Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחליפה ראויה לקליאו ספורט בתקציב נדיב בהחלט


NMP
שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בו ננסה לא להפוך את השרשור לשרשור MDC הא...

צודק :-).

 

הקליאו החדשה הוזכרה ונבלעה פה, מה איתה?

נשמעת כמו המועמד האידאלי.

היא פשוט עוד לא ממש כאן כדי שאפשר יהיה לדבר עליה. קרסו אוהבים לדבר ועושים את זה כבר שנים אז אני לא עושה יותר מדי תכנונים על ההבטחות שלהם למרות שאכן היא מועמדת ברורה.

 

עידן, הדבר האחרון ששמעתי זה שהן יגיעו באיזור מרץ-אפריל (והיה פרסום על מחיר שנראה טיפה אופטימי של 170 לקליאו ופחות מ-200 למגאן. נחכה ונראה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בשנתיים האחרונות יצא לי "לתקוע" את כל הבחורות הכי שוות בעולם (כמעט)

הרשימה ארוכה ארוכה

כל דוגמניות העל כולל היידי קלום

בר רפאלי

אנג'לינה ג'ולי

האלי ברי

קמרון דיאז

שרליז ת'רון

קירסטן דאנסט

קריסטן בל

ג'ניפר קונלי

שרון סטון

אליזבת הארלי

ניקול קידמן

סקארלט ג'והנסון

 

ואני אומר לך מכל הלב, אני מתגעגע ל... על מי אני עובד, אם הייתי עומד אפילו מטר מסקארלט ג'והנסון נראה לך שהייתי מתגעגע למישהי?

 

במילים אחרות - הבנו כבר לא פעם שנהגת על המון מכוניות מגניבות. מה יצא לנו מזה? כלום. לא סיפורים, לא מידע, לא תמונות. רק שוויץ.

 

וניסאן 350Z היא לא תחליף לקליאו ולא בטיח. זו מכונית מרמה אחרת לגמרי, וד"א - אני בכלל לא בטוח שהוא יהנה ממנה יותר מאשר מאיוו (וכן, נהגתי על שתיהן) - מה גם שהיא עולה הרבה יותר.

 

רוני

 

אתה לא נחמד בכלל ,

רשימת המכוניות שלי גדלה השנה בעוד כמה אקזוטיות

לכן הוספתי תגובה , חזרתי לישראל לפני חודשיים.

 

ואני יגיד את זה שוב , אני מתגעגע לקליאו מאוד גם ביחס לכל מכונית אקזוטית אחרת

רגשות כנראה שקשה להסביר......

 

בנוסף אני חושב שלכל אחד יש סגנון נהיגה ויתכן מאוד שאתה אהבת רכב מסויים ואני לא

נהגתי 3 ימים רצופים רק בכבישים הררים באינספור סיבובים - במצטבר 680 מייל

על אינפיניטי G35 קופה שהיא בעצם אחותה התאומה של הניסאן רק יותר מפוארת ועם מושבים אחוריים

שעה אחרי הטיול הארוך הזה יצא לי לנהוג על איבו 9 גרסת MR ואהבתי את האינפיניטי הרבה יותר.

לכן המלצתי לניר על הניסאן.

מה גם שהוא יכול לייבא את שניהם לארץ.

 

לדעתי כל מעבר לרכב הנעה קדמית ולא משנה כמה הוא חזק יותר מהקליאו

היא בזבוז כסף ובסופו של דבר יוביל לאכזבה

הקליאו היא מכונית הנעה קדמית הכי טובה שיש בישראל , נקודה

במיוחד בגלל הקלילות שלה שלא ניתן למצוא היום בחדשות.

לכן לקנות GTI , קופרה , טייפ אר וכו' , מיותר.

