Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם עניין אותי, למה החברות השונות מפתחות דגמי תצוגה?!?

 

לא חבל להשקיע משאבים בדגמים שלא יצאו מהמפעל?

 

מפתחים להם גם מנוע משלהם?

 

הרי פיתוח דגם עולה המון כסף לא? וזה נראה לי די בזבוז... :conf:

פורסם

הרבה סיבות.

 

בשביל להציג טכנולוגיות חדשות.

בשביל שיהוו בסיס לדגמים עתידיים של החברה.

בשביל לתת פרסום רב יותר לחברה בתוך התעשייה ובעלי הדעה.

בשביל להציג כיווני עיצוב חדשים.

בשביל לבדוק את דעת הקהל העולמית - בלי פידבק מהקהל אי אפשר להעריך מה יצליח ומה לא.

וכמובן - מכוניות הקונספט יכולות לגרום למכוניות הסטנדרטיות של החברה להראות מושכות יותר.

 

***תוספת - היצרנים ממילא משקיעים הון עתק בפיתוח טכנולוגיות חדשות. יצירת דגם קונספט איננה בהכרח יקרה כמו פיתוח רכב חדש לגמרי. לרוב מכוניות הקונספט אינן שלמות לחלוטין, וכן עלויות הפיתוח שלהן משתלבות עם עלויות הפיתוח של דגמים סדרתיים חדשים של החברה, מכיוון שדגמים אלו משתמשים בטכנולוגיות שהציגו דגמי הקונספט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהנחה שהכוונה למכוניות _קונספט_ (שהרי מכוניות תצוגה מלשון "_מ_תצוגה" אפשר לקנות), התשובה בגוף השאלה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...