Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סרטון שלי (בניקוי הפאשלות :-P)...

 

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

MDC 4 - 14.07.2007 - הקדימון. הכתבה המלאה - "בקרוב במוטורי"

 

החום בחוץ עולה וכך גם חום האספלט. המסלול של היום היה מעט מבלבל כפי שניתן לראות מכמות הפסילות שהתרחשו כוצאה מבלבול בתוואי המסלול.

 

p1064it9.jpg

Shot with Canon EOS DIGITAL REBEL XTi at 2007-07-14

 

בקטגוריה הפתוחה התקבצה כמות רבה של נהגים מעולים כמו בכל פעם, והמלחמה הייתה קשה מאוד. המתמודדים הבכירים היו כמובן רוני שטרן בקליאו ספורט - מחזיק הגביע בתחרויות האחרונות, קובי כהן באיביזה הצהובה של נותני החסות שלו סיאט וסדנת השיפוריםSPOILED , מישל גדז' הסוס הזקן שיודע לתת פייט כל פעם והפעם ברכב של עומר ניר הוד, 106 עם צמיגי הסליקס שהקפיצו אותו מהקטגוריה הנמוכה לקטגוריה הפתוחה, דן אמודי שבזכות כשרון הנהיגה והריכוז שלו, עלה לגמר במיאטה NC הכחולה שלו. בנוסף היו עוד כמה מתחרים ששווים התייחסות מיוחדת – גיא אייזיק באיביזה, שאת קורס הנהיגה המתקדמת הראשון שלו עשה רק לפני כמה חודשים, הרשים מאוד ביכולותיו ובעיקר בכך שכמתחרה יחסית לא מנוסה הוא הצליח לתת זמנים שמתחרים בקטגוריית המפלצות לא הגיעו אליהם. היו לנו גם האחים סדובסקי ב-NC– שאמנם הם מתחרים חזקים אבל הריכוז שלהם כנראה לא נמצא במקום הנכון בזמן הנכון, מאחר ובמקצה המדידות הראשון האח הצעיר תום ממציא מחדש את המסלול, בעוד שהאח הבכור מאבד זמן יקר להיגויי יתר, קטנים ככל שיהיו, ביציאה מפניות. ולבסוף, היה לנו את יואב מרקוס ב-NB הכחולה אשר בדרך כלל נוהג יפה מאוד אך פוסל בקו הסיום, כאשר הפעם הוא היה רחוק מרחק של 6 מאיות השניה מלהכנס לגמר עם תוצאה יפה של 43.56 שניות.

 

c1726oc1.jpg

Shot with Canon EOS DIGITAL REBEL XTi at 2007-07-14

 

סדר העולים לגמר:

 

1. דן אמודי 43.09 שניות.

2. רוני שטרן 43.10 שניות.

3. מישל גדז' 43.20 שניות.

4. גיא אייזיק 43.41 שניות.

5. קובי כהן 43.50 שניות.

 

 

והזוכים המאושרים הם:

 

1. גיא אייזיק עם נהיגה מדהימה ותוצאה של 41.45 שניות.

2. רוני שטרן מוביל הקטגוריה עם תוצאה של 42.57 שניות.

3. קובי כהן מחזיק המקום השני בקטגוריה עם 42.49 שניות.

 

בקטגורית המפלצות היו כמה הפתעות נעימות שהוסיפו לא רק לצבעוניות האירוע אלא גם לרוח הספורטיבית שלו. דן אמודי עלה פעם שניה למסלול אחרי שברגע האחרון החליט לתת לעצמו עוד צ'אנס לזמן טוב במסלול אפילו אם זה לא יוביל אותו לגביע. כנראה שמישהו למעלה שמע את תפילותיו וגרם לו להכנס עם המיאטה האטמוספרית לגמר קטגורית המפלצות. כמובן שהוא לא התחרה על גביע, שהרי היה לו יותר ניסיון על המסלול הנוכחי מאשר לכל אחד בקטגוריה, אבל בשביל הרוח הספורטיבית - חברת מסלולים אפשרה לו לבצע גם מדידות במקצה הגמר, אחרי דקה בה לא הצלחנו להבין איך אלי מזרחי שנמדד לו זמן של 43.28 שניות הצליח לעקוף את דן עם 43.26 שניות. כמובן שהבא בתור אחריו, אלי מזרחי, השתתף גם כן בגמר. למרבה האירוניה, אמודי הצעיר (בלי להתבלבל עם אמודי המבוגר, עם האבולושיין הכסופה), על פי הזמנים שהשיג – הגיע למקום הרביעי בקטגורית המפלצות בעוד שבקטגוריה הפתוחה צלח להגיע רק למקום החמישי.

