Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקצה 39... השעה: 23:13, תאריך 28.09.2003 המקום: חניון בקומה 3- בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

פעם ראשונה שלי בקארטינג... והיה גדול!

ממש כיף.. השליטה, האחיזה, ההשתפרות תוך כדי נסיעה, הלמידה "על המקום", העקיפות, המתח... הילדים הקטנים המטומטמים שנכנסים בך מאחור כאילו שזה מכוניות מתנגשות (עד עכשיו כואב לי הגב והצוואר)... ממש נהנתי...

מה אתם אומרים על זמן של 34.73? לא רע? או לא טוב? יחסית לבחור במשקל של כמעט 90 ק"ג (זה בטוח הכביד על הקארט ). דרך אגב, אם זה משנה, זה היה על קארט מספר 33... שמשום מה נראה לי שהיה אחד האיטיים (אולי זה בגללי (המשקל), והעובדה שרוב האחרים היו ילדים קטנים ששקלו בטח 50 ק"ג)...

בואו נעשה פה מעין סקירה על כמה כל אחד עשה.. יהיה מעניין....

יש מקומות אחרים שאפשר גם לעשות בהם קארטינג חוץ מבהרצליה?

יש מקומות שבהם אפשר להשכיר את המקום ליותר זמן מאשר רק 10 דקות?

מישהו יודע כמה בערך עולה קארט כזה?

מישהו יודע אם יש ליגה לזה בארץ או איך אפשר להשתתף? אפילו של חובבנים?

היה כיף... אחרי הניסיון שהיה לי היום, הייתי גם רוצה לדעת אם יש ג'ימיקנות בזמן הקרוב או משהו כזה... תעדכנו כאן בפורום, אשמח לבוא לראות ואולי אפילו להשתתף אם אחשוב שיש לי סיכוי...

 

התוצאות שלי (דרך אגב, מקום רביעי רק :(:cry: ואפילו לא הגעתי לטופ 30)

1. 38.86

2. 36.64

3. 38.44

4. 35.71

5. 34.73

6. 36.43

7. 38.17

8. 39.16

9. 35.23

10. 37.73

11. 37.08

12. 35.04

13. 34.81

14. 52.99 (סיבוב אחרון, הייתי חייב להצטלם :D )

 

ממוצע: 37.93 באסה........

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

תוצאה סבירה מאוד לפעם ראשונה...

 

המדריך בקרטינג נתניה עשה את זה ב-30.

זמן טוב לפי מה שהבנתי זה בערך 28 +\- שנייה.

 

שמע אני הייתי בקארטינג הרצליה... לא משהו בכלל!

כמו גנון שם, זה המקום שאליו הולכים כל הילדים בכיתה ו' -ז' לבלות, זה כאילו פתחו איזה ארקייד בקניון שבו הם מבלים תמיד אז הם התחילו ללכת לזה.

המקום מפוצץ בילדים קטנים, צריך לחכות שעה לקארט וזה לא הכי מאתגר מבחינה מוטורית (הבנתי שמגבילים שם ל40 קמ"ש), כמו שאתה אמרת כל הזמן נתקעים בך ילדים קטנים אז זה כיף אם אתה רוצה מכוניות מתנגשות אני אישית היית מעדיף ללכת ללונה פארק בשביל זה אבל כל אחד ובחירותיו שלו.

 

בקיצור ביקשת מקום טוב לקארטינג, אז אוקי זה לא כ"כ באזור, זה בנתניה קוראים לזה "גו קארט" או "גו קארטינג", יותר מאתגר מבחינה מוטורית, מסלול יותר קטן, אני עשיתי שם סיבוב ב17 שניות שזה לא רע בכלל, בקיצור מקום יותר מקצועי, פחות מפוצץ בתינוקות ויותר מאתגר מבחינה מוטורית, אני אומר אם כבר אתה הולך להוציא 50 שקל על קארטינג וכבר נסעת להרצליה, שים עוד 5 שקל וסע עוד 10 דקות, קארטינג הרבה יותר מהנה.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אני חשבתי שהקארטיג בנתניה נסגר...

