Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזו מרצדס זו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היא נראית מאוד מוזרה, כן. הדגם שנראה הכי דומה שמצאתי (ועדיין מצאתי הבדלים רבים) זה:

sl65 amg

וי 12 עם טורבו כפול שמפיק 600 כוחות סוס.

 

אולי ברכב הזה אחד הטורבואים הוא יותר קטן וזכה לאגזוז "יחיד":-D או שהוא נגנב:lol:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

השבוע ראיתי SL500 לבנה (כמעט בטוח שהדם הזה), מאחורה קלטתי את הכיתוב AMG ומספר רישוי מאפיונרי בהחלט.

כמו בתמונה.

800px-1999_Mercedes-Benz_SL500.jpg

פורסם
זו CL

והיא נמוכה כי בולמי האויר שלה איבדו לחץ מרוב חנייה כנראה..

 

לא מצאתי CL שדומה לה, וגם לא מצאתי CL שתי דלתות עם מנוע וי 12.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

daniel_18 זו קופה.

סמל ה-V12 על תא המטען לא קיים שם במקור, הוא הודבק. במקרה ויש סימן V12 על הכנף למטה (היכן שמתחיל הפס לאורך הדלת) זו CL600.

פורסם

בינגו. cl600.

 

עכשיו השאלה למה שמישהו יזניח כזה רכב??

 

היא עומדת כבר כמה חודשים באותו מקום..:-(

CL600 (Large).jpg

IMG_3402 (Large).jpg

profil_CL60V12BiTurb.jpg

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

כמו שאפשר אולי לראות בתמונות הרכב אפילו לא חונה בכניסה לאיזה בית, ואפילו לא בשכונת מגורים אלה באיזור תעשיה.

 

רכב כזה הייתי מחנה אפילו בתוך המיטה..:roll:

 

רחוק מהעין רחוק מהלב?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
לא מצאתי CL שדומה לה, וגם לא מצאתי CL שתי דלתות עם מנוע וי 12.

 

נשמע "קצת" מוזר כי הCL קיימת אך ורק בגרסת קופה וה600 באה עם מנוע V12

זו CL לגבי איזו קשה להגיד כי מצד אחד יש את סמלי ה V12 שמעידים על 600 אבל מצד שני אין לשום CL סדרתית נחיריים סטייל ב.מ.וו M3, כך שיכול להיות שהסמלים הוחלפו יחד עם הכנפיים הקדמיות. בנוסף לCL יש שני אגזוזים מאחורה ולא 3(?!), חוץ מגרסאות הAMG.

פורסם

לאון, בוא נגיד שזאת סי אל 600 מוזרה מאוד. צילמתי אותה כי ידעתי שמשהו פה לא כלכך רגיל ובגלל זה רציתי שתעזרו לי לזהות ולמרות שמצאנו את הדגם - עדיין נשארו כמה חורים (תרתי משמע) לא ידועים:lol:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
לא, לא התבלבלתי עם BMW

 

מאחורה וגם על הצד יש את הסמל שבתמונה. והאוטו ארוך מאוד ועצבני מהצד הקדמי נראה כמו מכונית מירוצים.

ממש מדהימה וחבל לראות שהיא מוזנחת. שיתנו לי:roll:

 

הרגת אותי. אין מילים.

---

פורסם

באיזה עיר ראית אותה? היא חונה ליד שכונה או סתם ככה באמצע הרחוב?

הדבר הזה מאוד מוזר וצריך לבדוק את זה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

היא חונה כבר כמה חודשים באותו מקום בפינה של המוסך המרכזי של מרצדס (ומיצובישי ויונדאי).

 

נראה כאילו איזה אחד העובדים שם משאיר אותה שם כאיזה פרוייקט שיקום אישי, או משהו. כמו שזה נראה שמים בה כנראה גם חלקים מדגמים אחרים ובגלל זה היא נראית כמו הכלאה בין כמה דגמים.

 

זה עדיין לא מסביר איך היא הגיעה למצב שהיא זרוקה בפינה של מוסך כמה חודשים (פעם ראשונה ראיתי אותה ביולי07) בהזנחה כזאת. אולי הבעלים שמע כמה יעלה לו התיקון והעדיף פשוט להשאיר אותה שם? לאוטו הייתה תקלה מהתחלה, הביאו לבחור המאושר רכב חדש - ואת המקולקל השאירו למוסכניקים שיוציאו חלקים?:roll:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)


×
×
  • תוכן חדש...