" לא נעימות מאוחר יותר), וכן לבדוק שיעבוד ברשם המשכונות.

אני עדיין חושב שיש ירידת ערך, אני לא יודע בדיוק כמה אחוזים(תבדוק בלוי יצחק), אבל לא הרבה בהשוואה לליסינג תפעולי.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

ע"פ מה שזכור לי, אפשר לבצע קומבינה מסוימת (לא קומיבנה לא חוקית! אני מדבר על מהלך חוקי) שיאפשר לך להרשם כיד השנייה על הרכב ולא כיד שלישית. את הדבר הזה צריך המוכר לבדוק מול חברת הליסינג ממנה רכש את הרכב. בזמנו, כאשר

אנחנו בדקנו רכישה של רכב בליסינג מימוני ואחד השיקולים היה מה קורה עם מכירת הרכב אני כמעט ובטוח שמצאנו פתרון שמאפשר לנו למכור ולא להחשב כיד 2 על הרכב.

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...