Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום!

ברכב של חבר - פולקסווגן פאסאט - חלק גדול מפסי המפשיר האחורי לא עובדים. התקלה היא כנראה שחלק מהפסים נקרעו פשוט...

בביקור במוסך מורשה אמרו שהפיתרון הוא רק להחליף את השמשה. (?!?)

אשמח להמלצה לפתרון לתקלה, איך מתקנים אותה?

אם יש בעל מקצוע מומלץ באיזור רחובות או המרכז גם אשמח.

 

תודה!

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

יש דבק מוליך חשמל שיקר מאוד! אבל מאוד!

בדקתי כזה בירושלים והוא עלה יותר מ 200 ש"ח ל שפורפרת של איזה 3 גרם.

אם יש כמה קרעים קטנים אז ניתן לתקן אם הדבק הנ"ל עדיין יהיה יותר משתלם משמשה חדשה.

פורסם

לרוב שמשה חדשה היא בחינם במסגרת ביטוח השמשות אם לדוגמא היא נשברת מעצמה או ניזוקה צריך לבדוק האם מפשיר אדים תקול זה גם נזק במסגרת הביטוח

פורסם

לא נראה לי שביטוח מכסה דבר כזה - ואופציה של נזק לשמשה כמובן לא קיימת...

אין בעל מקצוע שמתקן דברים כאלה? אני בטוח שזו בעיה די נפוצה, לא?

...Carpe Diem

פורסם

סתם שאלה מוזרה, מה עם למרוח המון עופרת עיפרון רך מאד ? נגיד B3 ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כפי שציינתי החלפת שמשה לא באה בחשבון - לא שווה את המאמץ.

אין דרך לתקן? אין בעל מקצוע שמתעסק בזה? (רפי??)

 

תודה.

...Carpe Diem

פורסם

אם יש מעט נתקים קטנים, אז ניתן לרכוש דבק מוליך חשמל ולמרוח ממנו על מקום הנתק שאותו מאתרים ע"י בדיקה חשמלית עם נורת בקורת או מד מתח וע"י הסתכלות בעין (מקום הנתק בהיר יותר בצבעו).

אולי חשמלאי רכב סבלני יוכל לאתר ולתקן נתקים אלו (כאמור, אם אינם רבים).

בהרבה מקרים ניתן להשיג שמשה כזאת משומשת מפרוקי רכב ולהחליפה, אבל כמובן שצריך קודם לבדוק שפסי החימום בה תקינים כולם.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שוב, בעל הרכב מעונין רק בתיקון ולא בהחלפת שמשה (דואג מ"חתול בשק") ועדיף באמת לדעתי לא להחליף שמשה בשביל דבר כזה קטן.

הנתק בכמה פסים - הבנאדם מחפש בעל מקצוע שיתקן, אם יש אשמח להמלצה, אם לא - גם ככה נעבור את החורף :)

...Carpe Diem

פורסם
שוב, בעל הרכב מעונין רק בתיקון ולא בהחלפת שמשה (דואג מ"חתול בשק") ועדיף באמת לדעתי לא להחליף שמשה בשביל דבר כזה קטן.

הנתק בכמה פסים - הבנאדם מחפש בעל מקצוע שיתקן, אם יש אשמח להמלצה, אם לא - גם ככה נעבור את החורף :)

ניסית לפנות לאחים פרץ באיזור התעשייה?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...