Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סליחה שאני מתערב בויכוח המלומד עם אני חוזר לשאלה המקורית מע הצתה אלקטרונית סטנדרטית לא תתאים לי ? ובמידה ולא מה אתם מציעים בלי להשתגע יותר מידי. במנוע עד היום היה דיסט סטנדרטי ללא קידום ואקום עם פלטינה סטנדרטית.

 

 

ללא קידום הצתה?! -למה- אני זוכר, שבאסקורט יש קידום וואקום גם כן! יש כמה דגמים?:roll: -כי לי בוודאות הייתה!:roll::idea:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 385
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דורון שלום , עבודה יפה אתה עושה. גם על הרכב שלך וגם על השני שנמצא פה ת'רד ליד.. (לא זוכר את השם של הבחור אז סלחו לי..:?)

יהיה ממש יפה לראות את התוצאה הסופית על שני הרכבים ושניהם כרגע נראים ממש מבטיחים והכי חשוב - מקוריים מאד בארץ.

אבל יש לי שאלה טכנית קטנה שעלתה לי לראש - לבן דוד שלי יש MK2 שהוא שיפץ קצת והוא נוסע איתה כרכב מרכזי ובעצם יחיד (מלבד אופנוע) ובין היתר הוא רוצה לסוע איתה קצת בשטח.. (לא משהו אגרסיבי במיוחד אבל דרכי עפר..) כשהוא בירר לגבי החלפת צמיגים למידה שונה וגדולה יותר אמרו לו שזה לא אפשרי לרכב הזה. (מבחינה חוקית הכוונה..)..

רציתי לשאול אותך - איזה צמיגים אתם מתכננים לשים על הרכב ? הרי יהיה מגוחך להשאר (תקנו אותי אם אני טועה במידה) עם 155/13 שיש כרגע.. ואם אתם מתכננים באמת להגדיל / לשנות אנא ממכם חלקו עמי את המידע כדי שנוכל להתקין גם ברכב שלו..

תודה , שחר..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם
דורון שלום , עבודה יפה אתה עושה. גם על הרכב שלך וגם על השני שנמצא פה ת'רד ליד.. (לא זוכר את השם של הבחור אז סלחו לי..:?)

יהיה ממש יפה לראות את התוצאה הסופית על שני הרכבים ושניהם כרגע נראים ממש מבטיחים והכי חשוב - מקוריים מאד בארץ.

אבל יש לי שאלה טכנית קטנה שעלתה לי לראש - לבן דוד שלי יש MK2 שהוא שיפץ קצת והוא נוסע איתה כרכב מרכזי ובעצם יחיד (מלבד אופנוע) ובין היתר הוא רוצה לסוע איתה קצת בשטח.. (לא משהו אגרסיבי במיוחד אבל דרכי עפר..) כשהוא בירר לגבי החלפת צמיגים למידה שונה וגדולה יותר אמרו לו שזה לא אפשרי לרכב הזה. (מבחינה חוקית הכוונה..)..

רציתי לשאול אותך - איזה צמיגים אתם מתכננים לשים על הרכב ? הרי יהיה מגוחך להשאר (תקנו אותי אם אני טועה במידה) עם 155/13 שיש כרגע.. ואם אתם מתכננים באמת להגדיל / לשנות אנא ממכם חלקו עמי את המידע כדי שנוכל להתקין גם ברכב שלו..

תודה , שחר..

שחר שלום

במקור הגלגל של האסקורט MK1 הוא 12 ואני הולך להרכיב 13 מותר לעלות במידה 1

MK2 הוא במקור 13 צריך ללכת למכון רישוי ולשאול יש להם ספר שאומר מה מותר .

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים לאחר הפסקה קצרה של התארגנות ממשיכים בשינוי קטן אבל משמעותי , לאחר שיכנוע של מר בקר היקר נסענו למגרש גרוטאות אי שם בצפון ומה רואות עייני :אסקורט MK2 RS1600 שלמה חבוטה מעט אבל מכנית מושלמת. מסתבר שהרכב נמצא במצב זה למעלה מ12 שנים וממתין לגואל.

שבועיים לאחר מיכן והאסקורט האדמדמה אצלי בחצר.

לאחר התיעצויות הוחלט לשנות את התוכניות קצת והאסקורט שלי תהיה RS1600 המנוע הגיר 5 הילוכים ובולמי הבילשטיין יעברו לאחר שיפוץ לרכב שלי.

ונתחיל עם שיפוץ המנוע.לאחר מספר נסיונות המנוע הניע אך 2 בוכנות לא מגיבות מבדיקה הבנתי כי מים עוברים לסעפת הפליטה

והמנוע פורק לשיפוץ.תמונות ראשונות בבקשה.

CIMG0005.JPG

CIMG0118.JPG

CIMG0119.JPG

CIMG0120.JPG

CIMG0121.JPG

CIMG0122.JPG

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

מדהים !

מצפה לעוד עידכונים ומחזק את דברי הילדון

 

אז אתה שם את המנוע של הRS2000 הזאת?

 

8) ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם
מדהים !

מצפה לעוד עידכונים ומחזק את דברי הילדון

 

אז אתה שם את המנוע של ה RS2000 הזאת?

 

8) ערן

לא היא היתה RS1600

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
מנוע פינטו או איזה מנוע (BDA :shock:) ???

 

8)ערן

המנוע הוא X-flow ויראה בסוף כמו בתמונה רק בצבעים שונים.

crossflow[1].jpg

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

תתחדש דורון!

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אם ותחליט למכור את האדומה אני כאן לא לשכוח אני כאןןןןןן

אני יקנה אותה גם ללא מנוע גיר וכו...

0545226993

או בה"פ

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם
אם ותחליט למכור את האדומה אני כאן לא לשכוח אני כאןןןןןן

אני יקנה אותה גם ללא מנוע גיר וכו...

0545226993

או בה"פ

היא למכירה ומפורסמת בשירשור הנכון

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

היי דורון,

 

חבר סיים השבוע לשפץ מנוע פינטו 1.6 אמריקאי (LSE/F?).

 

המנוע פורק לגורמים ושופץ עד הבורג. אם אתה מעוניין אני אעלה תמונות.:wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

שאלה

בתמונות המצורפות מצולם מגביל סיבובי מנוע של חברת micro dynamics מבדיקה באינטרנט לא הצלחתי למצוע שרטוט חשמלי/התקנה של המכשיר (נראה שלא מיוצר יותר הדגם הזה) העם לשהוא יש נסיון עם המכיר הספציפי ויכול לעזור

תודה מראש

CIMG0123.JPG

CIMG0124.JPG

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...