 

ההמלצה שלי הנעה אחורית בלבד - החסרון שמדובר בד"כ ברודסטארים לא פרקטיים

אני לא יודע מה המחיר , אבל אולי M3 בת כמה שנים

 

יש עוד אפשרות , לקנות רכב חסכוני אמין וזול בשביל היומיום

ולקנות אופנוע סופרספורט חדש

ריגוש ואדרנלין אינסופיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

M3 זה הדבר, לדעתי. חלום רטוב שלי. יש אחת למכירה ביד 2, שנת 95 - המנוע עם ה 286 כ"ס. פשוט האוטו נראה כאילו נוספו לו תוספות חיצוניות ולא בטוב טעם, אם יורשה להיות עדין.

גם 328/5 יכולה להיות סבבה. הבעיה היחידה שגם לרכב הזה יש תדמית.

כשאמרתי לחברים שלי (בעיקר לידידות שלי) שאני מחפש בימר הן עיקמו את האף וטענו שזה אוטו של ערסים. לא עזר המלמולים שלי בנוגע ך "הנעה אחורית" ושאר ירקות.

אבל אם אני אמצע אחת כזאת קופה ידנית במצב טוב, אני אלך על זה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, הייתי הולך על המיני קופר S

 

אבל עם אזהרה אחת בשבילך כי ציינת זאת :

היא ממש לא נוחה, האוטו מוקשח הרבה יותר מהקליאו.

 

לגבי השוואה בניהן, הן לא דומות בכלל.

למיני התנהגות כביש טובה יותר והטובה ביותר שיצא לי לחוות במכונית הנעה קדמית ללא ספק.

היא מרגישה הרבה יותר מלוטשת, חדה ומדוייקת ובעלת הגה מעולה וגיר שקליאו יכולה רק לחלום עליו.

 

בעלים של אחת (S) טוען שהדגם החדש נוח כמו הקופר הרגילה (החדשה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף אני חושב שלכל אחד יש סגנון נהיגה ויתכן מאוד שאתה אהבת רכב מסויים ואני לא

נהגתי 3 ימים רצופים רק בכבישים הררים באינספור סיבובים - במצטבר 680 מייל

על אינפיניטי G35 קופה שהיא בעצם אחותה התאומה של הניסאן רק יותר מפוארת ועם מושבים אחוריים

שעה אחרי הטיול הארוך הזה יצא לי לנהוג על איבו 9 גרסת MR ואהבתי את האינפיניטי הרבה יותר.

לכן המלצתי לניר על הניסאן.

מה גם שהוא יכול לייבא את שניהם לארץ.

 

אי אפשר להביא לארץ. לא את האינפיניטי ולא את הניסאן.

מהסיבה הפשוטה שלא תקבל לך אישור מהיבואן (קרסו).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא נחמד בכלל ,

 

אני מתנצל, התגובה שלי באמת הייתה סרקסטית מדי. מעבר לזה, האינפיניטי היא לא כמו הניסאן, ואם לא נהגת על האיוו זמן קרוב למה שנהגת על ה-G35 - איך תדע מי באמת עדיפה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להביא לארץ. לא את האינפיניטי ולא את הניסאן.

מהסיבה הפשוטה שלא תקבל לך אישור מהיבואן (קרסו).

 

אני אישית מכיר בחור שיש לו 350Z שחורה מיבוא.

לגבי האינפיניטי - מסתובבות בארץ מספר מכובד של אינפיניטי QX35 עם אותו מנוע כמו ב G35

 

אבל בשורה תחתונה נראה לי שזה קצת בעייתי לייבא רכב כזה לישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מכיר בחור שיש לו 350Z שחורה מיבוא.

לגבי האינפיניטי - מסתובבות בארץ מספר מכובד של אינפיניטי QX35 עם אותו מנוע כמו ב G35

 

אבל בשורה תחתונה נראה לי שזה קצת בעייתי לייבא רכב כזה לישראל

 

אני אמנם לא מכיר אישית, אבל יצא לי לראות כמה וכמה Z350 על הכבישים.

בנאדם עם FX45 אני מכיר אישית, וחזיתי בעוד כמה FX35 שנוסעים על הכבישים בארץ.