כמה זמן כל מקצה שם? גם שם המחיר הוא 45-50 ש"ח?

יש תחרויות חובבנים או משהו כזה?

יש למישהו נתונים על מכוניות הקארטינג? משקל, מנוע, הספק, מומנט, עוד פיסות מידע קטנות ומעניינות?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

נתניה לא סגור...

לפני חודש הייתי שם, עשיתי תוצאת שיא של 16.40

תוצאה של מקצוענים הבנתי...

מאוד מרוצה ממנה!

גם אני חשבתי אולי להתחרות או משהו, אבל לא נראה לי ריאלי, כסף וזמן

פורסם
נתניה לא סגור...

לפני חודש הייתי שם, עשיתי תוצאת שיא של 16.40

תוצאה של מקצוענים הבנתי...

מאוד מרוצה ממנה!

גם אני חשבתי אולי להתחרות או משהו, אבל לא נראה לי ריאלי, כסף וזמן

 

16:40 תוצאה חבל על הזמן, השיא מסלול שם אם אני לא טועה הוא 16.28

 

אבל זה לפני ששינו את המסלול אז אני לא יודע איך זה היה אז אבל נראה לי אותו דבר, בכל אופן תוצאה חבל על הזמן, גם אני רוצה להתחרות אם יהיה משהו של חובבנים, צריך לברר באמת...

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
נתניה לא סגור...

לפני חודש הייתי שם, עשיתי תוצאת שיא של 16.40

תוצאה של מקצוענים הבנתי...

מאוד מרוצה ממנה!

גם אני חשבתי אולי להתחרות או משהו, אבל לא נראה לי ריאלי, כסף וזמן

 

16:40 תוצאה חבל על הזמן

 

אבל זה לפני ששינו את המסלול אז אני לא יודע איך זה היה אז אבל נראה לי אותו דבר, בכל אופן תוצאה חבל על הזמן, גם אני רוצה להתחרות אם יהיה משהו של חובבנים, צריך לברר באמת...

 

חבר'ה, לא צריך לעשות כזה בלאגן ...

בסך הכל צריך להתארגן לפחות 10 איש ואז סוגרים לכם את המקום ...

פעם הייתי באירוע של פורום פורמולה 1, הם הביאו נהג קארטינג מקצועי שאת שמו אני כרגע לא זוכר את שמו, הוא עשה הרצאה קצרה ואז התחילו בטורניר ...

לפי מה שאני זוכר יצא לכל אחד לעלות למסלול 4 או 5 פעמים, ויצא בסוף משהו כמו 190 ש"ח לאדם, אבל שווה כל אגורה ...

לפי דעתי אם נארגן אירוע עם הרבה יותר אנשים זה יצא יותר זול וגם אנשים יעלו יותר למסלול ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

 

16:40 תוצאה חבל על הזמן, השיא מסלול שם אם אני לא טועה הוא 16.28

 

 

שיא מסלול יורד מה-16 שניות !!!

ללא ספק, 16:40 זה זמן מכובד.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

 

16:40 תוצאה חבל על הזמן, השיא מסלול שם אם אני לא טועה הוא 16.28

 

 

שיא מסלול יורד מה-16 שניות !!!

ללא ספק, 16:40 זה זמן מכובד.

 

שמעו בכל זאת אני לא נהג מקצועי אלוף עולם קארטינג

סה"כ הייתי שם איזה 3 פעמים...

אבל אני הבנתי שזה אחלה תוצאה ולפי מה שראיתי מאנשים אחרים שאף אחד לא ירד בכלל מה-17, אז בכלל אני מרוצה...

 

אבל אשמח לעשות תחרות בין האנשים בפורום מי שטוב בקארטינג... נעשה איזה מיני תחרות...

פורסם

 

16:40 תוצאה חבל על הזמן, השיא מסלול שם אם אני לא טועה הוא 16.28

 

 

שיא מסלול יורד מה-16 שניות !!!

ללא ספק, 16:40 זה זמן מכובד.

 

שמעו בכל זאת אני לא נהג מקצועי אלוף עולם קארטינג

סה"כ הייתי שם איזה 3 פעמים...

