Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ראלי הפרעונים, הנחשב למירוץ המדבר המפרך ביותר בעולם אחרי פריז-דקאר הידוע לשמצה, מוזנק ביום שבת.

השנה יוצאים לראלי חוץ מאיתנו עוד 7 צוותים ישראלים : 3 ג'יפים, 3 אופנוענים ו-2 טרקטורונים.

סיקור אונליין של הראלי באתר 'פול-גז' : http://fullgaz.co.il/project.php?id=51

ובאתר וואללה : http://cars.walla.co.il/?w=/4704

מעקב אונליין על התקדמות הצוותים במהלך הסטייג'ים באתר הפרעונים : http://www.rallyedespharaons.it/

פורסם

משנה לשנה הנציגות העברית גדלה!!!

חיזקו ואימצו.

המון בהצלחה לכולם, אני מחזיק אצבעות ומרביץ תפילה מוטורית אמיצה בשבילכם.

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
ואני עוד זוכר שנסעתי במיוחד לאילת בכדי לצפות בקטע הקצר של הפרעונים שהתקיים בזמנו בישראל.

 

בהצלחה

דובי

 

אתה מזכיר לי שהייתי מרשל צעיר בראלי הזה...

אם אני לא טועה "מוטו" אירגנו את העניינים ופרדי פרייהוף היה איש הקשר של כל הראלי הזה...

אח...זכרונות מתוקים :-D

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

עידכונים

 

 

שיהיה לחבר'ה בהצלחה!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יום ראשון לתחרות.

לצערנו לשי שמעוני וגדעון בן-שמואל הלך מנוע כבר בסטייג' הראשון.

הילל סגל ורז הימן רצו גבוה מאד היום אבל עדיין אין תוצאות סופיות להיום.

ערן גלוסקא וערן וולנברג סיימו את הסטייג' ואילו ניצן שקל ואורי גרוס מתקרבים לקראת קו הזינוק.

עדכונים און ליין אפשר לראות ב

http://www.jvd.it/2007/website/

 

 

איל בן-ארי

פורסם

אופנועים: ערן וולנברג מקום 12 (!), אוהד אברהמי מקום 31, ערן גלוסקא מקום 38, כל זה מתוך 100 רוכבים.

מכוניות: הימן/סגל מקום 3 (!!), שמעוני/בן שמואל בין אלו שקיבלו זמן מקסימום ורשומים 23 מ-24.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

רז הימן והלל סגל ממוקמים מקום שלישי בכללי ומקום ראשון בתת הקטגוריה T1.2 ( אב טיפוס דיזל )

שזה אומר 2 גביעים אחד לכללי ואחד לקטגוריה :-)

ניצן שקל ואורי גרוס נמצאים במקום הראשון בקטגוריה T2 :-)

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

אישית אני לא כל כך אוהב את ההתייחסות לקטגוריות, אלא אם יש בהן הבדלים מהותיים (למשל הנעה 2x4, או משאית). היום לדיזל אין כל נחיתות - ע"ע פולקסווגן ו-X-רייד (שלקחו עכשיו את כל הפודיום בראלי מרוקו). המקום "הראשון ב-T2" של ניצן שקל הוא דוגמה קלסית להגדרה מטעה: זו מכונית ה-T2 היחידה בראלי... ואת היום הראשון הוא סיים עם זמן מקסימום, כך שהוא חולק את המקום האחרון הכללי עם עוד 5 צוותים. נקווה שלפחות יוכל להמשיך.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

T1 =קטגוריה ראשית של רכב אב טיפוס, רכבים בבניה עצמית

T1.1 = תת קטגוריה לרכבי אב טיפוס עם מנוע בנזין

T1.2 = תת קטגוריה לרכבי אב טיפוס עם מנוע דיזל

T1.3 = תת קטגוריה לרכבי אב טיפוס בעלי הנעה 2*4

 

T2 = קטגוריה ראשית של רכב סטנדרתי שיוצר ע"י יצרן רכב ולא נעשו בו שינויים מלבד הוספת אביזרי בטיחות

T2.1 = תת קטגוריה של רכבים סטנדרתיים עם מנוע בנזין

T2.2 = תת קטגוריה של רכבים סטנדרתיים עם מנוע דיזל .

