Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,היום לקחתי את ה B4 3.0 של דוד שלי לסיבוב,קצת לחצנו.

 

אפילו נהנינו קצת בסיבובים,פתאום אחרי קיק-דאון נשמעים רעשים מתכתיים מהסרן האחורי.

 

כאשר אני לוחץ על הגז הרעש נעלם,ברגע שעוזבים את הדוושה הרעש חוזר.

 

הרכב רק לפני מספר חודשים סיים את אחריות היצרן.

 

כרגע הרכב מחכה לגרר להגיע למוסך ביום א'.

 

יש למישו מושג על אילו עלויות מדובר פה?

 

אגב,זה הזכיר לי את הפעם שלי נשבר הסרן האחורי :roll:

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

איך ניתן לבדוק את תקינותו של הדיפרנציאל האחורי? יש לי מין רעש של תקתוק פחית בתחילת נסיעה ולפעמים גם תוך כדי נסיעה אציין כי ההילוכים מתחלפים בצורה חלקה והגיר לא דופק

פורסם

כאשר אני לוחץ על הגז הרעש נעלם,ברגע שעוזבים את הדוושה הרעש חוזר.

 

אתה מתכוון כאשר אתה מאיץ אין רעש וכאשר אתה בולם אם המנוע יש רעש?

אם כן, מדובר בוודאות על בלאי ו/או נזק לקורונה פיניון (הילוך ראשי בדיפרנציאל).

 

 

יש למישו מושג על אילו עלויות מדובר פה?

 

צריך דיאגנוסטיקה מדויקת. עלויות בין כמה אלפים לבין מספר בן חמש ספרות ומתחיל ב-2.

 

 

 

איך ניתן לבדוק את תקינותו של הדיפרנציאל האחורי? יש לי מין רעש של תקתוק פחית בתחילת נסיעה ולפעמים גם תוך כדי נסיעה

 

יש יותר מדי דברים בתוך הדיפרנציאל ולא ניתן לבדוק תקינות של כל דבר ודבר. באופן עקרוני או שיש בלאי או שיש נזק לאחד המכלולים בתוך הדיפרנציאל (ויש הרבה מכלולים). מה שאתה מתאר תקתוק בתחילת הנסיעה יכול להעיד על בלאי/נזק לקורונה פיניון (חופש יתר בין קורונה לבין פיניון), אומנם אין תופעה כזאת תקתוק בנסיעה. אולי בכל זאת לא מדובר אצלך על דיפרנציאל, אם יש תקתוק בנסיעה. צריך לבדוק מקרוב.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

חמש ספרות? אני מביא גיר מפירוק ב3000 שח זאת לא הבעיה העניין הוא ששני המוסכים המורשים הקרובים אלי לא יודעים לאבחן תקלות אני לא סומך עליהם מה לעשות?

פורסם
חמש ספרות? אני מביא גיר מפירוק ב3000 שח זאת לא הבעיה העניין הוא ששני המוסכים המורשים הקרובים אלי לא יודעים לאבחן תקלות אני לא סומך עליהם מה לעשות?

מדובר בגיר יקר עם דיפרנציאל מרכזי ויציאה להנעה אחורית שעלות שיפוץ שלו מגיעה גם ליותר מ 10K ,הגירים האלו אמינים מאוד ואני לעיתים נתפסת שקית ניילון על הדריישאפט וגורמת לרעשים חזקים במידה ומקור הרעש בדיפרנציאל האחורי,מנסיון עדיף להחליף אותו בשלמותו ולא לנסות לשפץ.

פורסם

סליחה שאני מציק אבל אתה נראה לי אחד שמבין אז אני ארשה לעצמי לשאול עוד שאלה

האם יכול להיות מצב שמקור הרעש הוא בכלל בבק אקס האחורי? או ששם אין מצב לתקלה?

תודה רבה

פורסם
סליחה שאני מציק אבל אתה נראה לי אחד שמבין אז אני ארשה לעצמי לשאול עוד שאלה

האם יכול להיות מצב שמקור הרעש הוא בכלל בבק אקס האחורי? או ששם אין מצב לתקלה?

תודה רבה

למה שאתה מכנה בקס אקס ואני דיפרנציל יש נטיה להתבלה בדגם זה אבל רק אחרי הרבה קילומטר'ז ורק במידה שההנע האחורית עובדת קשה יותר ממה שתוכננה או במידה ולא הוחלף השמן או שנזל ממחז"ש גל ההנע.

פורסם

תודה רבה על התגובות שלך אני אגש למוסך לצורך פרוק הבקאקס ובדיקה

אני מקווה שזה משם אין לי כוח להתחיל להתעסק עם הגיר הזה הוא ענק וכבד וזה חתיכת סרט להתעסק איתו

אני אעדכן מה נסגר שוב תודה וגמר חתימה טובה

פורסם
מדובר בגיר יקר עם דיפרנציאל מרכזי

 

על מה אתה מדבר,אין בדגם הזה דיפרנציאל מרכזי. גיר אוטומטי רגיל עם יציאה לגל הנע וחיבור לדיפרנציאל אחורי בסרן אחורי שבתוכו יש מצמד ויסקוזי מסוג האלדקס.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
למה שאתה מכנה בקס אקס ואני דיפרנציל יש נטיה להתבלה בדגם זה אבל רק אחרי הרבה קילומטר'ז ורק במידה שההנע האחורית עובדת קשה יותר ממה שתוכננה או במידה ולא הוחלף השמן או שנזל ממחז"ש גל ההנע.

כל כמה ק"מ צריך להחליף שמן בדפרינציאל האחורי?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
על מה אתה מדבר,אין בדגם הזה דיפרנציאל מרכזי. גיר אוטומטי רגיל עם יציאה לגל הנע וחיבור לדיפרנציאל אחורי בסרן אחורי שבתוכו יש מצמד ויסקוזי מסוג האלדקס.

כל ה B4 שלוש ליטר שיובאו הן ידניות לפי מה שאני יודע.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...