Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי שעון סל"ד מצאתי כבר פלוס ומינוס ומיקמתי אותו, עכשיו את כבל ה"נתונים" האם לחבר למחשב ? ראיתי בפורום המלצה לחיבור לפין 21 במחשב, אין ניתן לעשות זאת ? והאם זה הפתרון העדיף ? אני מעדיף לא להרוס את המחשב.

 

מדובר במנוע 1.4I.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

במידה ויש חוט מוכן שמחובר לפין הנכון במחשב (כמו ב-AX), פשוט תחבר וזהו.

במידה ואין, פשוט צריך לחבר לפין הנכון.

שום נזק לא ייגרם.

 

הועלה כאן מספר פעמים פרוייקט של בחור שחיבר את השעון לכויל, ע"י שימוש ב-2 דיודות.

פורסם

2 שאלות, איפה קנית ובכמה כסף?

אני גם רוצה אבל מצאתי רק ב200-300 שקל ונראה לי יותר מדי.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

קשה לי להאמין שתמצ אמשהו סביר היום בפחות מ-200 שקלים.

 

אני מעדיף להתחבר למחשב ולא לכויל הצתה עם הלחמות וכדומה, אם לא יוצ אלי חוט מפין 21 במחשב האם ניתן להלחים אליו כבל וזהו ? אני מניח שבמצב כזה לא צריך דיודות ותוספות מוזרות ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

גם אני חושק בשעון סל"ד ושעון חום מנוע.יש לי AX 97 1.4

 

אשמח לקבל פרטים על איכן רכשת ובכמה? (ואם אפשר איזה תמונה על הדרך :oops: )

 

כמו כן אני מעדיף להחליף את לוח השעונים לכזה שכבר כולל את שניהם , משהו יודע באיזה דגמים הופיע הלוח הנ"ל ואיכן ניתן למצוא?

 

 

תודה

 

שי

פורסם
מאתר PSI.

 

באמת גם בפורום כאן דובר על פין מספר 21... בכל מקרה עד כמה שזכור לי כל המנועים האלה דיי אותו הדבר.

 

מה זה לחבר אותו עם סופית ? :roll: חשבתי להחליף לחוט עצמו זה לא אמור למנוע ממני ניתוק הצמה בעתיד.

 

האם ניתוק כבל המחשב בזמן שהרכב כבוי יפגע בו ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כמו כן אני מעדיף להחליף את לוח השעונים לכזה שכבר כולל את שניהם , משהו יודע באיזה דגמים הופיע הלוח הנ"ל ואיכן ניתן למצוא?

 

 

תודה

 

שי

ספורט/GT מהשנתונים המאוחרים (91-92) או GTI.

 

באמת גם בפורום כאן דובר על פין מספר 21... בכל מקרה עד כמה שזכור לי כל המנועים האלה דיי אותו הדבר.

המנועים דומים אבל מחשב ניהול המנוע והצמה שונים לגמרי.

 

מה זה לחבר אותו עם סופית ? :roll: חשבתי להחליף לחוט עצמו זה לא אמור למנוע ממני ניתוק הצמה בעתיד.

 

האם ניתוק כבל המחשב בזמן שהרכב כבוי יפגע בו ?

ניתוק הכל במזן המנוע כבוי לא ייגרום לנזק. הכוונה שלי הייתה שלא תלחים את החוט ישירות לפין של המחשב אלא שתחבר אותו עם סופית (כמו שאתה מחבר חוט של רמקול לרמקול עצמו עם סופית).

פורסם

ניתוק הכל במזן המנוע כבוי לא ייגרום לנזק. הכוונה שלי הייתה שלא תלחים את החוט ישירות לפין של המחשב אלא שתחבר אותו עם סופית (כמו שאתה מחבר חוט של רמקול לרמקול עצמו עם סופית).

 

הדבר ברור, לא התכוונתי להחלים אותו לפין המחשב עצמו. הדבר יעבוד בטוח ? לא צריך לחבר לקויל ההצתה ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

×
×
  • תוכן חדש...