Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ביום ראשון אני הולך לכיוונים.

גם הלכתי לבדוק כל מיני קומפוננטים,שמעתי את המורל פולס,ואיך להגיד את זה?

זה פשוט לא זה.

ההרץ למרות שיש להם טוויטרים מפלסטיק נשמעים יותר טוב ליד הפולס,הטוויטר לא הכי מפורט(נבדק עם אותו דיסק מקורי של אינפקטד בטראק becoming insane) וגם עמעומם מדי

ההרץ נשמע יותר טוב לדעתי אז ההחלטה להחליף אותם בנתיים ירדה מהפרק.

אני הולך לעשות :

א.איטום דלתות קדמיות

ב.החלפה לHU יותר מתקדם

ג.כיוונים של המגבר מא' עד ת'

ועוד דבר שמדאיג אותי,למה שאני מעלה את הגיין של הסאב לא קורה כלום?

תודה על העזרה לכולם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

למה לא קורה כלום? כי המגבר כנראה כבר ברוויה ואין לו יותר כלום לתת.

 

פולס צריך לשמוע מותקנים טוב, כמו כל קומפוננט אחר.

שמעתי פולסים זוועתיים, והיום אפילו במפגש שמעתי פולס מוגבר ע"י ר"ד פשוט מאוד של קלריון ללא מגבר, והם נשמעו טו מאוד( ביחס לרמקול ברמה).

ההרץ האלה, שמעתי אותם והדגם הזה פשוט לא עושה את העבודה, בטוח לא במחיר שלו.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

שמעתי את הסט הזה של הרץ על פג'ו 206CC

ולדעתי הוא שווה כל שקל

להשוות אותו לפולס ? הוא הרבה יותר טוב לטעמי (היה לי ושמעתי)

 

לדעתי הכי חשוב שתשדרג HU

אחרי זה מגבר (אם התקציב הוא גדול ולא 1200 כמו המחיר של המאק)

כי הסאב שלך לא מנוצל עד הסוף זה בטוח

והקומפוננט לא בטוח שמנוצלים עד הסוף

פורסם

הפולס הותקן במקצועיות,אבל אולי אתה אוהב את האופי שלהם,אני לא ממש,והמחיר שלו הוא 600 ש"ח ,לא הרבה יותר מהפולס.

בכל מקרה,היום - בוצע כיוון,חיתוך תדרים וכו' הטוויטר פחות צורם והסאב יותר מורגש בווליום נמוך(מה שבקשתי ממנו) אני מרוצה.

נתן לי הצעת מחיר על HU פיוניר 6950 משהו כזה בסביבות ה800 ש"ח אחרי זיכוי על הHU שלי,יש לו 2 יציאות למגבר AUX וכניסת USB,האם המכשיר הזה שווה משהו?

ועוד דבר,לפני כמה ימים הלך מצבר,46 אמפר,בגלל הגודל הפיזי אני לא יכול להכניס 55 אמפר ברכב,גם שוחחתי עם המתקין ושאלתי אותו האם יכול להיות שהמצבר מת בגלל המערכת,הוא אמר שזה אפשרי,ו46 אמפר זה מצבר די חלש,אני לא יכול להתקין 55 אמפר,וכבר קניתי מצבר חדש של שנאפ 46 אמפר חדש כי היתי חייב להשתמש ברכב,מה אני עושה במצב כזה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

השינוי המשמעותי ביותר שאתה יכול לעשות בהחלפת רכיב כלשהו זה כמובן הקומפוננט .

אם אתה רוצה לבנות מערכת בכיוון של SQ תשקיע כל פעם ברכיב אחר ואני הייתי מתחיל בלהחליף את הקומפוננט שיש לך לסט אחר שהוא טוב משמעותית.

תנסה לשמוע כמה שיותר סטים ותראה אם אתה נתקל במשהו שעושה לך את זה..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני מקווה שאוכל להגיע למפגש ולשמוע שם כמה סטים.

בכל מקרה,איזה HU הכי משתלם בטווח מחירים של 1200 ש"ח גג?

הציעו לי את הפיוניר 6950IB,חשוב כניסת AUX.

למישהו יש תשובה מה אני עושה עם המצבר?

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תקשיב

פעם שניה אריק,יש לך מערכת טובה

תחליף את הHU ותתחיל עם כיוונים -לבד- לפי טעמך כשהHU מאופס ותהיה יותר ממרוצה

ד"א היו מקרים שאהבתי יותר את הDC מההיי אנרג'י

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הבנתי,טוב גם בגלל זה אני מתחיל מהבסיס יותר שזה הHU ,הקומפוננט אני כרגע מרוצה מהם,אבל אם יהיה משהו בסביבות המחיר שלהם שהוא יותר טוב אני אחשוב אם להחליף אותם,אני כרגע לא יודע,ובכל זאת לא בא לי לשפוך כ"כ הרבה כסף על המערכת שאני מקבל בחודש גג 1500 שקל בחודש טוב.

אז שוב,המלצות לHU עד 1200?

את הפיוניר אני יכול לקחת עם מתאם AUX ב800 ש"ח אחרי זיכוי על הHU שלי.

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...