Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכיבים בחתימה.

לדעתי אני אתחיל מHU,ואז אשתדרג בקומפוננט יותר איכותיים.

המגבר - אני מרוצה מאוד ממנו.

סאב - מרוצה מאוד,מדוייק וחזק ואני לא חושב שאני אחליף אותו.

קומפוננט - מרוצה מהם,אבל הטוויטרים בווליום גבוהה צורמים.

HU - עושה את העבודה שלו,אבל יש בו רק יציאה אחת למגבר,ובלי AUX.

המטרה הייתה לבנות מערכת שהיא SQ עד כמה שאפשר בתקציב מצומצם של 4 אלף.

לדעתכם,איפה כדאי להתחיל לשפר אותה?

אולי בכלל להתחיל באטימה של דלתות קדמיות?

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה קומפוננט אני יכול להביא ב1000 +- ?

מעדיף כאלה עם טוויטרים עם נוכחות אבל שלא יחתכו לי את האוזניים.

לפי מה שהבנתי זה האופי של קומפוננטים של מורל,אני אלך לשמוע את הדוקט אוביישן,יש עוד המלצות?

ובכמה אני יכול למכור את ההרץ שיש לי עכשיו?

עלו 650 ויש עוד אחריות לשנתיים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני חושב שכבלים טובים יותר (בהנחה ששלך במצב סביר) לא יתנו יותר בפועל

הסאב נהדר אגב אז שקלתי גם לקנות אותו

המגבר מספק

 

אני הייתי מתחיל עם HU איכותי יותר (פיוניר,קלריון,אלפיין) במיוחד מיד שניה אם התקציב לחוץ

יש סט שאני די מצטער שלא בדקתי אותו (כשבררתי הוא היה האחרון שלא נחטף)

וזה הפייז 165.25 שאומרים שהוא נהדר

כנ"ל גם המאק אודיו מקסימוס

הלכתי בסוף על אינפיניטי קאפה - מיד נהדר (אצלי היה משולב עם סרווין וגה S1200) אבל טוויטרים די חדים

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

קודם כל לפני שאתה מתחיל להחליף לרכיבים אני חושב שכדאי לך מאוד להשקיע באיטום לרכב . אני מניח שאתה יודע כמה זה נותן ועוד בעיקר למערכות SQ

אחר"כ אני הייתי מחליף את ה HU.

אחריו את הקומפוננט אחריו המגבר ואז הסאב .

אבל תתחיל באיטום יש לך כבר מערכת בסיסית איטום יתן כאן יותר לדעתי

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יש לי כרגע עלי 400 שקל,זה מספיק לאיטום 2 דלתות קדמיות.

במשכורת הבאה שהיא סביבות ה1200,להביא HU או קומפוננט?

האיטום - תראו את זה כסגור עד סוף החודש אני מתקין,התלבטות היא בין HU לקומפוננט,את הסאב אני כנראה לא אחליף ,ואם כן אז זה יהיה לסאב 10W3V3 או ה12'.

או שאולי בכלל להגביר בביאמפינג את הקומפוננט,ולהביא מגבר מונו לסאב?

כי הוא 350 RMS ואני מביא לו סביבות ה290.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תשמע אריק

אם זה כל התקציב שלך כרגע אל תעשה כלום

יש לך מערכת נחמדה ודי איכותית

אנשים שמשקיעים במערכת אלו אנשים (לרוב) שיש להם רזרבות של כסף מהצד

לך תהנה בכסף וכשיהיה לך יותר ותוכל להפריש מזה להנאה שלך - תרכוש

שמעתי את הDC של הרץ ושמעתי את ההיי אנרגי בכמה רכבים ברמה גבוהה מבחינת איטום והשקעה (של מתקין מכובד מאוד)

הDC לא פראייר בלשון המעטה :mm_wink:

עשית בחירה טובה

אם אתה רוצה הבדל משמעותי תעיף את הHU ותביא פיוניר\קלריון\אלפיין במחיר סביר מיד שניה

ההבדל יהיה עצום

ואח"כ נדבר

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

שמע אני בן 17 וחצי אין לי יותר מדי דברים לזרוק עליהם את הכסף,וההנאה שלי זה האוטו והמערכת באוטו.

אז כנראה אני ילך על HU טוב ,והאיטום.

איך אני יכול פחות או יותר לרסן את הטוויטרים בעזרת הכיוונים של המגבר? זה אפשרי?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אפשרי

אבל כך בחשבון שהHU שלך (ושמעתי אותו) לא איכותי ומשפיע רבות על איכות הסאונד

תאפס את HU ל0 בכול פרמטר (באס מיד וטרבל)

אני מאמין מן הסתם שאתה נמצא במצב HI PASS FILTER במגבר לקומפוננט וLOW PASS לסאב

תנתק את הסאב ותתחיל לעבוד על הקדמיים

תוריד את הLEVEL (ווליום) למינימום ותוריד את התדר לאמצע

תשים את הHU ב2/3 מהעוצמה שלו - לדוגמא אם הווליום מגיע ל50 תשים על 30

תתחיל להרים את הLEVEL במגבר עד שתשמע עיוות ותוריד קצת

אם המצב טוב תעלה את התדר ומקביל את הLEVEL עד שתגיע לרמה מספקת

אני עם מגבר JBL 75.4 הצלחתי להגיע לסאונד נהדר בלי לגעת בכיוונים בHU כמעט

(למעט +1 - 3 בטרבל)

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

כן

להוריד את התדר לרמה מספקת מבחינת חדות הטוויטרים ולהעלות את הGAIN עד לרמת העיווט

וזהו...

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד


×
×
  • תוכן חדש...