Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עתיד, עושה רושם שאתה ממש מבין בענייני גניבת רכב , כולל מהלכים שהגנבים עושים (כגון הבוסטר התנעה).

יש משהו שאנחנו צריכים לדעת ? :wink::wink:

 

לפותח השרשור, מה נגמר בסוף? הרכב נגנב או לא? אני מקווה שלא :-P

צריך להתפרנס ממשהו לא ? :o, סתם, האמת שבזמן שעבדתי במוסך היו מגיעים המון מכוניות שלא מתניעות לאחר ניסיון גניבה או שגנבו אותם ונתקעו בדרך וכל מיני כאלו אז "למדתי" שם הרבה על השיטות השונות, בעיקר זה הוביל אותי לכל מיני קווים של מחשב שתאחלס 99.9 מהניתוקים שעושים מתקינים סטנדרטיים לא שווים הרבה וחוץ מלמנוע מילד שגנב לך מפתחות זה לא ימנע הרבה,

 

ניתן לבצע ניתוקים מאוד מורכבים ברכב שיקשו, ואני יכול להגיד כמעט בוודאות שימנעו לחלוטין התנעה של הרכב אבל שוב מדובר בחשיבה יצירתית והשקעה של זמן רב ביצירת מנגנון הניתוק, אף מתקין סטנדרטי לא יעשה דבר כזה

פורסם
ניתוק צעצוע - כל גנב הכי בלאי בעולם דבר ראשון ברכב בנזין נותן 12+ קבוע ישיר למשאבת דלק מ"בוסטר התנעה" קטן שהוא מביא איתו, סתם צעצוע שלא יעזור, צריך לזכור משהו לא מדובר פה בהתקנת קודן ששם ההנחה הרווחת היא שכל מה שעושים זה מונעים מילד מפגר\פורץ דירות מזדמן לקחת את הרכב, מדובר פה ברכב ללא ביטוח שאם גנב רכב סביר+ ירצה אותו כנראה שגם יקח אותו אלא אם מדובר בניתוק ממש עצבני שיותיר את הגנב מופתע,....במקרה רגיל מיילא אבל פה הרכב בלי ביטוח !

 

הוצאת הפיוזים מתיבת הפיוזים בתא המנוע היא רעיון מאוד נחמד.........כמו גם לקחת את המצבר קומפלט איתך,

 

מערכות אימובילייזר מקוריות כמעט ולא ניתנות לעקיפה ללא מפתח, לא יעזרו כל הבוסטרים שבעולם.

 

מצטער לבשר לך, כי גנבי רכב לא מביאים איתם כלום חוץ ממפתח של הרכב , אותו הם גנבו קודם לכן וכלים לקיצור כבלי חשמל למעקף הניתוק. אם שיטות מקובלות של מעקף קודן לא מצליחות הם זונחים את הרכב עד לפעולה הבאה או גניבת רכב אחר. מספיק לנתק את מחבר סלילי ההצתה, הגנבים אפילו לא מציצים מתחת למכסה מנוע.

 

אני אגב משתמש בבוסטר להושיב תינוקות.

פורסם

אולי לפרק חוט הצתה שהולך לכויל?או כמו שמיסטר בין עושה למיני מיינור שלו,הוא לוקח איתו את ההגה:lol::lol::lol:

פורסם
מערכות אימובילייזר מקוריות כמעט ולא ניתנות לעקיפה ללא מפתח, לא יעזרו כל הבוסטרים שבעולם.

 

מצטער לבשר לך, כי גנבי רכב לא מביאים איתם כלום חוץ ממפתח של הרכב , אותו הם גנבו קודם לכן וכלים לקיצור כבלי חשמל למעקף הניתוק. אם שיטות מקובלות של מעקף קודן לא מצליחות הם זונחים את הרכב עד לפעולה הבאה או גניבת רכב אחר. מספיק לנתק את מחבר סלילי ההצתה, הגנבים אפילו לא מציצים מתחת למכסה מנוע.

 

אני אגב משתמש בבוסטר להושיב תינוקות.

 

לרוב הרכבים כיום יש אימובילייזר מקורי.

אתה רוצה לומר שכמעט כל רכב שנגנב כיום, נגנב ע"י שיכפול המפתח?

זה נשמע ממש לא ריאלי.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

דניאל, רכבי VW לדוגמא וכך גם 90 אחוז מהרכבים החדשים ניתן להתניע יחסית בקלות - מה זה קלות ?

