Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בירשותי לנצ'יה תמא טורבו ומי שמכיר את הגנ'ט בלצ'יה הוא ג'נט מגנזיום כמו סכינים כאלה שנגיע כחה מקורי מהחברה יש לי עכשיו בעייה שעל הג'נט נתפס ליכלוך שחור וכתמים שחרים שלא יורדים מהז'נט אם שום סבון שום שפשוף שלא שיפשפתי בו את הג'נט זה לא יצא אני כבר מיאש כי כל האוט ניראה יפה ורק הגנטים שלו לא נוצצים וזה משגע אותי

דר"כ אגב הציעו לי לשים מסיר שומן כמו סנט מוריץ וכמו דברים כאלה שמשתמשים מסעדות אבל גם אמרו לי שזה יכול לידפוק תג'נט בלכ מיקרה אני כבר מיאש מהנושא האם למישהו יש איזה פיתרון לנושא או איזה חומר שהוא מכיר שלא מזיק ויכול ליפתור את הבעייה ציק צאק אשמח אם תיתנו תשובות מדוייקות על מוצרים מדוייקים שבדוק שאתם יודעים שתובים לג'נטים מהסוג הזה ויכולים לעזור לי.

 

בכל מקרה תודה לכל המשיבים שיוכלו לעזור לי בנושא הכאוב הזה.:-(

פורסם

לג'נאים שלי אני משתמש בנוזל מיוחד שמבוסס על טפלון ומרוצה מהתוצאות.

 

הנוזל נמכר באוטו דיפו, לא זוכר את שמו, אבל בהזדמנות אני יכול לבדוק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לג'נאים שלי אני משתמש בנוזל מיוחד שמבוסס על טפלון ומרוצה מהתוצאות.

 

הנוזל נמכר באוטו דיפו, לא זוכר את שמו, אבל בהזדמנות אני יכול לבדוק.

 

 

אני גם מחפש כזה דבר , יש לך אפשרות לבדוק ? :)

מה העלות המשוערת שלו ?

 

הוא לא גורם נזק לצמיגים במידה שיש מגע ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אני גם מחפש כזה דבר , יש לך אפשרות לבדוק ? :)

מה העלות המשוערת שלו ?

מחיר כ-60-65 ש"ח באוטו דיפו.

הוא לא גורם נזק לצמיגים במידה שיש מגע ?

כדאי לדאוג שהנוזל לא יבוע במגע עם הצמיגים ואם כן אני שוטף אותו במים.

 

אני מחזיק את הנוזל בתא מטען - יבדוק בהזדמנות הראשונה איך הוא נקרא.

 

עריכה:

לג'נאים שלי אני משתמש בנוזל מיוחד שמבוסס על טפלון ומרוצה מהתוצאות.

 

הנוזל נמכר באוטו דיפו, לא זוכר את שמו, אבל בהזדמנות אני יכול לבדוק.

הכוונה כמובן הייתה לג'נטים.

 

הנה עזרה.

 

 

 

רון.

לפעמים קורות טעויות דפוס...

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לפי טעמי כן, למרות שבמקרה של ג'נטים שלי, כבר יהיה קשה לקבל את הברק של היום שיצא ממפעל. :oops:

 

אני משתמש בנוזל גם להברקה של יציאה של אגזוז שעשוייה כרום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמו שאמרו יש משחה מיוחדת שמבריקה את הג'אנט, אתה יכול לנסות להשתמש גם בשמן חלודה, להשפריץ על הג'אנט ולנגב, גם לו יש אפקט הברקה. בכל אופן שום דבר לא יעזור באמת כי הצבע מתכלה עם הזמן, אם אתה באמת רוצה שיראו טוב לך תעשה להם חידוש/צביעה מחדש במוסך משהו כמו 400ש"ח או שתעשה את זה בעצמך, תפרק את הג'נטים תיקח לפאנצ'ר מכר שיוריד את הצמיגים ותצבע אותם, יש צבע מיוחד שמוכרים באוטו דיפו.

פורסם

הבטחתי לברר באיזה נוזל אני משתמש לג'נטים שלי.

 

מדובר בנוזל של DU PONT נקרא Teflon WHEEL Cleaner מחיר מבצע באוטו דיפו 70ש"ח.

 

עריכה:

עוד רשום על הנוזל שהוא אינו מכיל חומצות ובנוסף מסיר שרף עצים וחרקים ממשטחים צבועים, כרום, פלסטיק וזכוחית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מדובר בנוזל של DU PONT נקרא Teflon WHEEL Cleaner מחיר מבצע באוטו דיפו 70ש"ח.

 

לא רוצה לאכזב אותך, אבל זה זבל'ה של מוצר (כמו גם השמפו רכב שלהם). מדובר על מוצר בינוני עם שם חזק DU PONT, שאין ממש קשר לחברת צבעי הרכב העולמית חוץ משימוש חוקי בשם המותג.

 

לי-רוי

הייתי ממליץ לך ללכת על משהו יותר "קשוח". תראה מה עשיתי לפני שבועיים:

 

פירקתי את כל הגלגלים ועשיתי להם "נקיון פסח". עברתי על כל ג'אנט עם הרבה סבון וספריי TUFF STUFF של STP. הם נראו בערך כך:

74805196.jpg

 

 

לאחר מאמץ, הרבה מים ושפשוף זה נראה בערך כך:

74807077.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

תנקה את החישוקים עם קיטור. לקיטור עצמת ניקוי שמסירה את הטינופת.

 

לחישוקים ברכב של אשתי נדבקו גרגרים שחורים שיצרו טקסטורה של ניר זכוכית. לקחתי מחבר מעט מחומר הצמיגים המהולל (נדמה לי שדו פונט - סידרת הפלטינה) והחומר לא עשה שום דבר.

הבאתי קיטורית, חצי שעה עבודה והכל נקי.

×
×
  • תוכן חדש...