Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחליף לHU יד שניה בעד 800 שקלים, המלצה שלי פנאסוניק, ואת הכסף הנותר תשקיע במתקין ט ו ב שיכוון לך את המערכת כמו שצריך, זה שווה יותר מכל שינוי של סט (שאני אישית לא אוהב) או כבלים או איטום.

בשיפוצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אלך למתקין שהתקנתי ממנו את המערכת אני לא מאמין שהוא יקח לי יותר מ150 ש"ח על כיוונים.

כמה זה בערך צריך לעלות?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
איזה קומפוננט אני יכול להביא ב1000 +- ?

מעדיף כאלה עם טוויטרים עם נוכחות אבל שלא יחתכו לי את האוזניים.

לפי מה שהבנתי זה האופי של קומפוננטים של מורל,אני אלך לשמוע את הדוקט אוביישן,יש עוד המלצות?

 

אם תלך על קומפוננט ברכישה הבאה שלך, זה הסט בשבילך (הדוטק אוביישן). לטעמי סט מעולה למחיר. אני מבסוט ממנו כל פעם שיוצא לי לשמוע אותו (בעבר אצלי ואצל אחי, כיום פה ושם אצל חברי פורום שונים).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
למה לשלם שוב ?

אם כבר שילמת על התקנה, המתקין אמור לכוון לך את המערכת.

והוא יכוון. ישחק קצת באקולייזר.

על כיוונים טובים ונכונים למערכת צריך לשבת ולהשקיע זמן וסבלנות

כיוון טוב מתחיל מאיפוס כל המערכת, ושינוי כל פרמטר מ- 0 עד לנקודה הרצויה, כולל נקודות ביקורת של השמעת שירים לבדיקת כיוונים של רכיבים מסויימים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני לא מצפה שהוא יכוון את המערכת ללא תשלום,ביקשתי שהתקנתי את הסאב שיכוון לי אותו,הוא כיוון,לא דיברנו על הקומפוננט,אני מעריך שיקח זמן עד שנמצא את הנקודה שהטוויטרים לא צורמים וזמן זה כסף.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שני דברים:

א. אם שילמת על התקנה אז אתה יכול בכיף לחזור אליו ולהגיד לו שצורם לך בגבוהים וכדומה.

ב. שווה להשקיע בכיוון יותר רציני שיכלול פאזות וכדומה, ובאמת יתן לך תמונה של מה שנמצא אצלך באוטו, אולי תאהב ולא תרצה להחליף?

בשיפוצים

פורסם

מה זה שיכלול פאזות?

בעיקרון אני ממש אוהב את המערכת,רק מה שמפריע לי זה הטוויטר שצורם לי,והHU,שיש בו רק כניסה אחת למגבר,ואין בו AUX.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מעריך שיקח זמן עד שנמצא את הנקודה שהטוויטרים לא צורמים

.

 

מה ז"א טויטרים צורמים?

אולי המגבר מעוות, או שהסט לא נשמע לטעמך.

בטווח מחיר של 600 ש"ח -אולי עדיף לרכוש את הפולס המומלץ.

הוא לפחות לא צורם.

ZZR

פורסם

לא יודע איך לתאר את זה,הוא פשוט חד מדי בווליום גבוה,בווליום נמוך - בינוני אין בעיה.

מרגישים אותו יותר מדי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה וזה וזה כתב לפני יומיים שהטויטר עשוי ממיילר ,שזה פילם למצלמות , ממש כמו הטויטרים הזולים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1487486&postcount=46

 

חיפוש בגוגל מוכיח שהוא צדק ,

מדובר באיכות חומר גרועה לטויטרים,בקיצור , פלסטיק.

רק שזה שם אחר של פלסטיק .

 

http://www.grafixplastics.com/mylar_what.asp

 

זו הסיבה שאין טויטרים איכותיים עשויים מפלסטיק .

ZZR

פורסם

אז כדאי להחליף אותם אם אני לא מצליח לגרום להם להפסיק לצרום?

כמה עולים טוויטרים טובים כמו למשל בדוקט אוביישן?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...