 

אני מסכים שאין הבדל אמיתי בתתי הקטגוריות בין רכבי בנזין לדיזל, זה כנראה נועד כדי לחלק עוד גביעים ולגרום לעוד מתחרים להרגיש טוב .

לגבי הקטגוריות הראשיות אי אפשר להשוות בין רכב בבניה עצמית לבין רכב סטנדרתי, ההבדל ברמה בין סוגי המכוניות האלה מתבטא בהפרש של מעל 20 קמ"ש במהירות הממוצעת שזה המון .

כך שניצן שקל יקח גביע ביושר אם יסיים את התחרות, זה שאין מתחרים נוספים בקטגוריה הזו זה דבר מפתיע ומאכזב, אבל הוא לא יכול להתחרות מול רכבי T1 .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

נדב, אף אחד לא אמר ש"אין הבדל כלל" בין בנזין לדיזל. נאמר שאין נחיתות. תן מבט בתוצאות של הדאקאר בשנים האחרונות, או - כמו שאמרתי - בתוצאות של ראלים השנה. אני בטוח שגם את רז והלל הרבה יותר מענין הדירוג הכללי שלהם מאשר הדירוג בתוך קטגוריית הדיזל.

אריה - לרגע לא טענתי שאין הבדל בין T2 ל-T1 (אם כי הרבה פעמים ההגדרה T1 לא בדיוק מתייחסת למשהו תואם פאג'רו-אבולושן: לפעמים מספיק שימוש במוט מייצב עבה מדי...). אבל אני מקווה שתסכים איתי שאין שום משמעות להגדרה "ראשון בקטגוריה" במקרה הזה, ואני משוכנע שניצן עצמו לא יגדיר את התוצאה של אתמול כהישג. אם הוא יסיים את הראלי, הגביע שיקבל יהיה קצת ריק מתוכן, אתה לא חושב?

 

אגב, צר לי לדווח שנכון לרגע זה ה-Live Tracking מציין שרז והלל עומדים בין CP2 ל-CP3, והרבה מתחרים שהתחילו אחריהם כבר עברו אותם. ניצן שקל לעומת זאת בתנועה, בין CP1 ל-CP2.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

כנראה שהחלוקה לתתי קטגוריות נולדה בזמנים בהם מנועי הדיזל היו חלשים משמעותית ממנועי הבנזין, אני מסכים לחלוטין שכיום זה כבר לא רלוונטי, לראיה השנה בפאריז דאקר, רכבי הטוארג' דיזל הובילו בגדול על רכבי המיצובישי בנזין, זה שבסוף הם סבלו מבעיות מכניות שונות זה סיפור אחר .

בנושא מדד הניצחון- גביעים מול מיקומים ? זה נושא עם הרבה הבטים, יש כאלה שטוענים שעצם ההשתתפות וסיום התחרות היא השג שלעצמו, יש כאלה שחושבים שהכי חשוב זה הספונסר שלא ממש מבין בתחרויות אבל מאוד רוצה גביע על המדף במשרד :-)

ויש את אלה שמעניין אותם רק מיקומם בדירוג הכללי ובקטגוריה הראשית שלהם.

הכל לגטימי, לו אני הייתי שם האופציה האחרונה היא שהיתה מעניינת אותי

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

כל שלושת הרוכבים הישראלים סיימו במיקומים מעולים ומהטובים

שהשיגו ישראלים בראלי הקשה (שרק הפאריז-דקאר נחשב לקשה ממנו)

ערן וולנברג – אופנוע ק.ט.מ 525 - מקום 11 בכללי, 3 בקטגורית המרתון

דידי אברהמי –אופנועי ק.ט.מ 530 - מקום 31 בכללי, 7 בקטגורית המרתון

ערן גלוסקא – אופנוע ק.ט.מ 450 - מקום 33 כללי, 13 בקטגורית פרודקשן

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...