Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש כרגע לרכישה סיטרואן גמפי.

התענייתי לגבי רכב שנת 01 שנסע 130K עם קבלות ממוסת מורשה, יד ראשונה.

 

הבעיה ברכב שיש פגיעה בקצה שלדה בצד שמאל של הרכב, לטענת המוכר הרכב תוקן במוסך מורשה.

אבל כרית האוויר לא תוקנה.

 

מה דעתכם?

אגב הרכב ננמכר באיזור ה-50K במידה והוא תקין כמובן.

לכמה כדאי יהיה להוריד על מנת שזה ישתלם, כמובן אם זה משתלם.

וגם צריך לקחת בחשבון שאם אני אקנה אותו אני אצטרך לתקן את הכרית אוויר שלפי מה שהבנתי זה תיקון יקר מאוד.

 

תודה רבה לכולם!!!

פורסם

פגיעה בקצה שלדה, בפרט ברכב מסחרי, היא חסרת משמעות לדעתי מעבר למשמעות הפסיכולוגית ו/או כלכלית.

נושא כרית האוויר דווקא מטריד - תיקונה יקר ובלי כרית האוויר הבטיחות נפגעת.

 

מצד שני, הרכב מבוקש ונשמע בעל היסטוריה טובה. לדעתי תנסה להתחיל ב 20% פחות - משמע 40K ומשם לשאת ולתת מעלה, עד 42-44, תלוי כמה אתה רוצה את הרכב ואיזה קבלות יש להציג על התיקון.

 

אגב הנסועה נמוכה באופן מחשיד ביותר - רכב דיזל, 6 שנים על הכביש רק עם 130K ק"מ ? ~20K ק"מ בשנה ? אני עם פרייבט עושה יותר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

וגם העובדה שהרכב לא היה מבוטח בביטוח מקיף נראית משונה.

אם היה לרכב ביטוח מקיף במועד התאונה, השלמת הכרית היתה מבוצעת במסגרת תיקון התאונה על חשבון הביטוח.

אם ניתוק הכרית בוצע באמת במוסך מורשה, אמורה להופיע מדבקה בולטת על מכסה הכרית או באיזור הסמוך לו

"DRIVER/PASSENGER AIR BAG DISCONNECTED"

 

 

פורסם

הוא טוען שכל הטיפולים בוצעו במוסך מרכזי כך שאת הקילומטראז נראה לי שלא יהיה קשה לאמת במוסך.

 

כדאי לרדת לאיזור ה-40K וגם לבקש ממנו לרדת במחיר תיקון כרית האוויר?

מכיוון שרק התיקון לפי מה שהבנתיי אמור לעלות באיזור 4-6K

והאם כל מוסך מורשה יוכל לתקן את הכרית בצורה טובה?(ואז ניתן לבקש הצעת מחיר מהמוסך ולהוריד בדיוק את הסכום.

 

תודה רבה על התגובות!!!

פורסם

הרכב של דתי ? אם כן שום דבר לא חשוד, הם בטוחים שהקב"ה שומר עליהם ולא צריך מקיף ולא צריך שומדבר, מכאן גם באה הנסועה הנמוכה, לגבי הכרית אוויר:

אם תצליח להשיג כרית+מחשב בפירוק, אז אפשר לסגור את הסיפור בערך סביב ה2000 ש"ח.

לגבי הקצ"ש: להכנס לפחח (לא בדיקה - פחח) ולשאול עד כמה זה חמור (כמובן לתת לו להביט במכה)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מסכים ומוסיף.

 

א. להחתים את בעל הרכב על זכרון דברים בו הוא מתחייב שהק"מ אמיתי.

ב. לבדוק את הרכב, ללכת למוסך המרכזי שבו בוצעו הטיפולים ולהוציא היסטוריית טיפולים.

ג. לבדוק את הרכב באיזה מכון שאתה בוחר, ולא קרוב לאיזור מגוריו/עבודתו של בעל הרכב.

ד. ליסוע אחרי המכון לפחח שיבדוק את משמעות התאונה ואיכות התיקון.

ה. לבקש לראות דו"ח שמאי, אם יש.

ו. ליסוע למוסך מורשה בלבד, ולבקש לקבל הערכת מחיר לתיקונים + החלפת כרית אווירץ

 

ז. כל הז. אבל ג'אמפי טובה זה רכב שקשה מאוד למצוא, ככה שבסופו של דבר יבוא פראייר אחר.

כל מי שחיפש ג'אמפי יודע שאחת טובה נחטפת כמו... מטאפורה של משהו שנחטף מהר.

×
×
  • תוכן חדש...