Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד אסקורט MK1 Mexico קורמת עור וגידים


דורוןא
שימו לב! השרשור הזה בן 2430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיזוקים!?

רוצה ערמה של כאלה? אני בטוח שיש המון חברה שמוכנים לתרום לך את ה PISS OF JUNK הזה

אולי תסב את זה ללגו.

כן רוצה.

כי אני דווקא התקנתי מעל 15 הצתות כאלה פה בארץ ומכרתי עוד עשרות ועד היום כל האנשים מרוצים ולא חזרה אלי אפילו הצתה אחת.

ובכל הרכבים שלי תמיד יש מודול כזה כולל המנוע המשופר של ה914 שלי.

ולגבי ה- MSD אז זו בהחלט אחלה מערכת, רק על תשכח לציין את העלות שלה.

וגם אל תשכח שכדי להוציא ממנה ביצועים אופטימליים מומלץ לכוון את המנוע על שולחן הדיינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 385
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נראה לי שהפסקת לקרוא את המשפט עד הסוף,

ופספסת את החלק הזה:

"באפלקציות של יחס דחיסה גבוה עם קאמשפט שרץ לטורים הוא מפספס קריאות על ימין ושמאל"

 

לאיזה רכבים התקנת וכמה הם שונים ממנוע סטוק?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי,

אתה טועה ידידי.

יחס דחיסה גבוה וקמשפטים גבוהים גורמים לכך שקידום שמתאים למנוע לא משופר יגרום למנוע המשופר לצלצל ולהינזק. לכן, דרוש לגרום לאחור בהצתה (העלייה בסל"ד תהיה חלקה וקלה יותר).

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה.

איחור בהצתה יבוא רק עם שימוש Forced Induction (טורבו,נייטרו,סופר.)

אטמוספרי מלא עם יחס דחיסה קאמשפטים סעפת ומערכת דלק יהיה עם ככל הקידום שמתאפשר עם תערובת דלק עשירה יותר .

תתקין ב VETTE AIR/fuel ותתחיל לשחק עם הקידום הצתה ועם הדיזות אולי תלמד דבר אחד או שניים על המנוע שלך

 

 

בקשר לפטרוניקס נזרקה מ 3 מוסטאנגים עם V8 ברמות שיפור כאלה ואחרות וגם ממנוע 6 סטנדרתי והוחלפה ספציפית שם במערכת מקורית של אוטולייט.

בשבי לדוגמא הצתה אלקטורנית מאד זמינה לכן אין שימוש בתחליף זול הזה אלה יש דיסט HEI זמין למי שלא רוצה מערכת אפטר מארקט.

 

לגבי מערכות כמו MSD ודומיה,יש המון כלים לכוון את המערכת ההצתה ללא דיינו כמו שצריך, למי שצריך עזרה פרטנית אשמח לתמוך.

י

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראובן ראיתי שמותקן לך אחד כזה בסרטון שהעלת...

קדימה תתחיל לשחק :)

רק אם תזכור שאם אתה רוצה לתת שוט אתה חייב לאחר.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתערב בויכוח המלומד עם אני חוזר לשאלה המקורית מע הצתה אלקטרונית סטנדרטית לא תתאים לי ? ובמידה ולא מה אתם מציעים בלי להשתגע יותר מידי. במנוע עד היום היה דיסט סטנדרטי ללא קידום ואקום עם פלטינה סטנדרטית.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתערב בויכוח המלומד עם אני חוזר לשאלה המקורית מע הצתה אלקטרונית סטנדרטית לא תתאים לי ? ובמידה ולא מה אתם מציעים בלי להשתגע יותר מידי. במנוע עד היום היה דיסט סטנדרטי ללא קידום ואקום עם פלטינה סטנדרטית.

הויכוח אכן מלומד ולכן אתה יכול להפיק ממנו לאחר סינון שלך את מה שאתה מבקש.

