Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשאני מגיע לקונוס האחרון וצריך לעשות 180 אז אני מסובב יותר מרבע סיבוב של ההגה כדי להגיע לפרסה טובה, וזאת בגלל מהירות יחסית נמוכה. אז מה עושים במצב כזה? לא נוח לסובב את ההגה אם פרק כף היד.

 

אם המהירות נמוכה אולי בכלל לא כדאי לך להשתמש בבלם היד.

בכלל, זה אולי כיף ויפה, אבל לרוב יותר איטי מסיבוב בקו הנכון...

לגבי השימוש בברקס לפני הפניה, זו בהחלט אחת האפשרויות לצורך העברת משקל.

 

לגבי העברת היד לחלק התחתון של ההגה וסיבוב שלם של ההגה לפני שימוש בבלם היד זו פעם ראשונה שאני שומע על כך, נראה לי מוזר ואני לא ממש מסכים עם הטכניקה הזו, אבל מאחר ומעולם לא ניסיתי זאת (וכנראה גם לא אנסה...), אתן לך לנסות ולהחליט בעצמך.

כבר ראיתי שמדריכים בכל מיני צורות, כולל העברת יד שמאל ל"שעה 3", אבל אחרי מספיק שנות נסיון בשימוש בבלם היד (כולל הדרכות שעברתי והעברתי), עם שימוש נכון בהעברות משקל (תוך שימוש בהגה, גז וברקס) אין צורך להזיז את היד מ"שעה 9" ואם כן - כנראה שאתה איטי מדי ותוותר מראש על שימוש בבלם היד.

 

חבל שיתפתח כאן ויכוח בנושא - שכל אחד יבחן בעצמו מה עובד הכי טוב בשבילו ומה מרגיש לו נוח, כמובן במקום סטרילי ובטוח, ויוכל להעלות את רשמיו לאחר נסיון.

שי

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רק יוסיף שהמהירות המומלצת לשיטה שאני דיברתי עליה

30-40 קמ"ש (מהירות נמוכה יחסית)

בגלל זב חשוב הסיבוב הארוך של ההגה.

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

זאת לא מהירות נמוכה יחסית למטרה הזאת אלא בדיוק המהירות שצריך. פחות מזה ולא תהיה מספיק אינרציה עבור הזריקה, יותר מזה והאינרציה תעיף אותך מעבר לקו של סיבוב פרסה (בעיקר בציר ההתקדמות המקורי אבל גם אפשרי בציר הפניה בהתאם לחוזק ההפניה ותזמון המשיכה).

כל מה שצריך זה רבע סיבוב, גג חצי, אין שום צורך ביותר מזה.

 

ניר

פורסם

זה תלוי ברכב.

 

עם הפגו 106 אני יכול לעשות 180 מדוייק ויפה גם ב 20 קמש.

 

עם הקורולה - גם העברתי משקל מקסימום קדימה, סיבבתי את כל ההגה, מה שלא יהיה פחות מ 50 קמש האוטו לא עושה את זה יפה, למרות שהגלגלים האחוריים ננעלים הרכב פונה עם גלגלים נעולים אבל לא בדיוק נזרק, ב 60 קמש, זה יוצא לא רק יפה אלה גם ממש מדהים.

 

כמו כן, כשעושים 180, במהירות המתאימה לרכב, אין שום צורה לסיבוב שלם של הגה, רבע סיבוב מספיק ביותר.

 

בוא נשמע מכם המלצות וטיפים לביצוע של 360, פעולה כבר יותר מורכבת מ 180.

פורסם
אם המהירות נמוכה אולי בכלל לא כדאי לך להשתמש בבלם היד.

בכלל, זה אולי כיף ויפה, אבל לרוב יותר איטי מסיבוב בקו הנכון...

לגבי השימוש בברקס לפני הפניה, זו בהחלט אחת האפשרויות לצורך העברת משקל.

 

לגבי העברת היד לחלק התחתון של ההגה וסיבוב שלם של ההגה לפני שימוש בבלם היד זו פעם ראשונה שאני שומע על כך, נראה לי מוזר ואני לא ממש מסכים עם הטכניקה הזו, אבל מאחר ומעולם לא ניסיתי זאת (וכנראה גם לא אנסה...), אתן לך לנסות ולהחליט בעצמך.

