Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו לאונה תסתדר עם הפרסטון הצהוב ללא בעיה.

 

למיטב זכרוני הפרסטון Dex-Cool מעט יותר זול מהנוזל של Ac-Delco.

פורסם
סובארו לאונה תסתדר עם הפרסטון הצהוב ללא בעיה.

 

למיטב זכרוני הפרסטון Dex-Cool מעט יותר זול מהנוזל של Ac-Delco.

אכן יותר זול,הנוזל של פרסטון ניתן להשיג החל מ69 ש"ח.

אגב,לדעתי לך על המקורי .

הנוזל עצמו הוא LONG LIFE החלפה פעם ב5 שנים/100 אלף ק"מ.

פורסם
פרסטון - Dex Cool עלה לי 75 ש"ח. (3.78 ליטר)

AcDelco עלה לי 86 ש"ח. (4 ליטר)

 

לא הבנתי את מי מהם קנית?

ואם אתה עדיין מתלבט - AC DELCO

פורסם

זהו שחיפשתי את הפרסטון הכסוף דחוף.

אבל במקביל חבר שלי קנה בשבילי את ה הacdelco, אז אני שאלתי איזה מהם יותר מומלץ לשים כבר ברכב. ? (מכוון שיש ברשותי את שניהם)

הפרסטון לא צריך עירבוב עם מיים. ולעומת זאת האיי סיי דלקו כן צריך..(פירטתי בהודעה קודמת באשכול כמה וכמה כדי להפיק מהתערובת).

אז אני עדין מתלבט באיזה להשתמש ? איזה יותר איכותי ? ואיזה חברה יותר אמינה במוצריה ?

פורסם
זהו שחיפשתי את הפרסטון הכסוף דחוף.

אבל במקביל חבר שלי קנה בשבילי את ה הacdelco, אז אני שאלתי איזה מהם יותר מומלץ לשים כבר ברכב. ? (מכוון שיש ברשותי את שניהם)

הפרסטון לא צריך עירבוב עם מיים. ולעומת זאת האיי סיי דלקו כן צריך..(פירטתי בהודעה קודמת באשכול כמה וכמה כדי להפיק מהתערובת).

אז אני עדין מתלבט באיזה להשתמש ? איזה יותר איכותי ? ואיזה חברה יותר אמינה במוצריה ?

לא יודע מה אתך אבל את ה AC DELCO לפחות בקאוואליר לא צריך למהול במים.

×
×
  • תוכן חדש...