Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב גולף ואני רוצה לעשות התקנה של הציוד הבא.

 

קומפוננט לדלתות הקידמיות

מגבר לסאב בבגז'

מגבר לקומפוננט + רמקולים אחוריים שכבר קיימים שישב בבגז'

חייוט מהמצבר לכל מגבר

חייוט הקומפוננט לאחור

 

חשוב לציין שאני מביא את כל החיווט כולל פיוז מצבר לכל מגבר

 

קבלתי הצעה ממתקין שכונתי של 1400 ש"ח:2gunfire:

 

מה המחיר הראלי להתקנה כזו?

האם יש המלצה למישהו אפילו לא עסק שהוא מעיזור המרכז (רמת גן, גבעתיים , תל אביב ,חולון)

 

אשמח לקבל את תגובתכם.

פורסם

הי,

אני התקנתי אצל מתקין שנחשב מאוד מקצועי אך יקרן באיזור הצפון.

כל החיווט היה עליו ולא הבאתי כלום, במסגרת ההתקנה הוא הכין טבעות עץ לקומפוננט הקידמי.

מחיר ההתקנה לקומפוננט קדמי + מגבר= 500 ש"ח (כולל חיווט)

יש לציין כי את הרכיבים קניתי אצלו וזה בודאי הוריד במחיר אך בודאות ידוע לי כי על התקנת מגבבר לבד- כולל חיווט הוא מבקש 350 ש"ח.

1400 ש"ח הוא מחיר שלטעמי גבוה, גבוה מדי...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
האם יש המלצה למישהו אפילו לא עסק שהוא מעיזור המרכז (רמת גן, גבעתיים , תל אביב ,חולון)

אשמח לקבל את תגובתכם.

 

12345

פורסם

אני בררתי מחירים אצל כמה מתקינים טובים (סאונדסטורם, סאונדר ועוד) לפני כחודש וב-1,400 ש"ח הם היו מוכנים לעשות לפחות פי שתיים ממה שציינת בהתקנה שלך.

 

שווה בדיקה, אולי ברכב שלך או בציוד יש בעיה שבגללה דרשו מחיר גבוה.

קפוץ למספר מתקינים באזור מגורייך (יש המון שירשורים בנושא, אל תפתח אחד חדש!)

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

יכול להיות שהוא חשב שהוא נפל על דג (אתה דומה אולי לדג?, מריח כמו דג? אוכל דגים?)

 

1400 שקל להתקנה לבד! ללא בניות ותוספות זה יקר.

מחיר הגיוני להתקנה ללא חיווט זה בסביבות ה 600-800 שקל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה לכולם על היעוץ והרצון לעזור.

לבסוף מצאתי מתקין אחר ליד הבית שרוצה 350 ש"ח .

 

הבעיה למחיר הגבוה היה השעון שלי ולכן למתקינים האחרים הרכתי עם השעון בכיס וזה עבד.

 

דג שמן אני לא אבל הרולקס על היד לפעמים פותח דלת לגנבים .

פורסם

אני התקנתי לפני שלושה חודשים ברכב הקודם שהיה לי מגבר כולל חיווט וכולל כל הקיט המלא(חוטים,פיוז למצבר וכבל RCA).

אצל מתקין מקצועי בחנות pointer באשדוד.

התקנתי ברכב רנו קליאו.

 

כל ההתקנה המלאה ב-180 ש"ח כולל כל החוטים על חשבונו.

ולא קניתי ממנו את המגבר או משהו פשוט ככה זה עלה לי.

oldsmobile ALERO 3.4L 170HP high moment 4800

פורסם

180 שקל להתקנת מגבר, ועוד כולל החוטים במחיר?

 

לי זה נשמע הזוי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ניראה לי שב-180 שקל הוא השתמש בחיווט של הפויינטר:-P. לעצם העניין צריך לבדוק באיזה חיווט הוא משתמש(עובי ,סוג) כיצד יותקנו המגברים וכו" בכל מקרה המחיר הוא מעל הממוצע השאלה אם המתקין שווה את זה.

×
×
  • תוכן חדש...