Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, לא ידעתי איזה כותרת לשים

 

אבל הנה הסיפור יש לי פורד קפרי שנת 1975 עם מנוע פינטו 2.0 עכשיו כמובן זה קרבורטור אני רוצה להעלות את ההספק שלו , האוטו כבד והמנוע חלש --> 88 כ"ס וגיר ידני כמובן. קראתי באינטרנט הרבה כתבות והמליצו לי לשנות CAMSHAFT לאחד של KENT CAMS (הקישור שלו למטה), כמובן שישתנה הקרבורטור אבל מה בנוסף אליו צריך לשנות בשביל להעלות להספק 130+-

 

https://www.burtonpower.com/product_main.aspx?dets_product.aspx?PSet=97&sTxt=fr32

 

תודה דוד

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

אני לא בטוח כמה ניסיון יש לאנשים בארץ עם שיפור מנוע פינטו .

 

לדעתי , רוב הסדנאות לא יקחו כפרוייקט את רכבך מפני שאין בו הרבה "מזומנים" .

 

הסדנאות יקחו בעלי טורבואים שכל חלק עולה הון תועפות . כך כסף על עבודה ככל שיהיה מוגזם , יהיה עדיין שפוי ביחס להוצאות החלקים .

 

עם מקרים כמו שלך , לדעתי עדיף לחקור באינטרנט וליישם עם בעל מקצוע רגיל , רק עם ראש פתוח .

 

בכל מקרה , נסה את R5T מהפורום .

 

שלח לו ה"פ ונקווה שהוא יוכל לעזור לך .

 

בהצלחה !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אוקי תודה, אבל מה אתה אומר בתור אחד שהיה בבעלות פורד ספורטיבית , הוא ישנה הרבה? כי לפי תגובות באינטרנט הוא ממש משנה את זה

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

מי זה הוא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מאמין שכן .

 

הגל זיזים הוא מרכיב חשוב ביותר באופי המנוע .

 

כמובן לאחר ההזמנה של אותו גל זיזים , חשוב מאוד לרכוש פולי מתכוונן .

 

הייתי בודק את המשאבת דלק , לדעת שיש ביכולתה לספק מספיק דלק . ( מאמין שכן )

 

הייתי בודק את מערכת הקירור . המנוע הולך להתאמץ יותר , הוא צריך לא להגיע למצב שחם לו מדי .

 

 

 

אני לא יודע מה התקציב שלך , אבל אם יש לך מעט מזומן להשתולל איתו , הייתי שוקל להרכיב ניהול מנוע + הצתה .

 

החיסרון מלבד החלק הכלכלי , זה שלא יהיה לך את הצליל של הקרבורטורים , שזה חיסרון גדול לדעתי , וגם את תגובת הדוושה החדה .

 

היתרון , המנוע יעבוד עגול , חסכוני וללא צורך תכוף בכיוונים כמו הקרבורטור . מן הסתם גם הביצועים יהיו טובים יותר .

 

נ.ב.

 

תזרוק את החוברת של "ברטון פאוור" . זה לא טוב , לא לכיס ולא לשעות שינה כמו שצריך .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
תזרוק את החוברת של "ברטון פאוור" . זה לא טוב , לא לכיס ולא לשעות שינה כמו שצריך .

:hihi:

 

מי כמוני יודע

גם אני הייתי שואל את R5T הוא טוב במה שהוא עושה:wink:

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

אוקי תודה על העזרה, יש אתר אחד לרכישת חלקים?

פולי מתכוונן? קישור אולי ואם יבוא הסבר למה אני מאוד ישמח גם

תודה

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

חבר מוכר זוג קרבורטורים כפולים כולל סעפת.

מה שנותר לך זה להשיג קאמשפט חם יותר, והשיפור יהיה משמעותי מאוד.

 

להגיד לך כמה בדיוק זה לא יהיה נכון מצידי.

אבל 10-15 כ"ס, זה הטווח.

 

אביחי

פורסם

מזה קאמשפט חם יותר אתה יכול להראות לי דוגמה? ופולי מתכוון מה זה?

ואולי למומחי פורד יש אתרים לחלקים מארה"ב במחירים סבירים

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

תודה על האתר, יש שם את הדגם OHCBP320 שכתוב שהוא יכול להפיק מעל 220 כ"ס, אפשרי לעשות את זה בלי הוספת טורבו?

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

הדגם עליו אתה מדבר מיועד, ע"פ היצרן, למרוצים ולא לנהיגת כביש.

מנוע כזה יהיה מאוד "לא ידידותי למשתמש" ביומיום (כוח רק בקצה העליון, סרק גבוה ולא יציב וכו').

תתרכז בקאמשאפטים שמוגדרים ROAD, אלא אם אתה בונה כלי תחרותי.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

לא למרוצים, לכביש כמובן , אז מה המלצה שלך ? בנוגע שיפיק איזה 130 כוח מהמנוע הזה?

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

עם מנוע פינטו אטמוספרי אפשר להגיע גם עד כ150כ"ס

 

ותכנס לפורום אספנות

ותציג את הרכב שלך ויש גם שם כמה בעלי קפרי

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...