Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה.

 

כמו שבכתורת אני מחפש חיווט טוב שיהיה מחובר לK2P.

 

מבקש שיהיה מעל 2.5 מ"מ (אמרו לי שסט כזה צריך חיווט הרבה יותר רציני מ2.5 מ"מ).

 

החיווט עצמו שיהיה ברמה גבוה ולא פשוט.

 

אני חושב ש300 שקל זה תקציב מכובד לחיווט. (לא כולל RCA)

 

אם אפשר גם על הדרך איפה אפשר לקנות את החיווט שאתם ממליצים עליו.

 

תודה מראש מקס.

פורסם

אתה יכול ללכת לציון מהתחנה המרכזית לקנות סט של 4 G

וRCA אתה תצטרך לקנות מימישהו אחר יותר מקצועי. אבל ערכה של 4G צריכה לעלות אצלו בערך 150 ש"ח אולי 180 שזה סביר מאוד.

 

 

 

נ.ב

מישהו מוכר בפורום כבלים של מנסטר לרמקולים אחלה של כבל אולי תוכל להיסתדר איתו ......

פורסם

טוב, יש הרבה אנשים מכובדים כאן בפורום שלא יסכימו איתי :? ויש הרבה שכן :wink:.

 

כמו שנאמר מיליון פעם בפורום שהתקנה איכותית מהווה תנאי חשוב למ"ע טובה ואיך שהיא תשמע, אני חושב שחיווט זה הדבר הלא פחות חשוב כמו בחירת דרייברים, התקנה טובה+ וכו'.

לדוגמה : לאחרונה לא התפשרתי וקניתי 4 מטר של ואן דן הול דגם CLEAR WATER כאשר כל מטר עולה לא פחות מ55 ש"ח!

זהו כבל אשר מחבר בין הטויטרים לבין המגבר שיושב מקדימה - וההתוצאה היא פשוט מדהימה! (את אותו הטויטר שמעתי על אותו סט אפ עם אותו מגבר עם אותו HU הכל אותו הדבר - אצלי) התחלף "רק" הכבל. הטויטר נהיה חי יותר, פתוח יותר, הרבה יותר קל לכוון את הטיים אליגמנט ולאזן את הבמה, הגבוהים נהיו בהירים יותר וברורים יותר ואין "צעקות" בתחום הצעקני של מ"ע 2WAY

(בערך מ1KHZ עד3KHZ) מהטויטר.

 

300 ש"ח לכל החיווט לדעתי תקציב דל מידי בהתחשב שיש לך סט ברמה כזאת.

איפה יושב המגבר/ים שלך?

פורסם

GTI אתה מגזים ,

 

 

אצלי כל הרכב (רק חוטים של רמקולים כמובן ) סה"כ 25 מטר . 12 גייג' מונסטר כייבלס , עלו כ600 ש"ח .

 

300 לסט קידמי זה בהחלט מספיק גם אם הוא יקנה VDH.

 

אתה צריך כ 8 מטר חוט 2.5 או 3 מ"מ וחוט טוב יעלה כ20 עד 30 שח למטר .

פורסם

אולי יש איזה מקום שיש לו חוט טוב מעל 2.5 מ"מ שאפשר לספור לפני מטרים ולסגור עיניין?

 

לדוגמא אם אני יקנה מיוסי בתחנה סט של 4G אולי זה לא יספיק.(מבחינת מטרים)

 

אתם מדברים על חוט טוב?! איפה אבל אני משיג אותו? (חנות,מספר טלפון).

 

מקס.

 

 

נ.ב GTI המגבר יושב מאחורה, ואני מדבר על מהמגבר לקרוס ומשם עלה, לא כולל אחוריים ורדיו דיסק.

פורסם

מגזים או לא - זה תלוי איך מסתכלים על זה ומאיזה רמה של "שגעון" 8).

חוטים לטויטרים צריכים להיות רק מכסף - ולא כמו החוטים ה"פשוטים" יותר שבנויים מחוט אחד נחושת ואחד כסף,

חוט כסף מעביר את התדרים הגבוהים יותר טוב, כאשר למידבאסים עדיף לחבר חוטים העשויים מנחושת אשר מקנה העברה טובה יותר של תדרים בינוניים ונמוכים יחסית וסאונד "חם ומלטף".

 

לקנות כבלים כאלה ניתן בחנויות אודיו ביתי מקצועי, אני רכשתי בת"א, באודיוקלאב, קיבלתי גם הנחה וגם יעוץ, ויחס טוב.

פורסם

מה נשמע ג'נה?

 

חייב לציין שהבן אדם הזה הוא זה שעשה לי את הבניות!!..(כן נסיעה למעלות) :)

 

בחזרה לנושא, 2G זה לא מוגזם?

 

מקס.

פורסם

סאב + מידבאסים סטינגר סדרה בינונית (אדום), ולטויטרים בינתיים משהו זמני (רוקפורד 5 מטר) שיוחלף בקרוב (בתקווה)

לAR גם סדרה בינונית (acoustic research) מטר אחד (המגבר בדש).

פורסם

על מה אתם מדברים לעזעזל? 300 ש"ח זה דל לחיווט ל K2P?

 

2.5 מ"מ זה המון! מקס אתה לא באמת מריץ שם 300W RMS שאתה צריך יותר מזה או משהו!

 

2.5 מ"מ של אומגה אודיו שזה חיווט מעולה לכל הדעות עולה 6-8 ש"ח למטר! וזהו!

סה"כ ל-20 מטר (במקרה של בי אמפינג) תכין כ- 140 ש"ח..

 

תדבר עם יגאל-בנץ או אליקו על החיווט.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מה נשמע מנואל.

 

אתה בעצמך אמרת לי שצריך יותר מ2.5 מ"מ, תיכננתי ליקנות מאליקו ואז אתה אמרת לי שלסט כזה צריך חיווט יותר רציני.

 

למה היתכוונת? החוט עצמו או העובי?

 

מקס.

פורסם

אתה כנראה לא הנת בדיוק על מה דיברתי.

2.5 מ"מ זה המון! במיוחד בשביל סט של 100W RMS!

כמה כבר תתן לו? 150? אני בספק רב.

 

עם מדובר ב 2.5 מ"מ אמיתי/אמין/איכותי כמו שאנחנו מדברים עליו אזה אין צורך לזרוק כסף סתם ככה.

אצלי ברכב החיווט 2.5 שקניתי מאליקו מזמן..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

כן כן את הבניות עשיתי אני רק תיקון קטן לוניה/לאון לא ג'ניה .

אני התכוונתי שב 300 שקל הוא משלים חיווט עם מקור חשמל !

יש כבלים מצויינים בכל חנות כמו הום סנטר 25 ב 5 שקל מטר והז מצויין לדעתי הם ממש טובים ועוד ב 150 הנוספים הוא יכול לעשות לעצמו תשתית 2 גייג' בכל האוטו!

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

×
×
  • תוכן חדש...