כמובן שאת הבמה המרכזית ואת אורות הזרקורים תפסה פרארי 308 GTB אדומה שנת 77 שהגיעב לארץ לא מזמן פרארי והיום בפעם הראשונה עלתה למסלול ה-MDC. וגרפה אחריה מבטים מחייכיםולשונות משורבבות נוטפות ריר.

אם חשבתם שהמסלול היה מסובך לרכבי הקטגוריות הנמוכות, הפעם היו לנו פסילות בכמויות שעוד לא יצא לנו לראות בעבר. אפילו נהגים חזקים וטובים שמיקומם בקטגוריה מהווה איום לשאר, פסלו את שני מקצי המדידה בגלל בלבולים בתוואי, דוגמת אמיר בקשי ב-2000S עם צמיגי הסליקס.

בין המתחרים הבולטים ביותר בנהיגתם יש לנו את אבירי הפודיום המרובע – גיא אמודי ב-EVO הכסופה שהגיע לגמר עם זמן מדידה של 41.72 שניות אחרי תוספת בגין פסילה, ג'ון צ'יקו עם הסילביה, וערן גומר בעל ה-EVO השחורה. אליהם נוספים עוד כמה נהגים מוכשרים בדמות איתן אשרי על ה-EVO הלבנה ואלי מזרחי שבפעם הראשונה היום השתתף בגמר.

miata1mp4.jpg

Shot with Canon EOS DIGITAL REBEL XTi at 2007-07-14

 

evo91qe1.jpg

Shot with Canon EOS DIGITAL REBEL XTi at 2007-07-14

 

העולים לגמר:

 

1. ג'ון צ'יקו בסילביה עם 39.19 שניות.

2. ערן גומר ב-EVO עם 40.06 שניות.

3. גיא אמודי ב- EVO עם 41.72 שניות אחרי תוספת של 2 שניות.

4. איתן אשרי ב-EVO עם 43.23 שניות.

5. דן אמודי ב-NC עם 43.26 שניות.

6. אלי מזרחי ב-STI עם 43.28 שניות.

 

הזוכים המאושרים:

 

1. גיא אמודי – 38.31 שניות.

2. ג'ון צ'יקו – 39.48 שניות.

3. ערן גומר – 39.72 שניות.

 

 

 

 

צלם: אוראל יעקבסברג, שלא מפרסם תמונות של עצמו או שלי ברכביהם של המתחרים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
MDC 4 - 14.07.2007 - הקדימון. הכתבה המלאה - "בקרוב במוטורי"

 

סדר העולים לגמר:

 

1. דן אמודי 43.09 שניות.

2. רוני שטרן 43.10 שניות.

3. מישל גדז' 43.20 שניות.

4. גיא אייזיק 43.41 שניות.

5. קובי כהן 43.50 שניות.

 

והזוכים המאושרים הם:

 

1. גיא אייזיק עם נהיגה מדהימה ותוצאה של 41.45 שניות.

2. קובי כהן מחזיק המקום השני בקטגוריה עם 42.49 שניות.

3. רוני שטרן מוביל הקטגוריה עם תוצאה של 42.57 שניות.

 

 

הרשתי לעצמי לתקן את הסדר. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

היה כיף בשביל פעם ראשונה שלי

 

חוויה אחלה אנשים אחלה זמנים (חוץ משלי :wink:)

 

 

 

 

 

 

נ.ב.

מישהו צילם את ה ax האדומה

תודה ל jep על התמונה

בעלים גאה של:

mercedes 190e 2.0

citroen ax sport 1.6

פורסם

היה אירוע נחמד.

 

הגענו בסיום הקטגוריה הראשונה.

 

נהנתי לצפות בנהיגה של כולם על המסלול.

כל הכבוד למארגנים, למשתתפים ולמנצחים.

 

אוראל, תמונות נפלאות.

 

 

ראשית כל אעלה קצת תמונות מסביב למסלול ולאחר מכן מהמסלול.

 

תהנו.

 

img0416af9.jpg

img0413rb5.jpg

img0414pe5.jpg

img0418lz2.jpg

img0421oe1.jpg

img0419ij0.jpg

img0388qn3.jpg

img0374yb3.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אירוע מדהים כרגיל!

אצלי המירוץ היה מול יהודה לוי המוכשר.

אין ספק שאחיו עומרי הוסיף פלפל כשפסל ב"טעות" והעלה גם את אחיו לגמר :wink: .

המתח גבר הנהגים מיומנים והתוצאות אומרות את שלהם .

כייף גדול לראות את ג'רמי חוזר לתלם - קבל ח"ח 8).

כייף לראות מתחרים חדשים שנותנים פייט קשה , עידן אברג'יל על הDEVIL האדומה - סחתיין עליך , שיחקת אותה!

 

בקט' הפתוחה המצב היה נראה מלחיץ מתמיד , אנחנו מתקרבים לסוף העונה והנקודות מראות את המיקומים העתידיים..

