Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4 2008 או הונדה סיביק 2008 ES


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני חייב את העצה שלכם . אני חוזר לארץ בעוד חודש ואני קונה רכב 2008 . הכיוון שלי הוא סובארו B4 2 ליטר שתעלה כנראה 147,000 .

את הסובארו אני מתכוון לקנות דרך ניו-קופל שהציעו לי אותה בריבית של 4000 ש"ח למשך שנתיים וחצי שזה כלום ריבית. אני משלם מקדמה 50K ןאז 30 תשלומים של 900 ש"ח ואחרי זה אופ' רכישה של 50% מערך הרכב שזה 73500 או להחזיר ולקחת רכב חדש כאשר הכסף שישאר ממה שיתנו לי על האוטו פחות ה-73000 שאני חייב להם מהוים את הבסיס למקדמה לרכב הבא.

 

הבעיה היא עלות האחזקה של הרכב . אני בן 24 והביטח הכי זול שמצאתי הוא 7500 כולל הכל וכולל חדש תמורת ישן וגם לא צריך איתוראן. עדיין זה יקר אבל זה כי אין לי עבר ביטוחי בכלל .

הרכב כנראה יאכל 1 ל-10 אם לא משתוללים איתו ואם אני נוסע 15000 בשנה אז זה כ-770 שקל לחודש.

 

הבעיה היא שאני חושב שאולי אם אני יקנה את הסיויק 2008 ES באותו מחיר אך עם 8000 ריבית ל-30 חודש ולא 4000 אז אני כעיקרון יחסוף כ-30% בדלק (ותקנו אותי אם אני טועה) ונגיד שהביטוח אותו דבר אז אני בעצם חוסך 9000 ש"ח למשך שנתיים וחצי ואני מקבל רכב עם 6 כריות אויר במקום 4 בסובארו ועם ESP .

 

מה אתם חושבים?? האם שווה לי לקחת את הסובארו שלטעמי קצת יותר יפה אך היא פחות בטוחה או לקחת את הסיויק שיותר בטוחה בגלל ה-ESP וגם תחסוף לי כ-300 שקל לחודש בעלויות.

 

החישוב הוא לשתיהן אותם מחירי טיפולים ואותו מרווח טיפולים. אותו מחיר ביטוח, ואותו מחיר אגרת רישוי. ההבדל הוא רק בדלק ואולי גם הירידת ערך.

 

אם הירידת ערך של שניהם זהה אז הסיביק תחסוך לי 300 שקל לחודש אך האם שווה לוותר על 300 שקל לחודש בשביל הסובארו?

 

תודה מראש לכל המומחים באתר ... אחלה אתר אני משוטט בו כמעט כל יום ונהנה לקרוא

 

חגי

פורסם

מבלי להכנס לשיקולים הכלכליים שלך

B4 יתרונות בהשוואה לסיביק:הכל:-D

ואם נתעקש למצוא אז:תיבת הילוכים בסיביק טובה חלקה ומהירה יותר(עם 5 הילוכים בהשוואה ל-4 סובארו),ESP כמו שציינת ו.... אני מתאמץ למצוא יתרון כלשהו ולא מוצא..

אולי שאר חברי הפורום יאירו את פנינו.

turboy

פורסם

אתן לך חוות-דעת ללא קשר לשיקול הכלכלי:

ה b4 היא בסה"כ מכונית קצת יותר טובה מההונדה. הנהיגה בה מהנה, המתלים שלה משובחים, ומי שיודע לנהוג בה (צריך להתרגל) גם יכול לנצל את ההנעה הכפולה כמקדם בטיחות אקטיבי. יחד עם זאת יש לה גם חסרונות: הגיר שלה מיושן, ולמרות שהוא מעולה, העובדה שיש לו רק 4 הילוכים, בהחלט מסרסת את המנוע והמכונית לא מרגישה חזקה כפי שמבטיח ההספק על הנייר. תא הנוסעים של הסובארו לא משכנע לטעמי האישי. מושב הנהג נוח, למי שרגיל ואוהב ישיבה נמוכה, אך פחות לנוסע, והישיבה מאחור די צפופה. הבלמים של הסובארו קצת חלשים.

