Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שבת הרכבנו מערכת באימפרזה 2005

המערכת כוללת

רדיו דיסק: CLARION DXZ576USB

רמקולים קידמיים: JBL GTO 6507

סאב: RAVEMASTER 600W

מגבר1 JBL 75.4

מגבר2 RTO MONOBLOCK 300WRMS

הרמקולים הקידמיים הורכבו במקום המקורי בדלתות לאחר התאמת טבעת הגבהה

הטויטרים מוקמו על הדשבורד כשהם מופנים קדימה הסט חתוך ב 80HZ

הסאב יושב בתיבה אטומה 33 ליטר וחתוך ב80HZ

החיווט הוא 4 G עד המפצל ומשם 8G למגברים

יש לציין שהתוצאה טובה מהמצופה לרכיבים פשוטים יחסית ובעל הרכב מרוצה

CIMG5149.JPG

CIMG5151.JPG

CIMG5454.JPG

CIMG5455.JPG

CIMG5453.JPG

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכבל + מתוח מדיי. ויושב קרוב מדיי לפתח מילוי המים. (מבקש קורוזיה ומהר.)

הפיוז טיפה רחוק מהמצבר. (מסוכן במיוחד בגלל השכבל מתוח.) עלול להתנתק. ויהיה לך קצר.

 

חוץ מזה. נראה התקנה נקיה.

אפשר קישור לסאב + המגבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
הכבל + מתוח מדיי. ויושב קרוב מדיי לפתח מילוי המים. (מבקש קורוזיה ומהר.)

הפיוז טיפה רחוק מהמצבר. (מסוכן במיוחד בגלל השכבל מתוח.) עלול להתנתק. ויהיה לך קצר.

 

חוץ מזה. נראה התקנה נקיה.

אפשר קישור לסאב + המגבר.

 

+1

 

עכשיו כשאני שם לב אפילו לדעתי מתוח מאוד...

מה לא היה אפשר להוסי עוד כמה סנטימטרים קבל ודקות עבודה ככה לחשיבה ולסדר את זה יפה אסטתי ויותר נוח!

:roll:

פורסם
יום שבת הרכבנו מערכת באימפרזה 2005

המערכת כוללת

מגבר JBL 75.4

 

המגבר שמותקן ברכב הוא לא 75.4 ,

זה נראה משהו ישן יותר.

 

נ.ב

כל הכבוד לאלי , סאונדמן, על ההבחנה הדקה בכבל +.

גם אחרי שקראתי את התגובה , לקח לי זמן להבין על מה אתה מדבר .

ZZR

פורסם

אגב.

עם אני לא טועה. הוא קדח לך בורג בתושבת גלגל.? (הבורג מחזיק את הבית פיוז)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני התקנתי את המערכת בעצמי בשביל חבר

מקבל את ההערה של הכבל הבעיה שלא ראיתי מקום קרוב יותר כדי לחזק את הפיוז כראוי

וניסיתי להשאיר את הכבל קצר ככל האפשר הכבל לא ממש מתוח אבל באמת אין לו ספר כלל

הבורג שתופס אותו זה בורג שאנחנו שמנו הוא יושב על בית הבולם

הסאב יושב בתיבה אטומה לפי נתוני היצרן

יכול להיות שאני טועה בקשר לדגם של המגבר JBL

הנה קישור לסאב הדגם הוא BSW 124 II וקישור למגבר הדגם GX-MB


×
×
  • תוכן חדש...