Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רציתי לשאול אם מישהו פה מכיר את המגבר הזה והאם הוא יסחוב לי את הסאב של קיקר C12 ?

 

זה הקישור למגבר: http://www.lanzar.co.il/Product.asp?Pid=TNT300-2&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=9&aff=Zap&lang=he#

 

 

או שעדיף להביא מגבר מונו בלוק של LIGHTNING AUDIO

http://www.autos-sound.net/shop/index.php?p=productMore&iProduct=113

 

מה עדיף על הסאב הזה? ומה יסחוב אותו יותר טוב?

פורסם

תשמעו אולי לא ניסחתי טוב את השאלה שלי

מגבר 2 ערוצים של רוקפורד אפילו או של JBL או של MAC AUDIO יעלה לי יותר זול ממונובלוק

השאלה שלי אם אני ינצל את הסאב באותה מידה כמו המונו

פורסם

ערב טוב ארתור

המגבר TNT300 לא יהיה מספיק טוב לנצל סאב של קיקר כראוי

חוץ מזה "ברוקס" כבר מזמן לא יבואן של EARTQUAKE

אם אתה מחפש מגבר לטובת הסאב תבדוק את ה-TNT-1000 הדגם החדש של EARTQUAKE שמייצר עד ל-500 RMS

מגבר מדויק ומעולה תחפש את היבואן של EARTQUAKE בארץ ותבדוק איתו היכן ניתן להתרשם מהמגבר

D.C

earthquake sound frik

 

פורסם
לדעתי מונו של לייטינג.

הראשון לא מכיר, הנה אחרי חיפוש:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85000

כול הכבוד לך . הזכרת לי את אוגי . הוא כבר מזמן לא בפורום והוא חסר לי מאוד , אחד האנשים הטובים ביותר שפגשתי באיזהשהו פורום .

 

ולפותח השירשור , במחיר שדורשים על המגבר TNT300 אם מה שהוא נותן בגישור מספיק לך , אין לך מגבר יותר טוב במחיר הזה . מומלץ בחום

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...