Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום לכם אנשים יקרים,

אחרי שנה שאני רק קורא ומשכיל מכל הידע שלכם, החלטתי שזה הזמן להרשם...

ולענייננו.

לא מזמן קניתי פז'ו 206XS שנת 00' ולפני שבועיים התחיל לי ריח מאד מסריח בתוך הרכב.

אתמול גיליתי שככל הנראה הריח הוא מאזור שמתחת לשטיח של הנהג, יש שם רטיבות מוזרה.

מוזרה כי הצמיגות שלה היא לא כמו מים, היא יותר שומנית. ניסיתי לייבש עם נייר סופג, להפעיל מיזוג על חימום בכל נסיעה על הרצפה ו... בנתיים כלום...

יש לכם רעיונות ממה זה יכול לנבוע ואיך אני יכול לטפל בזה?

 

תודה

פורסם

בדוק חוסר מים במצנן המנוע !!! חוסר מים סימן לנזילה מרדיאטור חימום. שם לב לא לנסוע עם הרכב כאשר יש נזילה , אתה עלול לשרוף אתם ראש מנוע.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

מדהים איך אתם יכולים לתת דיאגנוזה בלי אפילו לראות את האוטו!

חבל שאין רופאים כמוכם!

 

זה באמת זה. לפני שבוע מילאתי את המיכל של הנוזל קירור ועכשיו הוא במינימום והריח של הפקק זה אותו הריח.

השאלה הגדולה והיקרה עכשיו היא איפה מתקנים דבר כזה וכמה זה אמור לעלות?

יש אפשרות לעשות דבר כזה לבד? תיקון כזה של נזילה ? מדובר בצינור לדעתכם, באיזה חלק נראה לכם ?

בכל מקרה ניסיתי לראות אם יש דרך גישה ונראה לי שצריך להגיע לשם דרך האזור של הדוושות.

 

אם אני לא יפעיל את החימום בנתיים זה אמור לעזור?

פורסם

אם אתה אכן קורא את הפורום כשנה, אתה יודע בעצמך שהכי טוב יהיה לא לחזור על שאלות שנשאלו,

ועוד יותר טוב יהיה לחפש מקרים דומים. אתה גם לבטח יודע שהנושא הזה דוסקס (מלשון נטחן) לא פעם ולא פעמיים.

פורסם

השאלה הגדולה היא אם אני יכול לעשות מעקף בזול או שטיפול הוא חובה?

 

שנית, אם יש לכם מקום שבו אתם ממליצים לטפל בו?

 

ואחרונה... האם לא תהיה נזילה כל זמן שאני לא משתמש בחימום?

פורסם

טיפול הוא חובה.

הנזילה יכולה להיות מאחד הצינורות שנכנסים לרדיאטור החימום, או מרדיאטור החימום עצמו.

לבורר החימום אין השפעה, כיוון שהוא רק מפנה את האוויר לכיוון הרדיאטור או הצידה ממנו. המים החמים ממשיכים לזרום שם כל העת.

 

כדי לקבל המלצה למוסך תצטרך לפרט באיזה איזור אתה נמצא.

פורסם

אז אתם כנראה לא תאמינו אבל אני מאושר :-P

 

המשכתי לחפור ולחפור בנושא הזה לפני שאני הולך למוסכים ושופך שם כסף סתם גיליתי שכל מקורה של הבעיה

 

זה מחסור בבורג... מסתבר שאת הצינור שמחבר בין ההולכה לרדיאטור חימום תופסים שני ברגים. אחד למעלה ואחד למטה.

באופן מאד מאד מסתורי... הבורג התחתון נעלם והיתה משם נזילה שמילאה את כל הרכב.

אחרי כמה חיתוכים לוגים נוספים נראה כי באמת זה מקור הנזילה. שמתי בורג, ללא אטימה עם סיליקון בשלב זה ומאתמול...

הרי זה פלא, הנייר ששמתי שם בכדי ללכוד את הנוזל המקולל הזה- נשאר יבש כמעט לחלוטין.

 

אז לכל מי שעזר תודה...

ולכל מי שכתב לי ללכת לחפש בהיסטוריה של הפורום... הרי לך דוגמה מצויינת איך כותבים את ההיסטוריה מחדש, כי בשום מקום אופציה כזו לא היתה בפורום, אז לא להתעצל כשעונים לחברי פורום ובעיקר... כשהם חדשים :lol:

 

(התמונות הם של מישהו אחר שהיתה לו אותה בעיה בדיוק... שוב תודה לדודו)

11.jpg

22.jpg

33.jpg

×
×
  • תוכן חדש...