Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אני חדש בפורום אז אני מצטער אם אני ירשום

במקום הלא נכון

אז ככה : השאלה שלי היא כזאת

ברשותי רכב גולף שנה 2003 הרכב מאוד שמור

אבל הריפודים על הפנים מאוד מלוכלך בגללל הזמן שעבר

בדרך כלל אני שותף בתחנות דלק והם לא מקפידים בכלל לנקות כמו שצריך

אולי יש איזה חומר שמנקה יותר טוב שהם שמים או משהו כזה ?

למה לי אישית אין זמן כרגע לנקות תאוטו.

ועוד שאלה לבעלי גולף היכן ניתן למצוא רשת אחורית ? של החברה

תודה מראש תום והמשך שבוע נפלא לכל חברי הפורום היקר.

:roll:

פורסם

יצא לי להשתמש פעם בשרותי שיחזור המושבים של צ'מפיון.

גם על גולף.

הרכב יצא כאילו חדש מהמפעל. מומלץ בחום.

 

למושבים בגולף הנ"ל יש נטייה לתפוס לכלוך, ובעיקר שערות ואבק, כך שמומלץ לשאוב אותם או לנקות עם

פראש וואנס.

פורסם

ludu,

מה עלות שיחזור המושבים בחברה?האם הם מבצעים את אותה פעולה גם על ריפוד הגג וריפודי הדלתות?

 

תודה

פורסם

אהלן גם אני השמח לקבל תשובה על הסכום המבוקש בצמפיון האמת שזה נשמע אחלה רעיון

ודרך אגב השמח אם מישהו יענו לי על השאלה השניה תודה

פורסם

לא מומלץ לקנות וילון מקורי הוא יקר מאוד

ויש חלופות זולות יותר (כיתוב: גולף או פולסוואגן)

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...