 

זה עדיין לא אומר כלום.

 

נכון להיום (ולאתמול, וללפני חודש וללפני חצי שנה) - בלתי אפשרי להביא רכב של ניסאן/אינפיניטי בייבוא אישי מחו"ל.

ניתן לקנות אחד שכבר נמצא בארץ, אבל להביא חדש/משומש מחו"ל לא אפשרי.

קרסו הפסיקו לתת אישורים לייבוא של רכבים מתוצרת ניסאן/אינפיניטי מחו"ל כיוון שהם אינם רוצים לתת שירות לרכבים שהם אינם מייבאים בעצמם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה...

גם אני באותה בעיה.

החיפוס אחר מכונית ספורטיבית טובה ומהנה שמתאימה ליום יום אך ללא היתפשרות בתחום הספורטיבי ...

נכון שלימצוא רכב(הנעה קדמית) קל ומתקשר ועם מעט תת היגוי זו משימה קשה עד בילתי אפשרית.

מציאת ריכבי הנעה אחורית בארצינו קשה , המיבחר קטן וכמות המכוניות הידניות קטן מאוד.

הנינג'ות EVO/STI יקרות מאוד לאחזקה בעיקר אם מבצעים איתם עבודת כביש חזקה (מניסיון!!)

 

WRX לא באה בחשבון (שלי נימכרה ליפני שבוע WRX 2005) המכונית לא קשורה לכלום,

תת היגוי בכמות מוגזמת ,שילדה ניפלאה אך ההגה בולמים ובלמים פשוט גרועים!!!

גם WRX משופרות ברמה זו או אחרת זה עדיין לא זה.

אם כבר עדיף לקחת STI DCCD 2005 כניראה מהמוצלחות מי בין השנתונים (2008 לא נהגתי לא יודע)

 

בחיפוסי בחודשיים האחרונים יצא לי לנסות GTI ,CUPRA, TYPE R

(מכוניות בעלות אחזקה "זולה" יחסית)

 

 

TYPE R מרגיש כרכב "מסלול" אספלט (טורינג קאר) רק על הקווים והתנאי שנוהגים בו חזק מאוד (הבולמים מתחילים לתפקד בעומס גבוהה).

 

GTI רכב יום יומי מושלם אם פותנציאל ספורטיבי טוב (לנהיגה חזקה חובת החלפת בולמים ומוטות מיצבים)

 

CUPRA מכונית חזקה ברקסים מעולים שילדה טובה.

לנהיגה חזקה חובת החלפת קפיצים לקשיחים יותר!!

פותנציאל שיפור מנוע טוב מאוד בזכות כמה מיכלולים שונים ממנוע ה GTI

הקשיחות בנסיעה סבירה במיוחד בהשוואה ל STI

 

בחירה אישית העדפות:

STI 2005

CUPRA

 

וכניראה בבחירה אישית זו ה CUPRA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חדש מיבואן רשמי , איכותי מאוד

הכי ספורטיבי כנראה כמכונית הנעה קדמית חדשה

והכי חזק גם.

 

ליאון קופרה

גם הכי יפה לטעמי

 

קח בחשבון צניחה חופשית במחירון של הרכב

ממש כאב לב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לליאור ווגנר (שדווקא כתב די יפה וסיכום היטב לטעמי את ה-WRX, הגולף GTI והטייפ R) אני לא חושב שהלאון קופרה מספיק טובה. המנוע נמצא כבר על הגבול של המוגזם להנעה קדמית, הנסיעה מעייפת לאורך זמן והמכונית יותר מדי מתפזרת בעומס - המון תת היגוי והיגוי יתר שמתחלפים ביניהם בצורה לא נעימה על כביש חלק יחסית (נניח נס הרים), ועל כבישים אוחזים יותר יש פגיעה מסוימת בתחושת היציבות לטעמי. כמכונית היא פחות שלמה מהגולף, ובעוד הטייפ R למשל יכולה להיות שווה את תוספת הכסף בשביל אנשים מסוימים, הקופרה לא מגיעה אפילו לזה.

