Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי פעם ליד המתקין של הקודן בזמן ההתקנה (מה שהתברר כצעד חכם, אלמלא אני הוא היה מטפטף בדיל על כל השטיחים הדפוק)

והדבר היחיד שהקודן עשה במקרה הזה (רב בריח) זה ניתוק חוט בודד שמגיע לסוויץ'..מתוחכם להפליא.

תקנו אותי אם אני תועה

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש קודן של רב בריח עם 2 שורות של מקשים, ואני מצליח להתניע בלי קוד למשך 4-3 שניות והמנוע מתכבה,אז איפה עשו את הניתוק למשאבת דלק?

פורסם

ניתוק של חיישן מצערת.

ניתוק של חיישן יציאה מפרקינג. (עם קיים.) ואז הגיר לא מתפקד ולא מעביר הילוכים.

ניתוק של חיישן כל שהוא במנוע. (שהרכב לא יתפקד. יכבה אחרי דקה. וכו.)

 

אני אישית מוסיף לאזעקה. ניתוק טלפוני! שאפשר לצלצל למספר כל שהוא והרכב יכבה אחרי כמה שניות.

ועם יהיה נהג ברכב. ולא אני. בעיה שלו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
חנן - אנחנו לא מדברים על שוד אנחנו מדברים על גניבה, אני יכול לגנוב כל רכב בלי שום נשק חם\קר ושום אמצעי מלבד לשלוף נהגת ברמזור להוריד לה סטירה להכנס לאוטו ולנסוע...

ומה תעשה עם הרכב נעול? מקסימום תשלוף את האצבעות שלך משורש כך היד... נשים היום כבר נוהגות עם רכב נעול ואם יש כאלו שלא, אז נא להקפיד על כך. וזה טוב גם נגד גניבת התיקים מהרכב ע"י גנבים זריזים על קטנועים בעיר.

 

דניאל יש ניתוקים מתוחכמים שאכן ישאירו את הגנב לא מבין מה קורה איתו, יכול להיות שמבחינה סטטיסטית גניבת מפתחות מספר 1 אבל אם מתוך 50 אלף מכוניות אז חצי גניבת מפתחות עוד רבע על גרר ורק רבע בהתנעה, זה עדיין סכום נכבד של רכבים שמותנע עם "קיט התנעה" כמו שאתה קורא לזה

 

אז כנראה שלא קראת מה שכתבתי, דווקא הניתוק הכי פשוט הוא זה שיפיל את הגנב רכב הממוצע. מספיק ניתוק של חיבור המפלג וזהו, גנבים לא בנויים להתחיל באיתור תקלות. כמובן שניתוקים חכמים גם יעשו את העבודה ובתנאי שהם יחודיים ולא התקנות שגרתיות של מתקינים.

אך אליה וקוץ בה, כל ניתוק ברכב רק מוסיף את הסיכוי שהרכב ידומם במהלך נסיעה עקב תקלה או התקנה כושלת. עדיף שיגנבו את הרכב מאשר יכבה לך הרכב באמצע עקיפה של סמיטריילר רק בגלל שצילצלו לך לסלולארי 8).

 

פעם הניתוק הכי פשוט היה להוציא את חוט ההצתה הראשי של המפלג ולקחת אותו איתך.

פורסם

לפני 17 שנה בדיוק גנבו לי מהחצר הבית פיג'ו 404 פרטית. הרכב היה לאחר פחחות וצבע אוברול מנוע וטסט 10 חודשים.

היה לי מנעול שחיבר בין ההגה לרגלית הברקס. בנוסף כל לילה הוצאתי את הרוטור מהמפלג וסגרתי חזרה את המכסה.

בוקר אחד העיר אותי השכן שהיה בעל טנדר פיג'ו 404, וביקש שאסייע לו להניע, יצאתי החוצה וראיתי שהאוטו שלי נעלם.

ניגשתי לטנדר שלו פתחתי מכסה מנוע וראיתי שמכסה המפלג היה פתוח והרוטור איננו.

לא היה לי ספק מה הגנבים עשו. התלוננתי במשטרה, נלקחו טביעת אצבעות מהטנדר, ועד היום שום כלום.

עד היום יש ברשותי שני סטים של המפתחות ורשיון הרכב.

את זה כתבתי בעקבות דבריו של דניאל: "מספיק ניתוק של חיבור המפלג וזהו, גנבים לא בנויים להתחיל באיתור תקלות."

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ואת הרוטור של הרכב שלך נתת לשכן? :-)

מעניין מה הגנבים עושים עם הרכב שהצליחו ליגנוב, מה הם עושים אותו חוקי בקומבינות ונוסעים עליו או שלוקחים לו את החליקים?

פורסם
את זה כתבתי בעקבות דבריו של דניאל: "מספיק ניתוק של חיבור המפלג וזהו, גנבים לא בנויים להתחיל באיתור תקלות."

דוד.

 

דוד אתה לא בכוון כלל, פ ע ם היה פעם והיה נורא קל לגנוב רכב. לא מניע? היו נותנים עם חוט פלוס לסליל הצתה ותמיד היו באים עם חוט הצתה נוסף. היום עם כל הניתוקים וכל החיישניים והמחברים יש המון אפשרויות לנתק משהו שהרכב לא יניע.

פורסם

אל תדאג להם גם היום הם מומחים, לפני כשלושה חודשים נגנב לשכן שלי בעל מסעדה, ג'יפ BMW חדש עם 1000 ק"מ.

הרכב היה מצוייד בכל ההגנות הקיימות כולל איתורן. נגנב בשבת לאור היום מחוף פלמחים. לא נמצא עד היום.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...