Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מזמין אתכם לתחרות מיני ליגה ב"אלפא קארטינג חיפה".

 

התחרות תהיה בדיוק כפי שהיא מתקיימת בליגה. הקארטים יהיו פתוחים (תמיד פותחים עד הסוף. אין כזה דבר 3/4 :x ). יהיו 4 מקצים: מדידית זמנים, חצי גמר א', חצי גמר ב' וגמר.

יהיו גביעים ושמפניות.

 

זרקתי לכם כפפה עכשיו נראה אתכם.

 

ירון

04-8501060

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

עם כל הכבוד ובלי לפגוע ... קארטינג חיפה הוא בין המקומות האחרונים שהייתי עורך בהם ליגה מכמה סיבות ... וזה נאמר באמת מצומת לב וביקור במקום לפני כחודשיים ולא מאינטרסים או כוונות אחרות.

 

א. האספלט - ברמה נמוכה מאוד ומלא באמפים שלא לדבר על פשוט גאפ עצום באספלט לקראת הישורת ( פניה 90 ימינה ).

ב. המסלול - נורא חדגוני , לא ממש מציב סוגי פניות שונים וישורות עצומות שנותנות משקל מכריע לטובת גודל ומשקל הרוכב ( בהנחה שכולם ברמה סבירה פלוס ... ולא ערסים קטנים שלא עלו על קארט אי פעם או יודעים מהי נהיגה נכונה )

ג. די חוסר הכפתיות של הצוות כשהייתי שם ( יכול ליהיות מקרה פרטי ... ערב ריקני למדי )[

ד. רמת תחזוקה לא שווה של הקארטים , עזבו רגע מבחינת מהירות אבל שניים מתוך השלושה קארטים שנסענו עליהם לא בלמו כראוי ( הקארט הפתוח לא בלם כמעט ביחס לשני הרגילים , ואחד הרגילים בלם הצידה )

 

ככה ... שבגדול ... זה המצב שבו אני מאד לא ארצה לראות את הקארטינג בהרצליה עוד שנה.

אני מקווה שהעינינים השתפרו ... אבל אם כבר לגרור אנשים ולארגן מפגש ( ולא סתם תוך כדי שליפה מהמותן והעברת אחריות למישהו אחר ) אז לפחות במקום שלדעתי ראוי יותר לזה :)

אבל שוב

אני לא נהג מומחה ( חבר שהיה איתי התחרה כמה שנים ) אבל אילו הרשמים שלי

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בנתניה הקארטים פתוחים כל הזמן על פולל (עצם העובדה שחלקכם ירק מ ה 17 שניות זה כבר או מר שהם לא מוגבלים

 

מגבילים אותם שם רק ליילדים או באמצע מיקצה למי שהם רואים שהוא לו\א מיסתדר עם יותר מידי גז

 

לרוב אנשים שלא יודעים לינהוג עושים תוצאות יותר טובות עם קארטים מוגבלים מאחר והם לא ניזרקים בסיבובים ולא מאבדים מהירות (ולמרות שמגבילים אותם9 הם עדין יותר מהירים מאלו שבשאר המקומות..)

 

ואגב השיא מסלול שם הוא 16.16 של מישו שעובד שם ולרוב אפשר לרדת מהשיא הזה אם הצמיגים של המסלול לא נימצאים על הקוים שלו ..אבל המחשב שם יודע לזהות תוצאות מזוייפות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
עם כל הכבוד ובלי לפגוע ... קארטינג חיפה הוא בין המקומות האחרונים שהייתי עורך בהם ליגה מכמה סיבות ... וזה נאמר באמת מצומת לב וביקור במקום לפני כחודשיים ולא מאינטרסים או כוונות אחרות.

 

א. האספלט - ברמה נמוכה מאוד ומלא באמפים שלא לדבר על פשוט גאפ עצום באספלט לקראת הישורת ( פניה 90 ימינה ).

ב. המסלול - נורא חדגוני , לא ממש מציב סוגי פניות שונים וישורות עצומות שנותנות משקל מכריע לטובת גודל ומשקל הרוכב ( בהנחה שכולם ברמה סבירה פלוס ... ולא ערסים קטנים שלא עלו על קארט אי פעם או יודעים מהי נהיגה נכונה )

ג. די חוסר הכפתיות של הצוות כשהייתי שם ( יכול ליהיות מקרה פרטי ... ערב ריקני למדי )[

ד. רמת תחזוקה לא שווה של הקארטים , עזבו רגע מבחינת מהירות אבל שניים מתוך השלושה קארטים שנסענו עליהם לא בלמו כראוי ( הקארט הפתוח לא בלם כמעט ביחס לשני הרגילים , ואחד הרגילים בלם הצידה )

 

ככה ... שבגדול ... זה המצב שבו אני מאד לא ארצה לראות את הקארטינג בהרצליה עוד שנה.

