Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקרתי ב"משינה" ו"דרייב אין" בחדרה , שתי חנויות אוודיו .

חיפשתי פיוניר 304 כדי לישמוע על המגבר שלי , בראשונה לא היה אז שמעתי איזה באזוקה מוזרה 10" שעל הקופסא היה כתוב :

red attak tube 30

ועל האלמנט audio..

משהו במילה אחת בכתב מחובר , לא זוכר בידיוק .

הבזוקה עבדה טוב עם המגבר שלי , היה הרבה באס מאוד בומי אבל מעייף וקצת מרוח .

בחנות השנייה לא היה במלאי את הפיוניר ולא היה מה לישמוע ששווה.

 

המסקנה היא שאני מחפש פיוניר 304 כולל קופסא והתקנה עד 750 שקל

איפה אני יכול לימצוא???? בבקשה תעזרו לי!

פורסם

במחיר הזה תוכל להשיג באינטרנט.

לך לhttp://WWW.HOME-CAR.CO.IL

 

חוץ ממנו לא חסרים אתרים טובים.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

לא מצאתי בשום מקום באינטרנט ... וחיפשתי טוב .... הבעייה שהתקציב לחוץ . אבל כנירא שאני כבר היסתדרתי , מצאתי ממקום אחר ... אם אני יקנה אני כמובן ידווח פה.

פורסם

אני לא חושב שזה היה זה . קודם כל זה היה אדום , היה כתוב red attak tube 30 , על האלמנט היה כתוב אוודיו ואחרי זה המשך ולא מק אוודיו והציעו לי אותה ב750 שקל . נירא לכם שזה בכל זאת זה? כי אולי פשוט באתי בגישה שלילית מההתחלה כזה היה נירא לי משהו סיני...

פורסם

נירא לי שהבנתי איזה בזוקה שמעתי . זה היה אלמנט של audioline . זה מסביר הכל .. מהשנייה הראשונה הרגשתי שמדובר במוצר סיני עלוב , הבאס הידהד ונימרח ונישמע בבירור מהתא מיטען , ובכלל היה סתם בומי נפוח בלי טיפת עידון מוזיקלי .. 750 שקל הם יקבלו בחלומות...

פורסם

JBL 4020

 

עוצמה מיתקבלת בגשר היא 100W כפי שמדווח ע"י היצרן . נאמר לי שזה יספיק , וגם נאמר לי שלא אבל אני נוטה לכיוון שכן .

×
×
  • תוכן חדש...