מביאים מחשב רכב של רכב זהה עם מפתח מקודד ופשוט מחליפים את המחשב ומצמידים את הצ'יפ המתאים לאנטנה עלמנת ליזום שחרור,

זאת הדרך ה-י-ח-י-ד-ה להתניע רכב חדיש והדבר הזה קורה יום יום שעה שעה !, מכוניות שהגיעו אלינו לאחר פריצה הגיעו כאשר צמת המחשב תלושה החוצה בכח, מחובר אליה מחשב אחר והמחשב של הלקוח זרוק על הריצפה בתוך תא הנוסעים....מנעול ההגה שבור וכל איזור הסוויץ' שבור,

 

הלוואי על כולנו שהגנבים היו כאלו פרימיטיביים כמו שאתה חושב שהם...כל ניתוק הכי פשוט היה משאיר את הרכב בחניה, בפועל גם קודני RF מוסלקים הייטב שאין מצב בעולם שהגנב ימצא לא מונעים גניבה, הסיבה לכך זה שכמו שאמרתי, סטרטר מקצרים עם מברג בקלות (כל מה שצריך זה לתת נגיעה בין מתח + קבוע למגע של הקיליי סטרטר ואתה ישר יוזם התנעה

 

משאבת דלק לא משנה איפה תנתק אותה ברגע שאתה נותן לה 12 + קבוע אז היא שומרת על לחץ דלק בחנוכיה, את האמובילייזר המקורי מנטרלים בקלות ע"י הבאת מחשב רכב חלופי מראש.

 

אל תהיי תמים, גנבים מגיעים מצויידים ברמות שלא יביישו מוסך מורשה יבואן !, ושוב אני אומר כל מה שאני אומר בדוק בצורה חד משמעית ע"י עשרות מכוניות שהגיעו אלינו למוסך אחרי שנגנבו ונתקעו בדרך\ניסו לגנוב אותן (אחת לדוגמא במשיכה של הצמת מחשב הם גרמו ל2 חוטים להחשף, הם נסעו עם הרכב 5 קילומטר והקצר שרף להם את המחשב שהם הביאו, הרכב כמובן כבה והם ברחו)

 

ושוב דניאל, מערכת אמובילייזר מקורית ברוב הרכבים ניתנת לעקיפה יותר מהר משאתה חושב - ה-ר-ב-ה יותר מהר משאתה חושב, לא סתם על כל רכב חדש חברות הביטוח דורשות איתוראן עם 2 עלוקות איתור, כי הן יודעות שלמנוע התנעה באופן טוטאלי אין מצב בחיים שהם יצליחו, אז לפחות יש צ'אנס לעצור אותו איפשהו בדרך לשטחים

 

אני אגב משתמש בבוסטר להתניע מנוע של טיסן - מה הנקודה ?

פורסם

הנקודה הפשוטה שאני יודע כנראה קצת יותר ממך אך להניע רכב בדרכים שונות, וגם שימשתי בעבר כיועץ מיגון לאחת מחברות האיתור. היתי חשוף למידע סטטסטי מדוייק איך בדיוק נגנבים רכבים. הרוב המכריע זה גנבת המפתחות מהבית.

בשאר המקרים ובאחוזים בודדים, התקינו "קיט התנעה" עקפו קודן או עלוקה חסרת תועלת ויצאו לדרך.

לצערי מה בדיוק ובמפורט משתמשים גנבים לגנבות אקראיות או "מוזמנות" של רכב אני מנוע מלספר. אבל לא מדובר "בטכנולוגיה שלא מביישת מוסך מורשה" - רחוק מכך.

דווקא ניתוק חובבני של קונקטור קטן ברכב או בתא המנוע יפתיע כל גנב. הם לא בנויים להתחיל "לאתר תקלות" ברכב. אם משהו בפרוגרמה שלהם משתבש, הם יזנחו את הרכב או יבואו יום אחר.

 

עקרונית, כל מערכות המיגון דורשות ניתוקים שונים לפי רמת המורכבות המיגונית המקורית של דגם הרכב ויותר בגלל רמת "הדרישה" של גנבי הרכב לדגם מסוים, בקיצור מדובר בקריטריונים של חברות ביטוח המסתמכות על נתונים סטטיסטים של גנבות רכב וזהו.

 

ואגב חברות ביטוח כלל לא דורשות איתוראן, או כל מערכת איתור אחרת, לכל רכב, זה רק תלוי במחיר הרכב ובחברת הביטוח, קיימים קריטריונים שונים בין חברת ביטוח אחד לשנייה.

ואגב 2, בהרבה דגמי רכב, מחבר המשאבה מוסלק תחת מעטפת פח שמתחת למושב האחורי, לגנב אין זמן להתחיל לפרק את המכלולים, לנתק את המחבר ולחבר בעדינות שני חוטים להפעלת המשאבה.