הסיביק שונה מאוד בעיצוב, שלטעמי האישי הוא יפה, אך גורר הגבלה מסויימת של ראות (בעיה בחניות). הנהיגה בה מצויינת בכבישים מהירים ובעליות - מכונית חזקה ומהירה, וגיר 5 ההילוכים בהחלט משכנע (יחידת-כוח פשוט מעולה). תא הנוסעים שלה, ושוב זה עניין של טעם, מעוצב יפה ומיוחד, מרווח יותר מהסובארו (במיוחד ליושבים מאחור), וניתן לקבל אותו בצבעים בהירים יפים (לעומת השחור הקודר של הסובארו). החסרונות של הסיביק הם חולשה יחסית בנהיגה בסיבובים, נוחיות מוגבלת בגלל מהלך מתלים קצר (מעולה לבמפרים, אבל זוועה בכל מה שקשור לבורות בכביש), היא קופצנית קצת לעומת הסובארו ש"מגהצת" כבישים; ובידוד הרעשים שלה גרוע - שומעים רעשי-רוח, אבל במיוחד רעש מבתי הגלגלים (גם הסובארו לא מבודדת טוב, אבל הסיביק גרועה יותר).

שתיהן מאוד אמינות וגם די בטוחות (הסובארו קבלה ציון 5 במבחן האוסטראלי, שהוא זהה לאירופי). למשוואה הכללית אתה צריך להכניס את העובדה שהדגם הנוכחי של הסובארו עומד להיות מוחלף בחודשים הקרובים, וזה בהחלט משמעותי; ואת העובדה שיש לך אפשרויות כלכליות נוספות - אין שום סיבה שאותה עיסקה שאתה יכול להשיג לגבי הסובארו, לא תוכל להשיג למכוניות אחרות (יש עוד סוכנים, יש בנקים, יש הלוואות יבואנים וכד').

פורסם

אני יכול להשיג את העיסקה גם למאזדה 6 באותה ריבית . אבל לדגם הליסינג. ודרך אגב גם הסובארו דגם R היא דגם ליסימג ובגלל שניו קופל קונה אותם בהנחנה משמעותית של מעל 13,000 שקל אז הם מרשים לעצמם למכור לך את האוטו ב-4000 ריבית שזה בערך 2.5% לשנה.

 

שכחתי לציין שהם גם נותנים לי את כל מערכות המיגון שאני צריך בשביל הביטוח כולל איתוראן אם יש לי צורך בו בחינם וגם מרימי חלונות בחינם.

 

אתה יכול בבקשה לפרט לי למה אתה מתכוון שהדגם הולך להיות מוחלף בקרוב?? תהיה B4 עם צורה חדשה? הרי הדגם 2008 רק יצא עכשיו עם מנוע 150 כ"ס ו-20 קג"מ שזה שונה מ2007. אתה רוצה להגיד לי שהם כבר מתכננים להחליף את הדגם הזה?

פורסם

חברה עוד תגובות ....איפה המומחים הוותיקים פה? אני ישמח מאד לשמוע מה אתם חושבים זה חשוב לי מאד.

 

אני יודע שעזרתם פה להרבה אנשים ואני ישמח לעזרה ממכם.

 

אני באמת מתלבט בין שני הרכבים שהם אותו מחיר בדיוק אך לסיויק יש ESP ו-6 כריות אויר והיא גם אוכלת 1 ל-13 לעומת 1 ל-10 בסובארו.

 

אך האם הסיויק בתנאים האלה עדין קניה יותר טובה מהסובארו?

