Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי לפני מס' שבועות את הטרמוסטט מהרכב (סובארו 87 סטיישן 1800)

עקב התחממויות , ובאמת הרכב לא מתחמם , לוקח לו קצת יותר זמן להתחמם בבוקר ,

בדקתי את הטרמוסטט בצורה הבאה: הכנסתי אותו לקומקום רותח וראיתי שבאמת הוא נפתח עד הסוף כשהמים רתחו, רשום עליו 82 מעלות , מבדיקה זו אני מניח שהוא תקין , אז למה ברכב הוא לא תפקד כראוי? המים רתחו מס' פעמים והמד חום עבר את החצי

האם כדאי להחזיר אותו לרכב? או לקנות חדש? עוד מעט החורף מגיע ואני לא אוכל לסוע בבוקר כשהרכב יהיה קר,

או שהוא לא מתאים ואני צריך טרמוסטט שנפתח בטמפ' נמוכה יותר?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

בדקת את הטרמוסטט אבל מה לגבי הוונטה? האם היא עובדת בצורה תקינה ברכב?

 

במידה ולא אז גם אם הטרמוסטט תקין בימים החמים שעברו עלינו עכשיו הרכב שלך בכל מקרה היה מתחמם.

 

תבדוק תקינות של היוניט וונטה.

 

ואולי אפילו סתימה באחד המעברים של מערכת הקירור, הכל יכול להיות, קודם טרמוסטט אח"כ יוניט מאוורר ומשם אתה תהיה יותר חכם:).

 

ניר,

under construction..

פורסם

שהתרמוסטט פתוח עד הסוף הוא עדיין מהווה איזשהוא "מחסום" בדרך של המים, מה שגורם לסרקולציה פחות טובה במעט,

 

תחזיר את הטרמוסטט (עדיף חדש...סיפור של 60 שקל ברכב שלך) ותבדוק את משאבת המים, שהיא בונה מספיק לחץ,

כמו כן האם ההתחממות היא עם מזגן ? המכונית אינה חדשה אולי היא מסמנת לך שבא לה טיפול מקיף של ניקוי מערכת הקירור בדיקת תקינות רדיאטור וכו'

 

וואנטות אני פחות חושד אף עלפי שקיים הסיכוי, פשוט לאור זה שלאחר הוצאת טרמוסטט העסק לא מתחמם אני מניח שהוואנטות עובדות תקין

פורסם

עתיד כתב: "ותבדוק את משאבת המים, שהיא בונה מספיק לחץ," כיצד יבדוק שהיא בונה מספיק לחץ ?. סירקול המים לא בהכרח מראה על משאבה תקינה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מוציאים צינור עליון של הרדיאטור, מכניסים אותו לדלי או משהו בסיגנון, ומפעילים את המנוע, מכונאי מיומן שמכיר את הרכב ידע אם הזרימה בגדר הסביר או חלשה מידי.....

פורסם

השיטה הישנה והטובה (כמוני :-P) היא, מוציאים צינור עליון של הרדיאטור גם מהמנוע, מרכיבים במקומו צינור באורק 1.2 מטר

רק לצד המנוע, את הצד השני מחזיקים לגובה. סותמים את היציאה העליונה של הראדיאטור עם סמרטוט. ממלאים הצינור מים

מניעים ונותנים רבע גז, אם המים עפים החוצה מהצינור לגובה, המשאבה תקינה. המים בגובה 1 מטר שמוסיפים לגובה יוצרים בדיוק את הלחץ הדרוש על משאבת המים, כדי לדעת אם היא ירדה מהמצב המינימלי בו היא אמורה לסרקל/לדחוס.

כמובן שהמנוע צריך להיות חם כדי שהתרמוסטט יהיה פתוח, או לבדוק על קר ללא התרמוסטט.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שיטה נחמדה אבל בשיטה הנ"ל בעצם יוצא שכל המכוניות בעולם הם עם אותו לחץ מים בצנרת מה שלא נכון בעיקרון....

 

בכל מקרה סבבה, שיטה נחמדה...

פורסם

משאבות המים ברכבים אינם משאבות לחץ אלא ספיקה, ברור שיש מעט לחץ כתוצאה של סיבוב המשאבה.,הלחץ כמעט שווה בכל המשאבות אבל הספיקה שונה. לכן השיטה מתאימה לכל הרכבים. שיטה זאת חושבה ונכתבה בספרות הטכנית בשנת 60-70

מעניין שבשנים האחרונות אין איזכור לכך. אני משער שזה בגלל השיטה שכל חשש על משאבה תקולה, לא בודקים ישר מחליפים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

משאבת המים חדשה , שנה וחצי בקושי , הראדיאטור חדש וגם עבר ניקוי לפני חודשיים בערך. הוונטות עובדות, כנראה הפיתרון הוא תרמוסטט חדש שנפתח בטמפ' מעט יותר נמוכה.על שלי כתוב 82

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
שיטה זאת חושבה ונכתבה בספרות הטכנית בשנת 60-70

מעניין שבשנים האחרונות אין איזכור לכך. אני משער שזה בגלל השיטה שכל חשש על משאבה תקולה, לא בודקים ישר מחליפים.

דוד.

 

בימים הטובים ההם, כשהבחורות היו בחורות והמכונאים - מכונאים. :wink:

פורסם

נכון, אותם בחורות שהיו עם הקוקו והסרפן, עם הטורייה והשיברייה, למה כבר לא רואים אותם היום ?. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום.

כול הסיכוים שהטרמוסטט דפוק ולמה?

אמנם הוא ניפתח בקומקום בטמפ' של 100 מעלות אבל אתה לא יכול לדעת אם הוא ניפתח בטמפ' הנכונה שמצוינת על הטרמוסטט.

אין לנסוע בלי טרמוסטט כי ניגרם נזק מיצטבר למנוע.

לך תרכיב טרמוסטט חדש וסע לשלום.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
נכון, אותם בחורות שהיו עם הקוקו והסרפן, עם הטורייה והשיברייה, למה כבר לא רואים אותם היום ?. :-P

דוד.

 

 

אתה לא רואה אותן יותר כי היום זה בחורים עם קוקו וסרפן עם פוקט פיסי ואוזניית בלוטות'...

 

טורייה ושיברייה? אפילו גננים (מעצבי נוף) כבר לא יודעים מה זה!

×
×
  • תוכן חדש...