ואגב 3, יש גם דגמים של רכב, שמחשב בקרת המנוע מוסלק הייטב, וכך גם המחבר שלו, וזה באופן יזום ע"י יצרן הרכב ולא תוספות מטופשות (שגורמות לנזקים) שמתקינים בארץ, ואם זה לא מחשב הזרקה אז יחידה אחרת, ששותפה בתהליך ההצפנה של האימובילייזר המקורי, שמוסלקת הייטב ברכב עם גישה קשה מאוד, מה שמוריד מאוד את האפשרות להניע את הרכב עם "קיט התנעה".

 

 

המלצה חמה!!!

שמרו על מפתחות המכונית טוב טוב, גנבו לכם? גשו למוסך לקידוד המפתחות הנותרים או החדשים אם הזמנתם כאלו, פעולה זו תבטל כליל את השמישות של המפתח שנגנב, ניתן יהיה רק להכנס לרכב, ואם רוצים יותר בטחון אז להחליף סט מנעולים מושלם.

פורסם
מערכות אימובילייזר מקוריות כמעט ולא ניתנות לעקיפה ללא מפתח, לא יעזרו כל הבוסטרים שבעולם

 

אני יכול להניע רכב ****** , מודל 2007 עם אימו' מקורי, תוך דקה-שתיים, בלי מפתח, בלי מחשב ובלי שום ציוד עזר חוץ מסכין יפני.

פורסם

לצערי מה בדיוק ובמפורט משתמשים גנבים לגנבות אקראיות או "מוזמנות" של רכב אני מנוע מלספר. אבל לא מדובר "בטכנולוגיה .

 

למה?

אולי תאיר את ענינו שנוכל לשמור על הרכב ביתר ביטחון.

ממתי שיטות לגניבת רכב אותם הגו בני בליעל הן סוד כמוס?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

קבלת עיצות בסיסיות ממני איך לשמור על הרכב שלך יותר טוב. מעבר לכך ורק אם יש לך אפשרות זה לבצע ניתוק לא קונבנציונלי של חווט ובמיקום לא שיגרתי. מעבר לכך תשלם את הביטוח שלך בזמן.

פורסם
אני יכול להניע רכב ****** ' date=' מודל 2007 עם אימו' מקורי, תוך דקה-שתיים, בלי מפתח, בלי מחשב ובלי שום ציוד עזר חוץ מסכין יפני.[/quote']

 

אני בספק רב שתצליח להתניע רכהב מסוג גולף דור 5 מכיוון שהייצרן הוסיף מחשב אבטחה הממוקם במקום כזה שתצטרך לפרק את כול הדשבורד.

ניתוק או חיבור מחשב אחר לרכב לא יעזור מכיוון שכול המערכות האלה מחוברות למחשב אבטחה מרכזי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם מנתקים איזה פיוז או משהו כזה אף גנב לא יחשוב על זה. למשל אם אני מוציא את הרוטור מתוך המיכסה מפלג וסוגר את המיכסה מפלג, מי יחשוב על דבר כזה?.. זה יכול לעזור.

פורסם
אני בספק רב שתצליח להתניע רכהב מסוג גולף דור 5 מכיוון שהייצרן הוסיף מחשב אבטחה הממוקם במקום כזה שתצטרך לפרק את כול הדשבורד.

ניתוק או חיבור מחשב אחר לרכב לא יעזור מכיוון שכול המערכות האלה מחוברות למחשב אבטחה מרכזי.

 

אני מדבר על אימובילייזר שמתחבר לשאר המחשבים ברכב ע"י רשת תקשורת, ורק לאחר שהוא מעביר בתקשורת את הקוד שהתקבל מהמפתח, מתאפשר להניע את הרכב. ואני עדיין עושה את זה רק עם סכין יפני.

פורסם

חנן - אנחנו לא מדברים על שוד אנחנו מדברים על גניבה, אני יכול לגנוב כל רכב בלי שום נשק חם\קר ושום אמצעי מלבד לשלוף נהגת ברמזור להוריד לה סטירה להכנס לאוטו ולנסוע...

 

דניאל יש ניתוקים מתוחכמים שאכן ישאירו את הגנב לא מבין מה קורה איתו, יכול להיות שמבחינה סטטיסטית גניבת מפתחות מספר 1 אבל אם מתוך 50 אלף מכוניות אז חצי גניבת מפתחות עוד רבע על גרר ורק רבע בהתנעה, זה עדיין סכום נכבד של רכבים שמותנע עם "קיט התנעה" כמו שאתה קורא לזה

פורסם
חנן - אנחנו לא מדברים על שוד אנחנו מדברים על גניבה, אני יכול לגנוב כל רכב בלי שום נשק חם\קר ושום אמצעי מלבד לשלוף נהגת ברמזור להוריד לה סטירה להכנס לאוטו ולנסוע...

 

וואלה.

 

גם אני לא מדבר על שוד. חוץ מזה, כתבתי שאני עושה את זה בלי מפתח, בניגוד לשיטה שהצעת.


×
×
  • תוכן חדש...