 

 

תודה מראש לכולם

פורסם

 

שתיהן מאוד אמינות וגם די בטוחות (הסובארו קבלה ציון 5 במבחן האוסטראלי, שהוא זהה לאירופי)

ציון של ארבע כוכבים (כמו שקיבלה ההונדה) לא נחשב לציון מקובל וגבוה כיום.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
אתן לך חוות-דעת ללא קשר לשיקול הכלכלי:

ה b4 היא בסה"כ מכונית קצת יותר טובה מההונדה. הנהיגה בה מהנה, המתלים שלה משובחים, ומי שיודע לנהוג בה (צריך להתרגל) גם יכול לנצל את ההנעה הכפולה כמקדם בטיחות אקטיבי. יחד עם זאת יש לה גם חסרונות: הגיר שלה מיושן, ולמרות שהוא מעולה, העובדה שיש לו רק 4 הילוכים, בהחלט מסרסת את המנוע והמכונית לא מרגישה חזקה כפי שמבטיח ההספק על הנייר. תא הנוסעים של הסובארו לא משכנע לטעמי האישי. מושב הנהג נוח, למי שרגיל ואוהב ישיבה נמוכה, אך פחות לנוסע, והישיבה מאחור די צפופה. הבלמים של הסובארו קצת חלשים.

הסיביק שונה מאוד בעיצוב, שלטעמי האישי הוא יפה, אך גורר הגבלה מסויימת של ראות (בעיה בחניות). הנהיגה בה מצויינת בכבישים מהירים ובעליות - מכונית חזקה ומהירה, וגיר 5 ההילוכים בהחלט משכנע (יחידת-כוח פשוט מעולה). תא הנוסעים שלה, ושוב זה עניין של טעם, מעוצב יפה ומיוחד, מרווח יותר מהסובארו (במיוחד ליושבים מאחור), וניתן לקבל אותו בצבעים בהירים יפים (לעומת השחור הקודר של הסובארו). החסרונות של הסיביק הם חולשה יחסית בנהיגה בסיבובים, נוחיות מוגבלת בגלל מהלך מתלים קצר (מעולה לבמפרים, אבל זוועה בכל מה שקשור לבורות בכביש), היא קופצנית קצת לעומת הסובארו ש"מגהצת" כבישים; ובידוד הרעשים שלה גרוע - שומעים רעשי-רוח, אבל במיוחד רעש מבתי הגלגלים (גם הסובארו לא מבודדת טוב, אבל הסיביק גרועה יותר).

שתיהן מאוד אמינות וגם די בטוחות (הסובארו קבלה ציון 5 במבחן האוסטראלי, שהוא זהה לאירופי). למשוואה הכללית אתה צריך להכניס את העובדה שהדגם הנוכחי של הסובארו עומד להיות מוחלף בחודשים הקרובים, וזה בהחלט משמעותי; ואת העובדה שיש לך אפשרויות כלכליות נוספות - אין שום סיבה שאותה עיסקה שאתה יכול להשיג לגבי הסובארו, לא תוכל להשיג למכוניות אחרות (יש עוד סוכנים, יש בנקים, יש הלוואות יבואנים וכד').

מישהו יכול להסביר לי למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים שה-B4 עומדת להיות מוחלפת בקרוב??

 

הרי רק עכשיו הכניסו את דגם 2008 עם 150 כ"ס במקום 165.

 

תודה

פורסם

ע"פ המגזינים בחו"ל, בסובארו עובדים על מחליפה ללגאסי(b4), שתוכל להתחרות במזדה החדשה ובאקורד המשודרגת. ה"ריענון" של 2008, אינו נחשב - זו השיטה המקובלת של סובארו, והם הרבה פעמים מוציאים דגם קצת רענן, לפני שהם מכריזים על חדש (ראה את סיפור האימפרזה וה b3). אגב, הסוברו זכתה בחמישה כוכבים באוסטרליה, ולא ארבעה, אך גם היא וגם הסיביק עדיין לא בפסגה מבחינת הבטיחות.

פורסם

בעיניים עצמות הייתי ממליץ לך על הB4,

 

אבל בגלל שאתה בן 24 ומדבר על לקחת את הרכב תנאי מימון,

 

אז בכלל הייתי אומר לך שתגיע לארץ ותחפש לך רכב יד שניה כזה (אני לא אוהב להתחייב על הלוואות, לך תדע מה יהיה מחר),

 

זאת הצעה שלי...

