Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה כולכם התנפלתם לי על הילד?

עצם העובדה של BX GTI יש אחות בכירה בדמות BX 16V היא ההוכחה המוחלטת שהרכב בר שיפור.

הרי בשיפור רכב מה הדאגה העיקרית שלנו? שהשילדה תתמודד עם תוספת הכח, לא?

אז כאן באים סיטרואן ואומרים לנו במפורש "תעמיס, תעמיס אחי. יש לך בטח עוד איזה 40 כ"ס להעמיס בשקט" :wink:

מה שכן, כדאי מאוד שהשיפור הזה יהיה מלווה ביישור קו מקיף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב בהחלט בר שיפור, אבל כשהוא בן 16, בעל איכות בניה די שברירית מלכתחילה והשגת חלקי חילוף למערכת המתלים הופכת למטלה פחות פשוטה מהרגיל, יש סיכוי שמי שיכנס לפרויקט כזה בלי לטפל בבסיס, ימצא עצמו די מהר עם חור בכיס ורכב מושבת. שזה מה שמלכתחילה ניסיתי להסביר.

פורסם
הרכב בהחלט בר שיפור, אבל כשהוא בן 16, בעל איכות בניה די שברירית מלכתחילה והשגת חלקי חילוף למערכת המתלים הופכת למטלה פחות פשוטה מהרגיל, יש סיכוי שמי שיכנס לפרויקט כזה בלי לטפל בבסיס, ימצא עצמו די מהר עם חור בכיס ורכב מושבת. שזה מה שמלכתחילה ניסיתי להסביר.

ארנון,בלי לזלזל חס וחלילה.

 

אבל למה כל כך אכפת לך?

זה הרכב שלו,והוא רוצה לשפר אותו.

 

פה זה פורום שיפורים,כח,אחיזה לא פורום ייעוץ כלכלי.

פורסם

כי לארנון כואב הלב כשהוא רואה סיטרואן מושבתת, בדיוק כמו שאני כואב הלב לראות הונדה מכוערת.

פורסם
ארנון,בלי לזלזל חס וחלילה.

 

אבל למה כל כך אכפת לך?

זה הרכב שלו,והוא רוצה לשפר אותו.

 

פה זה פורום שיפורים,כח,אחיזה לא פורום ייעוץ כלכלי.

 

 

כי אחרי שאתה אוכל חרא עם רכב מסויים פעם אחת אתה לומד שיעור חשוב בחיים.

מה אתה תייעץ למי שהולך לקנות E30 חבוטה ומתפרקת? שילך על זה כי הוא יכול להסתכל על מכוניות כאלה שמורות ולדמיין?

כנראה שלא, אתה תייעץ לו לשקול שוב את צעדיו כדי שלא יעבור סרטים שאולי אתה כבר עברת :)

 

נסיון במקרים האלה שקול לזהב.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
כי אחרי שאתה אוכל חרא עם רכב מסויים פעם אחת אתה לומד שיעור חשוב בחיים.

מה אתה תייעץ למי שהולך לקנות E30 חבוטה ומתפרקת? שילך על זה כי הוא יכול להסתכל על מכוניות כאלה שמורות ולדמיין?

כנראה שלא, אתה תייעץ לו לשקול שוב את צעדיו כדי שלא יעבור סרטים שאולי אתה כבר עברת :)

 

נסיון במקרים האלה שקול לזהב.

 

 

 

רון.

E30 חבוטה ומתפרקת שנסעה יותר חזק מE30 שמורה :) שמקבילה לה....

 

האמת? אני לא ייעץ לבן אדם כלום,אני ייעץ למשפחה ולחברים בנושאים אישיים.

 

פה,אני אענה לבן אדם על מה שהוא שאל או/ביקש לשמוע/לדעת.

 

למשל - כמה יעלה לי ספויילר של STI להונדה?

א. אל תקנה זה מכוער זה ערסי

ב. 2800 כולל מע"מ .

 

ב - כי אני לא יועץ פיננסי/יועץ לענייני מראה רכבים.

פורסם

אלון

מה יתנו בוכנות של 1600? אם הן קמורות, אזי נפח תא השרפה יהיה קטן יותר, ויחס הדחיסה יעלה. עד מתי?

לגבי המנוע, לBX גיטיאיי מעולם לא היה מנוע 130 סוסונים (ממה שזכור לי), אלא מנוע D6D, ולא D6B כמו ב205, והוא לא מחזיק ב130 סוסים, אלא 125 או מספר כלשהו בסביבה.

הראש גם שונה מזה של ה205GTI, לחלוטין. הסעפת שונה, המצערת שונה, ולכן ההספק יהיה שונה.

צ'יפ לא ייתן הרבה במנוע שכזה, הוא רק ישנה את אורך הפולס של המזרק, ולא יותר.

גם לא פילטר, ווסת, או כל דבר אחר.

אתה יכול לשים גל זיזים אחר, אבל תאלץ בדרך להחליף את הקפיצים מחזירי השסתומים, את הגומיות, ועוד.

אני מציע על ניקוי פנימי של הבוכנות בעזרת קיטור (יענו מים, סלד גבוה, לחץ גבוה, ספיקה נמוכה), כחצי ליטר מים, ב 10 דקות עבודה, על 2000 סלד. בצינורית בקוטר 2ממ (קטנה יותר מקשית של טרופית)

רוב הפיח יתנקה, המנוע יהיה בריא יותר, וחזק יותר.

פורסם
אלון

מה יתנו בוכנות של 1600? אם הן קמורות, אזי נפח תא השרפה יהיה קטן יותר, ויחס הדחיסה יעלה. עד מתי?

לגבי המנוע, לBX גיטיאיי מעולם לא היה מנוע 130 סוסונים (ממה שזכור לי), אלא מנוע D6D, ולא D6B כמו ב205, והוא לא מחזיק ב130 סוסים, אלא 125 או מספר כלשהו בסביבה.

הראש גם שונה מזה של ה205GTI, לחלוטין. הסעפת שונה, המצערת שונה, ולכן ההספק יהיה שונה.

צ'יפ לא ייתן הרבה במנוע שכזה, הוא רק ישנה את אורך הפולס של המזרק, ולא יותר.

גם לא פילטר, ווסת, או כל דבר אחר.

אתה יכול לשים גל זיזים אחר, אבל תאלץ בדרך להחליף את הקפיצים מחזירי השסתומים, את הגומיות, ועוד.

אני מציע על ניקוי פנימי של הבוכנות בעזרת קיטור (יענו מים, סלד גבוה, לחץ גבוה, ספיקה נמוכה), כחצי ליטר מים, ב 10 דקות עבודה, על 2000 סלד. בצינורית בקוטר 2ממ (קטנה יותר מקשית של טרופית)

רוב הפיח יתנקה, המנוע יהיה בריא יותר, וחזק יותר.

 

מה ז"א בשביל מה? בשביל תוספת הספק מן הסתם.

 

תא שריפה קטן יותר=יחס דחיסה גבוהה יותר=יותר הספק אם מעשירים את התערובת ומכוונים הצתה בהתאם.

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...