Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

יש לי יונדאי אקסנט 2002

לפני זמן מה נדלקה נורת check engine. אחרי חיבור מחשב במוסך מורשה נאמר לי שהלך חיישן זרימת אויר ושעלות רכיב כזה 1300 ללא מע"מ.

בינתיים המשכתי לנסוע והנורה המשיכה לדלוק.

היום קניתי חיישן לא מקורי של החברה (חדש) ב500 שקל והרכבתי אותו לבד, אך הנורה לא כבתה.

האם הנורה היתה צריכה להפסיק לדלוק, האם אני צריך לגשת למוסך כדי שיאפסו את התקלה בעזרת מחשב, או האם אפשר לאפס את המחשב ידנית בעצמי?

תודה רבה

עידן

פורסם

אם בכל זאת החיישן לא מתאים ותה רוצה מקורי במחיר של 40% פחות מהברה צור איתי קשר

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי עידן,

יש לי את אותה בעייה ואשמח גם לרכוש את החיישן גם מפירוק אם יש לך טל- אולי תוכל להעביר לי ממי קנית?

או ניתן לרכוש?

תודה פזית

פורסם

,אכן כמו שציינו לך אתה צריך להגיע למוסך כדי למחוק את התקלה.

חיישן משומש לא מומלץ לקנות, אתה לא יודע מתי החיישן יתפגר, וגם התחליפיים לא מומלצים.

בעבר היה לנו בעיות רבות עם התחליפיים, אשר אחרי מספר קילומטרים, הלקוח היה חוזר עם אותה בעיה, ולאחר החלפה למקורי

הבעיה נפתרה.

פורסם

לאבי יש אקסנט 2001, עם אותה בעיה בדיוק.

למרות זאת, הרכב נוסע כרגיל, ועובר טסט ללא בעיה, וצריכת הדלק כפי שהיתה תמיד.

למיטב ידיעתי התופעה הזו יחסית מוכרת, אם כי אני לא בטוח שגם בדגמים של 2002.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

חבר יקר,

 

מניסיון של הרבה שנים:

שימוש בחיישן זרימת אויר לא מקורי ברוב המקרים אינו פותר את הבעיה.

ניתן להשיג את החיישן הזה במקורי במחיר שפוי.

אל תשים מפירוק ולא סיני חליפי.

זו המלצתי.

פורסם
גם לי הייתה בעייה דומה ב-98

הלכתי למוסך ביהוד ופשוט איפסו והכל תקין

 

 

מה בדיוק גרם לך להקפיץ שרשור בין שנתיים ויותר?

 

ע"פ הכללים, אין להקפיץ שרשור ותיק ללא סיבה מיוחדת מהותית.

 

נא לקרוא את כללי הפורום.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...