אבל אני הבנתי שזה אחלה תוצאה ולפי מה שראיתי מאנשים אחרים שאף אחד לא ירד בכלל מה-17, אז בכלל אני מרוצה...

 

אבל אשמח לעשות תחרות בין האנשים בפורום מי שטוב בקארטינג... נעשה איזה מיני תחרות...

 

יופי טופי אבל לא רק דיבורים גם מעשים.

מי שרוצה אני וחברים שלי מתכננים ללכת לקרטינג בנחשונים יום שבת (לא שיש חס וחלילה משהו רע עם קארטינג נתניה, להפך קארטינג מצויין וחבל על הזמן פשוט קצת גיוון ואיתגור בדרך שונה לא יזיק), אז מי שרוצה יכול לדבר איתי בה"פ, ננסה לארגן איזה משהו גדול ואם יהיו מספיק אנשים נתקשר אליהם נראה אולי יסגרו בשבילנו את המסלול לזמן מסוים.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אני ההיתי גם בהרצליה וגם בנתניה וגם בנחשונית ואת הרצליה הכי אהבתי

אני עושה שם 31.80

ושהיה מסלול מחליק ההיתי עושה 36.21

זה גם תוצאה טובה

הקיצר תארגנו משהו כי אני מכור לזה

כול יום אני שם

אגב פותחים לי את המגבלה כול פעם

ובקשר למחיר של קארט כזה מישהו יודע ?

פורסם
אני ההיתי גם בהרצליה וגם בנתניה וגם בנחשונית ואת הרצליה הכי אהבתי

אני עושה שם 31.80

ושהיה מסלול מחליק ההיתי עושה 36.21

זה גם תוצאה טובה

הקיצר תארגנו משהו כי אני מכור לזה

כול יום אני שם

אגב פותחים לי את המגבלה כול פעם

ובקשר למחיר של קארט כזה מישהו יודע ?

 

איך פותחים בדיוק את המגבלה?

כמה זה באמת משפיע על הביצועים?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
אני ההיתי גם בהרצליה וגם בנתניה וגם בנחשונית ואת הרצליה הכי אהבתי

אני עושה שם 31.80

ושהיה מסלול מחליק ההיתי עושה 36.21

זה גם תוצאה טובה

הקיצר תארגנו משהו כי אני מכור לזה

כול יום אני שם

אגב פותחים לי את המגבלה כול פעם

ובקשר למחיר של קארט כזה מישהו יודע ?

 

איך פותחים בדיוק את המגבלה?

כמה זה באמת משפיע על הביצועים?

 

המגבלה בקארטים היותר ישנים היא בסה"כ בורג שמסובבים אותו, לפתוח זה לא בעיה פשוט מסובבים לכיוון ההפוך, כרגע בנתניה למשל הגז ברוב הקארטים פתוח עד החצי כי זה מסלול קטן, גם כשזה פתוח עד החצי אפשר בקלות להיזרק ולהחליק וכו... בנחשונים למשל שזה מסלול פתוח אין הגבלה בכלל.

 

בנוגע לכמה שזה משפיע תחשוב בעצמך זה לא מסובך, על הביצועים זה לא משפיע אלא רק על המהירות, אם זה פתוח עד החצי וזה נוסע X קמ"ש אז אם פותחים עד הסוף זה נוסע 2X קמ"ש, אבל בדר"כ גם למקצועיים יותר לא פותחים עד הסוף כי המסלולים האלה לא בנויים לכזאת מהירות אז פותחים עד ל3/4 גז וגם אז ההבדל עצום.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

מאוד מוזר לפני כ שנתיים שלוש הייתי שם

ועשיתי 15.860 (ויש לי את בטופס שמור עדיין)

שאר התוצאות בין 16 ל 17.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בואו נארגן את חברי הפורום נתקשר לקארטינג נקבע איתם ושיסגרו לנו אותו לכמה שעות נשלם ונעשה מיני ליגה

יהיה מענין

פורסם
בואו נארגן את חברי הפורום נתקשר לקארטינג נקבע איתם ושיסגרו לנו אותו לכמה שעות נשלם ונעשה מיני ליגה

יהיה מענין

 

אני בעד!

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...