Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

מדובר על שעון מסדרת G SHOCK מדגם DW004.

אני שולח את השעון לריקושט להחליף את הסוללה - עלות ההחלפה 79 שקל.

 

בעבר, היה לי את החוברת הפעלה של השעון, ומצאתי אפשרות לבטל את הצלצולים של השעון לצמיתות.

משמע, אין צלצול כל שעה, במעבר בין תפריטים ועוד...

וגם מכיוון ואני ואיני משתמש בשלל הפיצרים של השעון, הסוללה החזיקה מעמד משנת 2000.

הפונקציה הזו בעצם חסכה לי בהחלפה תדירה יותר של הסוללה.

 

עתה, אם יש למישהו ניסיון או תפריט של שעון זהה, אשמח לדעת איך אני מבטל את האפשרות של הצלצולים.

 

בברכת שבוע טוב, אריאל.

DW-004.JPG

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

קודם כול: לתקן משהו בריקושט זה כמו ללכת לסדנת ראלי כדי להחליף מים בפיאט אונו.

כל חנות שעונים תיקח בדיוק חצי מחיר.

 

דבר שני: שם השעון לא מופיע משום מה ברשימה של קאסיו, נסה להכניס

את הספרות האחרונות בלינק הזה, אולי משם יצוץ פתאום המנואל.

 

http://world.casio.com/wat/download/en/manual/

 

אגב, לי מגיע "תתחדש" - אתמול אחרי 13 שנים (!) התפגר לי במזל טוב

השעון האגדי של קאסיו. נחשו מה קניתי במקומו? אותו דבר בדיוק.

 

http://www.casio.com/products/Timepiece/Classic/W71-1V/

 

מממ... אפילו זול יותר מהלינק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

וואלה, הלינק עובד.

 

פשוט מאוד: תסתכל מאחורי השעון, הקש בלינק את 4 הספרות המוקפות במסגרת,

ויופיעו ההוראות ב-PDF.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קודם כול: לתקן משהו בריקושט זה כמו ללכת לסדנת ראלי כדי להחליף מים בפיאט אונו.

כל חנות שעונים תיקח בדיוק חצי מחיר.

אז זהו, שבריקושט שולחים את השעון למעבדה של יבואן.

שמה מחליפים גומיית אטימה, עושים ניקיון פנימי, שמים סוללה חדשה ואוטמים בוואקום - כן, אני רציני.

 

בעבר, לקחתי G-SHOCK אחר לחנות שעונים אצלי בעיר, ושם החליפו לי סוללה.

לאחר ההחלפה, נכנסה לחות שגרמה לקורוזיה ומשם זרקתי את השעון לפח.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

או-קיי, אם כך זה מחיר סביר. לא הייתי מודע לטיפול המיוחד ב-GSHOCK.

הסתדרת עם חוברת ההוראות?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אחרי 15 שנה עם G-SHOCK שעבר חיים קשים והתעללות אין סופית- באותו הרגע שהוא שובק חיים אני רץ לקנות אחד חדש!

פשוט הצלחה!

פורסם

hans, ממש תודה רבה על הקישור.

אני ממתין לקבל בחזרה את השעון, ואז אני אבדוק לפי 4 הספרות החרוטות בגב השעון.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...