אני מקווה שהעינינים השתפרו ... אבל אם כבר לגרור אנשים ולארגן מפגש ( ולא סתם תוך כדי שליפה מהמותן והעברת אחריות למישהו אחר ) אז לפחות במקום שלדעתי ראוי יותר לזה :)

אבל שוב

אני לא נהג מומחה ( חבר שהיה איתי התחרה כמה שנים ) אבל אילו הרשמים שלי

 

יכול להיות שהתכוונת לבאמפ שם, אז כנראה אתה לא באמת נהג מומחה. הקו הנכון לא עובר דרך הבאמפ באופן שאמור להפריע לך בצורה ממשית. ואני עושה תוצאה לא רעה בחיפה (השיא 25.33). המסלול דווקא טכני במידה, יותר מבהרצליה למשל. האחיזה לא נופלת משום מסלול אינדור אחר בארץ. איפה ראית ישורות עצומות?! יש כולה ישורת אחת, ואחריה הפניות עם ישורות קצרות ביניהן :? בקיצור, חוץ מרמת התחזוקה הלא אחידה, שהיא אכן כזו, כל טענותיך לא כל-כך נכונות...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK ... הקו הנכון עובר בבאמפ בצד בסוף הפניה ... יש בגדול שני קווים נכונים שם ... דרך המרכז שאז אתה באמת לא עובר שם ואפשר להצמד לגמרי לחוץ שאז הקו לא מגיע למרכז אב אתה מגיע בדיוק לבאמפ.

בכל אופן ... מי שהיה איתי מבין מספיק והיתחרה בקארטים והדברים נאמרו גם עקב מה שדיברתי איתו. הוא חבר פורום ובהזדמנות אני יאיר את עיניו לטרד

הישורות שם מאוד ארוכות

הפניות שם חדגוניות ( המסלול די בצורת מראה ... ) והישורות ארוכות מאוד יחסית לכמות הפניות והעובדה שהישורות הם עוקבות לא ממש עוזרת.

 

אני עשיתי 28-29 שניות פעם ראשונה שעליתי על המסלול ... והחבר שלי ששוקל קצת יותר ממני וממך אני משאר עשה 27 שניות פעם ראשונה על המסלול.

סתם לצומת לבך.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני שוקל כ-80 ק"ג. הקו הנכון בפניה האחרונה הוא לעבור עם הקדמי ימני על הפתח ביוב (או מה שזה) שנמצא קרוב לאייפקס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני גם הייתי פעם אחת בהרצליה

וממש הסתבכתי עם הפרסה

משהו יכול להסביר איך עוברים תדבר הזה?????

 

הרג לי תצאות כמו לא יודע מה

פורסם

בהרצליה צריך להגיע לפרסה כך, שהגלגלים יהיו ישרים לקראת הבלימה, שכן לשם אתה מגיע במהירות גבוהה מאד, כ-70 קמ"ש (השתתפתי שם במירוץ, אז הקארטים, מן הסתם, היו פתוחים). שתי הפרסות שאחרי זה (ימינה ושמאלה) דווקא קלות מאד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בקארטינג הרצליה תוצאה באמת טובה היא סביב ה 26 שניות

תוצאה נדירה היא 25 , השיא עומד על משהו כמו 25 אני לא זוכר בדיוק את התוצאה

המדוייקת.

 

כל אלו כמובן בקארט פתוח.

פורסם

הייתי שם פעם אחת, במסגרת מירוץ, כאמור, וההקפה הכי טובה שלי הייתה בסדר גודל של 27.2, בעוד כל התותחים הקיפו בסדר גודל של ה-26 הנמוכים. כאמור, במירוץ.

טוב, פעם ראשונה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפני כמה חודשים הייתי בקארטינג בנתניה.

ורשום על הדף עם התוצאות (אם ביקשתם שידפיסו לכם את ה תוצאות)

את השיא שהוא 15 ומשהו לא זוכר בדיוק!

וכששאלנו מי זה אמרו לנו מקצוען שבא מהולנד.

ואם זיכרוני אינו מטעה אותי המדריך גם אמר שהוא בא עם הקארט הפרטי שלו (אבל אני לא סגור על זה).

פורסם

מה בהרצליה שיא 25 מה פתאום

 

אני אומר לכם שלא הצלחתי לקחת תפרסה הזאתי עפתי שם פעמיים לצמיגים רצו לרצוח אותי

ועשיתי 26.11

היית שם פעם אחת

בטוח ירדו שם מ25

 

איזה יופי של מקום:)

רק חבל שזה כזה יקר

×
×
  • תוכן חדש...