Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוס ברזל, אולי לא שמתי לב ואתה תאיר את עיניי - באחד הלינקים שנתת יש תגובה שלי מתלונן על שוטרים או של בעל הGMC מהתמונה או מישהו אחר ממשתתפי המפגש?

 

 

ילדים בגן חובה מלמדים לא להיות בגישה הזאת

 

ולצערנו השוטרים פועלים לפי דבריך, במקום להוות דוגמא בתור רשות ממשלתית לשאר הציבור.

 

 

 

1. ב.מ.וו זה רכב שמזדקן רע . ברוב הפעמים הוא נראה מתפרק, תמיד יש מרווחים מוזרים ואי התאמה בין החיבורים [ דלתות, מכסה מנוע, גריל... ].

 

2. הסרטונים ממש עגומים. מילא שאנשים מבזבזים גומי סתם [ כל אחד יכול לשבת באוטו ולתת גז ], הבעיה היא שעומדים ליד חבר'ה שעלולים לחטוף איזה אוטו "לבאאאנים", וחבל.

 

 

 

1. לפי דבריך לא יצא לך לראות במוו שמורה. כי זה בדיוק ההפך ממה שאתה אומר.

ב.מ.וו מזדקן חיצונית בדיוק כמו רכבים אחרים, אין שום מרווחים ושום אי התאמה, אלא אם כן מדובר באקזמפלר שעבר תאונה ושיפוץ גרוע או רכב שהוזנח קשות. ויש הרבה במוו שעוברות חיים קשים מצד הבעלים וחוסר אהבה, וב90 אחוז מהמקרים סופגות וסובלות את זה מצויין.

 

2. הסרטונים לא מהמפגש.

BMW E30 325i Coupe

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סוס ברזל, אולי לא שמתי לב ואתה תאיר את עיניי - באחד הלינקים שנתת יש תגובה שלי מתלונן על שוטרים או של בעל הGMC מהתמונה או מישהו אחר ממשתתפי המפגש?

 

 

ילדים בגן חובה מלמדים לא להיות בגישה הזאת

ולצערנו השוטרים פועלים לפי דבריך, במקום להוות דוגמא בתור רשות ממשלתית לשאר הציבור.

 

.

תהיה אתה דוגמא טובה, השוטרים זה מקרה אבוד, וגם אם זה שבת הנכים לא הופכים לרמבו כל יום שבת, גם ביום בשבת הם נשארים נכים.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
תהיה אתה דוגמא טובה, השוטרים זה מקרה אבוד, וגם אם זה שבת הנכים לא הופכים לרמבו כל יום שבת, גם ביום בשבת הם נשארים נכים.

 

לפני דקה אמרת שאתה יודע שהוא לא מפריע לאף אחד, אין הפרעה לאף אחד יום שבת הכל סגור המתחם ריק, אלא אם כן נכים שמגיעים למפגש במוו.

 

אפילו ניידת שעברה במקום והתסכלה על המתרחש לא מצאה לנכון להעיר לכל החונים על החניות נכים.

 

פשוט די.

BMW E30 325i Coupe

פורסם

אני יודע שהם לא הפריעו, אבל בחיאת דינאק להזיז את האוטו 10 מטר...וזה ששוטר לא העיר....

כששוטר עוצר באדום לבן הוא גם לא מפריע, ובפורום כולם מתחילים לרדת עליו בynet עושים כתבות.

וכמו שאמרתי נכים נשארים נכים גם ביום שבת

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

הסרטון הראשון צולם בעפולה מאחורי הסוכנות של סקודה ( מאחורי ההום סנטר הישן ) , זה המקום האחרון שכדאי לעשות בו דברים כאלה כי כל הזמן יש שם סיורים!!

 

 

 

 

גילוי נאות: השורה הנ"ל נכתבה מניסיון אישי ולא נעים במיוחד...

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

אני לא מבין, סיורים של המשטרה, זה הפחד במקרה של הסרטים האלה?

לי אישית זה ממש מפריע לראות את ההתנהגות הזו.

 

לא נראה לך מוזר לעשות את ה דווארות האלה במרחק של 1.5 מטר מרחבים של אזרחים תמימים שחונים שם?

אם רוצים לעשות חראקות עם האוטו, מי שעושה את זה עם החברים שלו שילך למקום מבודד מאוד ששם יסכן רק את עצמו (רכוש ונפש). חנייה מאוכלסת עם רכבים ואולי גם אנשים זה ממש לא המקום, גם אם אתה שולט ברכב שלך.

 

זו תגובתי למה שראיתי בסרטים ומאוד הציק לי

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אין קשר בין הסירטונים האלה למפגש ואין קשר בין איפה ולמה חונים שוטרים באדום לבן למפגש. איך זה הגיע לתרד הזה בכלל. והבנו את הפואנטה עם החניית נכים. פעם הבאה שיהיה מפגש של 30 רכבים ויהיה מגרש ריק של 400 מקומות חניה ביום שבת שאין שם נפש חיה, כל החנויות סגורות ואזור בכלל די נטוש, נבקש שלא יחנו בחניית נכים למקרה שפתאום יפתחו את חנויות ויגיעו נכים.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הגיעו כמה חברים שהם גם במקרה ערבים ישראלים, מנצרת וכפר כנא. לא יודע מה הולך במזרח ירושלים אבל בנצרת יש את הבימרים הכי יפים בארץ לדעתי. ובכמויות של מאזדה 3 במרכז. כמה מהם נמצאים פה....

 

מתי יש מפגשים כאלה?

רוצים את כל פרקי TOP GEAR...?.:arrow:


×
×
  • תוכן חדש...