Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיליתי שהמיכל של הנוזל לניקוי שמשות סדוק . האים ידוע איך אפשר לפרק אותו ? או למי לפנות באיזור קריות חיפה



תודה

 

פורסם

תפרק כיסוי פלסטיק בצד של הנהג מעל מכסה מנוע, ותראה מה מחזיק אותו. יכול להיות שתצתרך לפרק גם מגן בוץ בבית גלגל שמאלי. תקנה מראש קליפסות לכיסוי פלסטיק. הם נשברים. מחירם כ-5 ש"ח.

פורסם

אלברט, לפרק בטנת גלגל שמאל בטוח שאין צורך בקליאו. גם את הכיסוי בצד של הנהג לא ניתן לפרק מבלי להוריד מגבים - איך באמת מורידים אותם (את הזרוע כולה מהמנוע החשמלי) ?

Veni Vidi Vici

פורסם

כנראה אתה צודק. אמרתי את זה רק כי ב-106 ראלי של חבר פירקנו את הגלגל לצורך הוצאת המיכל כי הוא יוצא מלמטה (צרפתיות, כבר אמרנו :twisted:).

גם לגבי המגבים, אתה צודק. הדבר נכון רק לגבי כיסוי פלסטיק בצד של הנוסע, שם המגבים לא מפריעים.

פורסם

במגאן, מיכל המים אכן נמצא בתוך כנף ימין של הרכב ויש צורך לפרק בטנת גלגל. בקליאו לא כך ויש צורך להוריד זרועות מגבים כדי להוציא את המיכל. בנתיים לא הבנתי איך להוריד את זרועות המגבים (הבורג מתחת לכיסוי לא משחרר את הזרוע):roll:

Veni Vidi Vici

פורסם

לפירוק זרועות המגבים ברנו יש להשתמש בחולץ זרועות מגבים ייעודי (ע"פ היצרן). מעשית, ניתן להשתמש בחולץ (אב-ציר) קטן בעל שתיים או שלוש זרועות.

פורסם
כנראה אתה צודק. אמרתי את זה רק כי ב-106 ראלי של חבר פירקנו את הגלגל לצורך הוצאת המיכל כי הוא יוצא מלמטה (צרפתיות, כבר אמרנו :twisted:).

גם לגבי המגבים, אתה צודק. הדבר נכון רק לגבי כיסוי פלסטיק בצד של הנוסע, שם המגבים לא מפריעים.

 

מניסיון של הרבה פעמים אפשר גם לשלוף את המיכל מבלי לפרק את הגלגל הימני, רק לשלוף את הביטנה וזהו.

פורסם
לפירוק זרועות המגבים ברנו יש להשתמש בחולץ זרועות מגבים ייעודי (ע"פ היצרן). מעשית, ניתן להשתמש בחולץ (אב-ציר) קטן בעל שתיים או שלוש זרועות.

 

אלכס, תורך לעזור:-D: היש לך חולץ כזה ? או לפחות תמונה של חולץ כזה ?

אני מעוניין לנקות לקראת החורף את המערכת ולשטוף את האבנית במיכל.

Veni Vidi Vici

פורסם

אין לי בשליפה, אבל יש כמדומני תמונה של החולץ הייעודי ב-Dialogys בפרקים הרלוונטיים (אלו שדנים במגבים עצמם ובכל מה שנמצא מתחת לפלסטיק שמתחת למגבים). בכל מקרה יש מק"ט של הכלי בפרקים הללו.

פורסם
אין לי בשליפה, אבל יש כמדומני תמונה של החולץ הייעודי ב-Dialogys בפרקים הרלוונטיים (אלו שדנים במגבים עצמם ובכל מה שנמצא מתחת לפלסטיק שמתחת למגבים). בכל מקרה יש מק"ט של הכלי בפרקים הללו.

 

ליאור, לטיפולך.

אני מחכה בקוצר רוח למק"ט או לתמונה :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...