כבר ראיתי שמדריכים בכל מיני צורות, כולל העברת יד שמאל ל"שעה 3", אבל אחרי מספיק שנות נסיון בשימוש בבלם היד (כולל הדרכות שעברתי והעברתי), עם שימוש נכון בהעברות משקל (תוך שימוש בהגה, גז וברקס) אין צורך להזיז את היד מ"שעה 9" ואם כן - כנראה שאתה איטי מדי ותוותר מראש על שימוש בבלם היד.

 

חבל שיתפתח כאן ויכוח בנושא - שכל אחד יבחן בעצמו מה עובד הכי טוב בשבילו ומה מרגיש לו נוח, כמובן במקום סטרילי ובטוח, ויוכל להעלות את רשמיו לאחר נסיון.

מהירות נמוכה לבלם יד אך מספיק מהירה לתת היגוי מעצבן.

 

כמו שנאמר בגלל המהירות הנמוכה יש צורך לסובב יותר מרבע ואפילו מחצי הגה. אני בדיוק מגיע במהירות של 45-40 קמ"ש.

:-) just smile
פורסם
אמנם זה נשמע מפתיע, אבל אחיזת הגה נכונה, שימוש נכון בגלגל ההגה, תנוחת ישיבה,

 

ועוד שאר ירקות - אלו בדיוק הדברים שמלמדים בקורסים לנהיגה מתקדמת !

 

ויפה שעה אחת קודם.

 

נכון.

 

ויותר מזה, דווקא בעניין סיבוב ההגה יש יותר מאסכולה אחת (אני מכיר שלוש טכניקות שונות...). לגבי אחיזה במצב סטטי: ידיים במצב 9 ו-3

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מתעלק, באיחור, על השרשור:

 

האם למישהו מחברי הפורום יש את הספר "נהיגה טובה" של אברהם פורת ז"ל?

 

ברצוני להשאיל אותו במטרה לסרוק אותו-ולהחזירו שלם לבעליו.

 

(לאחר בירור במחלקת המנויים של מגזין "אוטו", אין להם עותקים נוספים של הספר, שיצא לפני כ-8 שנים)

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

3 ו-9 לא כל כך נוח (לפחות לי). אני מחזיק בד"כ קצת מעל זה, נגיד שתים וחצי, ותשע וחצי. 3 ו-9, אגב, יוצא בהרבה מכוניות ישר על ה"כנפיים" של ההגה, ומאוד לא נוח להחזיק אותו בצורה כזו.

כשאני צריך לסובב את ההגה הרבה ביד אחת, אני בכלל לא אוחז אותו, אלא לוחץ עליו ומסובב (קשה לתאר, אבל זה עובד).

"ai motoare capul doare"

פורסם

לכל אלה שרשמו "תעשה טובה עזוב אותך מאחיזה עם יד אחת" "תפוס בשתי ידיים" וכו' ... אל תגידו לי שאתם תמיד עם שתי ידיים על ההגה , ביננו כולנו לא נוסעים כל הזמן עם שתי ידיים על ההגה .

מה שבאמת מצחיק שאכן זה מה שמלמדים בקורס נהיגה מתקדמת , איך לתפוס נכון לכוון את הכיסא ושאר הפרטים הקטנים והחשובים האלה .

לירן אני מקווה שענו לך על השאלה =)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני נוסע כל הזמן עם 2 ידיים על ההגה.

 

אבל מה אני מבין...

 

הכי טוב "לנגב חומוס" על ההגה עם יד אחת :?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני לא יכול להגיד שאני תמיד עם שתי ידיים על ההגה, אבל בהחלט ברוב הגדול של הזמן (מה לעשות, לפעמים צריך לחטט באף :lol:).

"ai motoare capul doare"

פורסם
אני נוסע כל הזמן עם 2 ידיים על ההגה!!

 

 

כנראה גם אני לא מבין אבל אולי מישהו כאן יסביר לנו אחרת...

שי

פורסם

למה להוסיף סימני קריאה להודעה שלי ? :?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הכי טוב "לנגב חומוס" על ההגה עם יד אחת :?

 

 

אהבתי :)

האימון הכי טוב להיפטר מההרגל של לנהוג ביד אחת, זה להסיר את ההגה כוח :twisted:

 

אביחי

פורסם

אני לא מבין איך אפשר לינהוג עם יד אחת. לא נוח לי לינהוג ככה.

אני תמיד מחזיר את ההגה בצורה של 3-9. ולא נוח לי אחרת. אולי כי התרגלתי ...בעיקרון זאת הצורה הכי טובה להחזיק את ההגה. בסיבובים אני בד"כ לא מוריד את הידיים מההגה בכלל, אלא מסובב את ההגה עד לנעילת המרפקים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...