אם לסכם אז יש לך בערך 4 אופציות: להשאר עם הפלטינה,להחליף למפלג של רכב אחר,פרטרוניקס,MSD.

אני חושב שרובנו יסכים שלמנוע משופר או בכלל, מערכת פלטינה נחותה לעומת הצתה אלקטרונית (למרות שהיא מספקת את הסחורה אם מתוחזקת ומוחלפת כראוי), מפלג של רכב אחר תמיד נראה לי כאופציה בעייתית שכן עקומת קידום ההצתה וגם קידום הוואקום מותאמים למנוע ממנו נלקח המפלג ולא בהכרח למנוע בו רוצים להתקין אותו.

לגבי פרטרוניקס אני ממליץ ואני עומד מאחורי ההמלצה וכל מה שאמרתי. קובי קטל ואני מניח שהוא עומד מאחורי דבריו, MSD זו מערכת נחמדה אבל יקרה משמעותית ולא בטוח שזה שווה את ההשקעה ולא יודע אם יש כזו שמתאימה למנוע שלך(גם פה אני בטוח שקובי לא יסכים).

בקיצור מה עוד אתה צריך לדעת כדי להחליט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הויכוח אכן מלומד ולכן אתה יכול להפיק ממנו לאחר סינון שלך את מה שאתה מבקש.

אם לסכם אז יש לך בערך 4 אופציות: להשאר עם הפלטינה,להחליף למפלג של רכב אחר,פרטרוניקס,MSD.

אני חושב שרובנו יסכים שלמנוע משופר או בכלל, מערכת פלטינה נחותה לעומת הצתה אלקטרונית (למרות שהיא מספקת את הסחורה אם מתוחזקת ומוחלפת כראוי), מפלג של רכב אחר תמיד נראה לי כאופציה בעייתית שכן עקומת קידום ההצתה וגם קידום הוואקום מותאמים למנוע ממנו נלקח המפלג ולא בהכרח למנוע בו רוצים להתקין אותו.

לגבי פרטרוניקס אני ממליץ ואני עומד מאחורי ההמלצה וכל מה שאמרתי. קובי קטל ואני מניח שהוא עומד מאחורי דבריו, MSD זו מערכת נחמדה אבל יקרה משמעותית ולא בטוח שזה שווה את ההשקעה ולא יודע אם יש כזו שמתאימה למנוע שלך(גם פה אני בטוח שקובי לא יסכים).

בקיצור מה עוד אתה צריך לדעת כדי להחליט ?

תראה את מע ההצתה אני מוריד פיאסטה שבעיקרון המנוע שלי זהה לשלה אך משופר.חוץ מזה איך מגיעם אליך ואיך משיגים את הפרטרוניקס.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאני לא מסכים, הם פשוט לא מייצרים...

 

האם אנשי פורד אירופה שגולשים פה בפורום יודעים על הצתות אפטר מארקט?

קודם הוא צריך לומר איזה מפלג יש לו, של מוטוקרפט , בוש או לוקס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את מע ההצתה אני מוריד פיאסטה שבעיקרון המנוע שלי זהה לשלה אך משופר.חוץ מזה איך מגיעם אליך ואיך משיגים את הפרטרוניקס.

תחשוב בהיגיון זהה או משופר ?

ואתה לא צריך להגיע אלי

אני מגיע אליך...בהודעה פרטית.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את מע ההצתה אני מוריד פיאסטה שבעיקרון המנוע שלי זהה לשלה אך משופר.חוץ מזה איך מגיעם אליך ואיך משיגים את הפרטרוניקס.

 

תבדוק עם החבר'ה האלה:

 

http://stores.ebay.com/dowcoenterprises

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב בהיגיון זהה או משופר ?

ואתה לא צריך להגיע אלי

אני מגיע אליך...בהודעה פרטית.:-)

תודה

הכוונה מבנה הציר והדיסט זהים

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...