Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש פה

אחלה פורום יש לכם פה !

 

יש לי באוטו מערכת פיוניר http://www.car-media.co.il/product.asp?productid=89

וקופוננטים של JBL לא זוכר איזה אבל יש להםם תפוקה טובה

יש ליי מגברר של PULSE AUDIO A2900

והיה לי סאב פיוניר 600 אבל נשרף לי השבוע

 

עכשיו רציתי לדעתת איזה סאבב להשים כדי לשמוע טוב מאוד !

ואיזה רמקולים עוד להוסיף לאחורה (או קדימה ואז להתקין את הקומפוננטים מקדימה )

ואם להחליף מגבר

*אין לי רמקולים מקדימה הקומפוננטים מאחורה !

 

 

תודה מראש !

פורסם

כן אחי זה קומפוננטים

ואהבתי את הסאבב אבלל אני רוצה משהו יותר חזק קצת

והמגבר שישי לי זה אותו אחדד שישש בחתימה שלך !

 

תודה מראש אחי

פורסם

הסאבים עולים סביבות ה450 שקל בערך.

זה שנישרף לך הסאב לא אומר שהמגבר לא תקין, סבירות גדולה יותר זה שהוא לא היה מכוון נכון.

הסאבים האלו מוצהרים 150W RMS אם אני זוכר נכון והם יתאימו למגבר הזה.

המכיר של הסאבים הוא ללא תיבה.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם
יש לך את הקיקר C12 ואת הרוקפורד פאנצ' 1.

סאבים די חזקים שיתאימו להגברה שלך.

 

P1 חזק? :lol: זה וופר! לא הייתי מכנה את הדבר הזה סאב.

 

הC12 זאת אולי ההמלצה הכי זולה והכי טובה שאפשר לתת לסאב חדש.

 

אם הצלחת לשרוף את הסאב שלך סביר להניח שהוא היה מכוון ממש לא נכון.

 

דבר ראשון - אם הפעילו לך באס בוסט במגבר - תכבה!

אם הפעילו לך LOUD ברדיו דיסק והגברת בו את הבאס - תכבה! תוריד לאפס.

 

הסאב וופר עובד אצלך כנראה עם המון עיוותים.

 

תמצא מתקין טוב שיודע לכוון את הגיין במגבר כמו שצריך.

 

תוודא שהסאב שאתה קונה נמצא בתיבה שמתאימה לו.

 

איזה רמקולים שלא תקנה, תדאג לשמוע אותם לפני כן - אתה הבן אדם היחיד בעולם שיכול להגיד אם הסאונד שלהם מוצא חן בעינייך - אל תבנה על אף המלצה שנותנים לך כאן אם לא שמעת בעצמך את הרמקול שהמליצו עליו.

 

הכי טוב יהיה אם תגיע למתקין טוב או למפגש באחד השבתות לפני שאתה קונה ומתקין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל שבת שלישית של החודש בעקרון יש מפגש מאחורי אצטדיון רמת-גן מול הבאולינג - מכריזים על זה כאן בפורום.

 

יש גם מפגשי צפון ובחודשים האחרונים חל שינוי לטובה ומאז יש גם מפגשי דרום.

 

פשוט תגלוש בפורום ותקרא את המודעות הדביקות בתחום האודיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

משה

בקשת המלצות לשיפור הסאונד אז אני אתן לך כמה

תחליף את המגבר - חבל שתוגבל כול כך בגלל מגבר מסכן וחלש יחסית ותבנה מערכת סביבו

הקומפוננט טוב מניסיון (עניין של טעם) ועם מגבר איכותי וחזק יותר תבין למה הוא מסוגל (ויש הבדל גדול)

הקיצר - מגבר כגון הJBL 75.4 והמאק Z4200 והקראנץ

סאב - אני יכול להמליץ על הסרווין ווגה HED12 בלב שלם ולומר שהוא נהדר בכול מובן (היה על הJBL 75.4)

וזהו בנתיים,אחוריים אתה לא חייב - תתחיל בזה ולדעתי תהיה די מסופק

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לחדשים

מגבר 75.4 JBL כ1500 ש"ח לחדש,800 ש"ח למשומש

מאק קצת יותר זול

סאב HED12 כ900 לחדש משומש 550 ומעלה (כולל תיבה אטומה)

יש עוד אופציות בתקציב הנ"ל אבל מניסיון זו תמורה משתלמת מאוד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...