Jump to content

עמריא

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של עמריא

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, מישהו יודע אם גיר ידני של פג'ו 405 1.9 1991 יתאים ל-BX GTI 1992? נשמע הגיוני שכן, אבל....
  2. יש ל-3M דבק דו צדדי אפור עבה (בסביבות 2.5 מ"מ). כשהוא מתייבש הוא מאבד את הגמישות שלו ומתקבע בצורה שהדביקו אותו. מאוד דומה לדבק המקורי שמשתמשים בו. לדעתי בחנויות אינסטלציה תמצא אותו.
  3. המנוע במצב טוב, אבל לדעתי הוא בטורים גבוהים מדי. אני בטוח שהוא אוכל שמן, אפשר גם להריח את זה. לפני שמחליפים מנוע אפשר פשוט להחליף רינגים, לא? את השסתומים אני אבדוק ואנקה אם יש צורך. אני חושב שעופר ניקה את ההזרקה, אבל אני אבדוק איתו. בכל מקרה, אני בטוח שיש מזרקים יותר טובים בשוק היום ממה שהיה ב-92. לא שווה להחליף? איך בודקים את החיישנים?
  4. ארנון, תודה על התשובה. בוא נשאיר את העקיצות ההדדיות מאחורינו, שנינו לא נהנים מזה. אם אתה חושש לעתידו של הרכב, אין לי כוונה לקרוע אותו ואני בונה עליו לעתיד הרחוק מאוד. אני לא רוצה להתעלל באוטו, אני רוצה לחזק אותו טיפה, כי אין מה לעשות, חלק מהסוסים מתו לאורך השנים. בינתיים טיפלתי במתלים האחוריים, התחלתי להחליף צינורות יבשים, קצת תיקונים (החלפה וקיבוע) של כבלים ומגעים חשמליים, צמיגים קדמיים חדשים וג'אנטים מגנזיום (בשביל הפוזה ובעיקר בגלל שעלו לי גרושים). muffler יותר טוב ופילטר אוויר יותר פתוח יחזירו לו חלק מהכוח בלי להעיק על המנוע. גם תהליך ההחלפה לא מסוכן לאוטו ולא מצריך פעולות מסובכות. הוא גם יעבור שיפוץ אסתטי בפנים ובחוץ. מה אתה חושב שאפשר לשפר בלי להזיק לו?
  5. צודקים צודקים... לא טורבו ולא בטיח. עכשיו לתשובות ענייניות. מה אפשר לעשות איתה? ארנון, אם יש לך השגות, תנסה להיות מועיל ולא סתם מריר.
  6. אהלן, שמי עמרי, חדש בפורום ובעל רכב חדש (אני חדש, הרכב ישן). קניתי סיטרואן BX 1.9 GTI שנת 92 עם 200,000 ק"מ. האוטו שמור במצב ממש יפה (מכנית) ואחרי הקנייה הייתי צריך להשקיע יחסית מעט (בעיות חשמל, מצבר, שני בומבות והחלפת שמן). המנוע נוהם כמו חתלתול והטורבו נכנס לפעולה מהר וחזק, המתלים רכים (כל הבומבות חדשות), רפידות ברקס חדשות, הילוכים במצב טוב מאוד, קלאצ' גם כן. בקיצור, אחלה אוטו ועכשיו אני רוצה לעשות אותו עוד יותר אחלה. אני מתכנן להחליף ל-glass muffler. יש למישהו המלצות למותג מסויים? או איפה להשיג אחד טוב? להחליף פילטר אוויר לפילטר שיאפשר כניסה גדולה יותר של אוויר. אני שוקל לקנות K&N. יש המלצה לפילטר אחר? להחליף צ'יפ להזרקת דלק לאחד ספורטיבי יותר. יש המלצה? קיים צ'יפ בשוק שמאפשר מעבר ממצב ספורט לנסיעה רגילה? אני רוצה לפתוח את הפרונט של האוטו ולהחליף את התריסים כדי להכניס אוויר שיקרר את הטורבו. זה חוקי בכלל בארץ לשנות את המכסה מנוע והפרונט? האוטו פונה טוב יחסית לרכב עם מתלים הידראולים (יש לו צמיגים רחבים וטובים - 185/60/14. זה הכי רחב שאפשר בלי לפרק את הפלסטיק לצידי הגלגלים האחוריים), אבל הייתי רוצה לשפר את האחיזה בפניות. למישהו רעיון איך לעשות את זה בלי להקשיח את האוטו? ושאר רעיונות איך לשפר את הרכב יתקבלו בברכה. עופר, אני מקווה שמוצא חן בעינייך מה שהולך לעבור עליה....
  7. אהלן, שמי עמרי, בן 26 מכפר סבא. הרכב הראשון שקניתי היה סיטרואן BX (כנראה בגלל שהרכב הראשון שאני זוכר בחיי היה ה-BX של אבא שלי ב-87). הוא שרד 4 שנים עד שהוא מת בתאונה - לא משהו נוראי, 2500 שקל תיקונים. או במקרה של BX, טוטאל לוס. הצד החיובי, בחיים לא הייתי מקבל עליו מחירון אם הייתי מוכר אותו. העברתי שנה בגרמניה. עבדתי אצל חברה ישראלית שמפתחת לב.מ.וו. מערכות אלקטרוניקה אז יצא לי לבלות שנה על ב.מ.וו. 550 2006. 376 כ"ס ואפס ל-250 ב-16 שניות (!!!!!!!). זה לא נתון רשמי, זה משהו שאני ועמית לעבודה בדקנו על האוטובאן. מתכנן בעתיד לעסוק בהנדסת רכב. נכון לעכשיו, בעל סיטרואן BX GTI 92. לפרטים נוספים, הודעה ראשונה לגביה פורסמה בפורום שיפורים. וזהו. גם לי יש כלבה קטנה וחמודה אם זה מעניין מישהו.... עמרי
×
×
  • תוכן חדש...