 

בהצלחה

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

אני רוצה לקנות רכב חדש מהחברה כי אין לי כח לכל הטירטורים וגם לך תדע מה עבר על האוטו ...היום אפילו מכון בדיקה לא יכול לדעת.

 

 

חוץ מזה הירידת ערך לחודש על רכב 2008 ועל רכב 2006 נגיד שזה השנתון שהסובארו בכלל נהייתה שווה משהו ההפרש בירידת ערך הוא אולי 400 שקל לחודש . כלומר בעוד 400 ש"ח לחודש אתה מקבל רכב חדש מהחברה עם 3 שנים אחריות . לעומת זאת אם תקנה 2006 תקבל רק שנה אחריות ממה שנשאר אני מתכוון ואז אתה תהיה שנתיים בלי אחריות .

 

האמת שאני קצת חושש לקנות רכב במחיר כזה של 150000 שכעיקרון רוב הנסיעות שלי הם רק אני והחברה שלי. אני פשוט לא כל כך אוהב מכוניות קטנות אבל אם לא תהיה ברירה אז אני יקנה רכב קטן מהחברה כמו סוויפט לדוגמה שממש אהבתי את העיצוב שלה. והיא לא יקרה 104K לדגם המאובזר.

 

למישהו יש עצה אחרת ? אם אני יחליט לקנות רכב קטן במקום בכדי לחסוך בעלויות איזה רכב קטן כדאי לי לקנות (2008 כמובן).?

 

 

תודה

פורסם

לא יודע איך הגעת להפרש של 400 שקלים לחודש בין משומשת לחדשה - B4 בת שנתיים שווה סביב 30000 פחות מחדשה, וזה כבר סכום משמעותי.

 

מעבר לזה, אם אין לך משפחה גדולה אין שום סיבה שתקנה אוטו גדול. אפילו הסיוויק היא over-kill במקרה הזה. מבין השתיים - לך עליה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אתה מחזיק B4 חדשה במשך שלוש שנים אתה מפסיד בממוצע 1600 שקל לחודש ירידת ערך.

 

אם אתה קונה B4 בת שנתיים ש-30000 פחות ומחזיק אותה 3 שנים אתה מפסיד כ-1200 שקל בחודש ירידת ערך.

 

הכל לפי חישוב של ירידת ערך של 15% בשנה.

 

תקן אותי אם אני טועה. האם בשנה הראשונה האוטו ירד יותר מ-15 אחוז ורק בשנים הבאות הוא ירד 15% בשנה?

אני לא כל כך יודע איך זה עובד אז אשמח אם תתקן אותי SRONIS

 

תודה

פורסם

היי,

 

B4 שנת 2006 נמכרת בסביבות 115,000 , אפשר למצוא במצב טוב מאוד , תחשוב יש לך פה חיסכון של 35,000 ש"ח ,

 

עדיין ישאר לך עוד שנה +- אחריות וגם לא תצטרך לשלם הלוואה (בהנחה שיש לך עכשיו במזומן 115,000 ש"ח),

 

בכל מקרה אחרי זה בשנת 2005 הרכב יהיה שווה בסביבות 100,000 (אל תתפוס אותי בסכום המדויק),

 

בכל מקרה אני מקווה שהבנת את החישוב שלי,

 

בהצלחה

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

תוסיף לחישוב שלך את הריבית מה-30000 שקלים הללו, שנשארו לך בכיס. לאורך שלוש שנים זה יכול להגיע בקלות ל-7000 שקלים, בהשקעה חכמה. זה עוד 200 שקלים בחודש ל-400 שלך.

 

בנוגע לירידת ערך - זה לא מדע מדויק. אני יכול להגיד לך שאם לוי יצחק היה עושה את עבודתו נאמנה, בשנה הראשונה ירידת הערך אצל כל המכוניות הייתה צריכה להיות גדולה מ-15%. לאחר מכן זה אמור להתאזן לאט-לאט על 10%-15%, כתלות בדגם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...