 

ובכל זאת - מנוע בנ-זונה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיפוסי בחודשיים האחרונים יצא לי לנסות GTI ,CUPRA, TYPE R

 

אתמול בידיעות אחרונות השוו בין הקופרה (לאון),R,GTI,ו-C30 T5

הוולבו - נו באמת :wink: (חזקה אך לא ספורטיבית)

ה-R "לאופנוענים"-אנמית בסל''ד נמוך-בינוני

הקופרה לקחה את ה-GTI,אם יתרון של 40(!) סוסים מתחת למכסה,בשילוב של תא נוסעים "קודר" של ה-GTI

porsche 914,2.0,1970

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, תן לי להבין. הסיוויק הפסידה בגלל שאין לה כוח בסל"ד נמוך וה-GTI הפסידה כי יש לה הספק נמוך יותר ותא הנוסעים שלה יותר כהה? פשש, יופי של אבחנות. עכשיו אני יודע הרבה יותר על המכוניות משידעתי קודם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תת היגוי בכמות מוגזמת ,שילדה ניפלאה אך ההגה בולמים ובלמים פשוט גרועים!!!

 

לא מבין את המשפט הזה.

אתה יכול להסביר איך לשלדה נפלאה יש תת היגוי מוגזם ובולמים גרועים?

 

אני חושב שהנטייה לפרק כל ספורטיבית עממית לגורמים כדי לחשוף חולשות כאלו ואחרות היא לא נכונה. גם את ה-306GTI-6 (קרובה למושלמות במכוניות הנעה קדמית מבחינת ניהוג והיגוי) ניתן לקטול. למשל, בסעיף הבלמים, שיחסית למכוניות של היום לא עומדים בשום קריטריון מינימלי. גם המנוע לא משהו לרוץ לספר לחבר'ה. גם את הקליאו ספורט, חביבתי, אני יכול לקטול (תנוחת ישיבה, זווית הגה, עירפול שלו במרכז, גיר סרבן, מעבר פראי בין תת היגוי להיגוי יתר, נטייה לתת היגוי תחת כוח, ABS שמתערב לעיתים שלא לצורך ועוד).

 

לא זאת הנקודה.

הנקודה היא לא לחפש שלמות, כי לא תמצאו ברמה הזו. קירבה לשלמות תמצאו ב-Cayman S, לדוגמא או ב-330 (למרות מה שרוני כותב ואין לי מושג על מה הוא מדבר...). השאלה היא האם נהנים בנהיגה או לא נהנים. האם למרות חסרונות אובייקטיבים כאלו או אחרים יש כיף או אין כיף. זה גם, אולי בעיקר, עניין סובייקטיבי, וכאן כל אחד צריך למצוא את מה שמתאים לו, מה שחשוב לו, ומה שמתאים לסגנון הנהיגה שלו. אני, למשל, לא יכול לחיות עם ההגה החשמלי של ה-A3 2.0TFSI. יחידת ההנעה והגיר מעולים וגם השלדה טובה. אבל עם ההגה הזה אני לא מסוגל להנות מנהיגה. נקודה. אבל זה אני.

 

לכל מכונית ברמות הנ"ל (קטנות חמות, נינג'ות זולות) יש חסרונות, יש אי מושלמויות שדורשות מהנהג להכיר אותן ולנהוג בהתאם. בקליאו ספורט, לדוגמא, צריך להיכנס עם הרבה טקס בישבן לפנייה, כלומר עם רגל קלה על הבלם, וצריך או להאיץ מאוחר או "לנעול" הגה "ולרכב" על תת ההיגוי תחת האצה, כאשר הזנב מבצע פסיעה כאשר מוסיפים עוד היגוי. מי שלא מכיר זאת ישר יאשים את המכונית כסובלת מתת היגוי. זה נכון ולא נכון, תלוי איך אתה נוהג ואיך אתה אוהב לנהוג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...