Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

64 מעל המותר.


106devil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא האמנתי שאני אפתח שרשור כזה..

 

טוב,64 מעל המותר.

 

159 קמ"ש,לאחר הפחתה 154 קמ"ש.

 

 

בכביש 5 אחרי צומת מורשה לכיוון אריאל,כביש של 90 קמ"ש.

 

יש לי 3 שנים רישיון,ואין לי עבירות קודמות כלל,ואני כמובן לא נהג חדש.

 

קיבלתי מהקצין שלילה ל30 יום וזימון למשפט בעוד כמה חודשים.

 

מה הולך לקרות?

 

יש סיכוי לצאת אם זה ללא שלילה נוספת? רק קנס שמן?

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה הולך לקבל עוד כחודש-חודשיים בפועל.

שלושה על תנאי למשך שלוש שנים.

קנש של 1500-200 שקלים.

 

אם תקח עו"ד סיכוי גבוה שלא תקבל עוד שלילה בפועל.

אמרו שלא מפרסמים כאן בלי רשות של רגע ודודלי :shock:, בסדר.

שמו אותי במעקב של שני גורילות, גם זה בסדר.

פורסם

מצטרף להמלצה על עו"ד וכמה שיותר מהר יותר טוב.

למי ששאל למה 150בארץ- התשובה היא: ככה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
150 קמ"ש ? בארץ? למה ?

 

 

למה לא???

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

כי מי שגיבור לנסוע כל כך מהר שלא יבוא לבכות תפס אותי שוטר מה אני עושה, בגלל זה קפצתי. תאמין לי שהוא ישב בבית בלי רשיון או ינסע באוטובוס הוא יתבאס שהוא נסע ככה. אתה גיבור ? סע חופשי כמה שבא לך, צבור כמה נקודות שבא לך, (אם לא הבנת לי אישית לא אכפת, רק אל תשכח לקשקש בכיסים שיתפסו אותך). או שיש לך קומבינה אחרת ? אי אפשר לנהוג וליהנות מנהיגה בלי להרביץ ? ולמקרה שלא הבנת זה לטובתו עם 150 לנהוג הרשיון שלו לא יחזיק מעמד הרבה זמן, ממש כיף לאהוב ספורט מוטורי ולהיות בלי רשיון, רוצה לשאול את חבר שלי שקיבל שלילה ל10 שנים והתביעות נגדו עדיין נמשכות. לא משנה מה היה שם, אבל אני אישית לא הייתי נרדם בלילות אחרי זה. מה אני קופץ אה? סע סע, תרביץ כפי יכולתך. אין לך מושג כמה רשיונות נשללים כל יום, לי יש. לפותח השרשור שלא תבין לא נכון גם אני אוהב לנהוג מהר, אבל לצערי במדינה שלנו זה בלתי אפשר להחזיק רשיון נהיגה ולנהוג במהירות מופרזת.

פורסם

ועדיין איך זה קשור לשאלת פותח השרשור או לשרשור עצמו- אם אין לך בעיה עם מי שנוסע 150 אז למה בכלל אתה טורח לענות..

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חבל מאוד.

ולאותו בחור,

שב בנוח ואל תבלבל את המוח.

אפשר ליסוע כמה שרוצים (מחוץ לעיר) כשברוב המקרים הסכנה הגדולה היא להתפס על ידי שוטר.

אורן, תסתכל על הצד החיובי, לפחות תפסו אותך במהירות גבוהה-בינונית

טוב לדעת על מכמונות בכביש 5.

תוכל לפרט על המקרה?

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

קודם כל עו"ד טוב (לא לחסוך בזה).

 

ולשאלתך, זה מאוד תלוי גם מתי נתפסת ומה היה מצב התנועה באותו הזמן. אם זה היה בשעות עומס צפה לעונש כבד יותר מאשר אם זה היה בשבת ב 7 בבוקר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה היה בשבת ב8 בבוקר.

 

אגב,השוטר "ליזר" מתוך האוטו,לא עם חצובה או משהו,אפשר לערער על זה? אני יודע כי הוא היה בניצב אליי וככה הוא ליזר בעצם.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

איזה פורום זה, כזה מישהו חדש פותח תרד ורושם כזה דבר, כולם צורחים עליו, קוראים לו רוצח, מאשימים אותו ואומרים לו "בגללך המדינה שלנו כזו"... מדכאים לו את החיים,

 

ואם זה מישהו מוכר בפורום, למה לא, שיסע מהר זה בסדר, לא קרה כלום.

 

בושה !

אני בתור משקיף מהצד על כול התרדים הללו.

 

תמיר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...