Jump to content

פשזןא

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פשזןא

  1. היי עידן, יש לי את אותה בעייה ואשמח גם לרכוש את החיישן גם מפירוק אם יש לך טל- אולי תוכל להעביר לי ממי קנית? או ניתן לרכוש? תודה פזית
  2. שלום לכולם, אני מחפשת בחור אחד מוסכניק, בשם יוסי מרעננה, הוא מגיע לבעל הרכב לוקח את הרכב,אם משהו מכיר אותו ויש לו את הטל' אני מאד אשמח. תודה פזית
×
×
  • תוכן חדש...