גיא אייזיק - לא מכיר אותך אבל אין ספק שאתה הפתעת בגדול- כל הכבוד! :mm_yeah:

 

המפלצות אכן היו מפלצתיות אבל הזמנים לא כל כך הרשימו..

אמודי אכן נתן לנו מקידומת ה38 אבל ציפיתי ליותר.. הרכבים מרשימים מאוד וזה היה נחמד מאוד לראות פרארי על המסלול , אומנם בת 30 שנה אבל תמיד מרשימה. (מותר לי להגיד שלקחתי פרארי ?? :wink:).

 

לא ידעתי שישנה אפשרות להתחרות פעם שניה בקט' אחרת..

 

תודה הכי גדולה לפיט סטופ יבואני OMP ,EIBACH ,SPEEDLINE וחנות השיפורים הטובה ביותר בישראל! .

יושבים לי בבית זוג באקטים חדשים מדהימים ואוחזים של OMP שלצערי לא הספקתי להתקינם,איתם גם הגיעו סט ברקסים מחוררים מחורצים של OMP עם רפידות וצינורות - מירוץ הבא אני מגיע מדוגם.

תודה גדולה ל"DC" .

תודה למסלולים על הארגון והסדר המופתי שכבר לא מפתיע :-).

תודה לאוראל וסחתיין על התמונות!

תודה לכל המפרגנים ולכל המתחרים על היותם חלק מקידום הספורט המוטורי!!!

 

נ.ב: בר צבי- העיניין סגור 8).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
העולים לגמר:

 

1. ג'ון צ'יקו בסילביה עם 39.19 שניות.

2. ערן גומר ב-EVO עם 40.06 שניות.

3. גיא אמודי ב- EVO עם 41.72 שניות אחרי תוספת של 2 שניות.

4. איתן אשרי ב-EVO עם 43.23 שניות.

5. דן אמודי ב-NC עם 43.26 שניות.

6. אלי מזרחי ב-STI עם 43.28 שניות.

 

 

לגמר דווקא עליתי עם 42.46 שניות. ה-43.26 היו המקצה הפחות טוב מבין השתיים.

בקיצור עליתי רביעי לגמר. סיימתי רביעי.

קצת הזוי שחושבים על זה. בקטגוריה "שלי" עליתי מהמקום הראשון וסיימתי חמישי...:mad2:

אגב, כבוד גדול לאייזק לא זוכר מתי ראיתי משהו משפר ככה ממקצה למקצה.

פורסם

ברכות לג'ילברטו על אליפות קטגוריה 1600, כל הכבוד! icon_biggrin.gif

 

באופן אישי, אחרי המקצה הראשון הייתי חמישי בזמנים (בשל פסילות של המתחרים החזקים יותר), במקצה השני ירדתי למקום השמיני - אחרי שקבעתי את אותו הזמן בדיוק! לא נורא - נשתדל קצת יותר בפעם הבאה.

 

אל לי לשכוח את הספונסר שלי, הרץ השכרת רכב שרק אתמול ממש ברגע האחרון הצליח לארגן לי ניסאן מיקרה לתחרות.

 

אוראל - תודה על התמונות, אתה אלוף!

 

אם למישהו יש תמונות נוספות של המיקרה הכחולה, אשמח אם יעלה פה או ישלח לי למייל (בה"פ).

 

תודה למסלולים על אירוע מתוקתק, נתראה ב-MDC5.

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

דוקטור - לקטגוריה הפתוחה.

 

יוליה, לא שכחת מישהו בצוות הצילום? :p

 

נ.ב.

מזל טוב על ההישג (את בטח יודעת על מה אני מדבר)

נ.ב.נ.

את שם המשפחה שלי כותבים עם ד' ולא עם ג'.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ברכותיי לזוכים!

6f4s7if.jpg

641xnuv.jpg

עידן.. ברכותי על המקום הראשון!!! כ"כ לכם! :wink:

6g1fnti.jpg

68jkjet.jpg

52qk9p3.jpg

4znsjrq.jpg

4ygqwxf.jpg

HDR ל308 שלנו...

67iqtzs.jpg

(וכן, אם אתם שואלים את עצמכם מזה הרוחות האילה - אז ככה זה כשמצלמים בפיצוי חשיפה, לאילה שמובן איך הHDR בנוי)

5yn810w.jpg

6ceaf10.jpg

4yfoutt.jpg

5yjbn6o.jpg

פורסם

מזג אוויר סביר, מסלול מאתגר והמון תהפוכות.

אני רוצה להודות לצוות המדהים של מסלולים שלא מפסיק להפתיע עם מסלול מאתגר ותיקתוק אירוע יוצא מהכלל.

לשגיא התותח שניהל גם את האירוע האחרון וגם את זה ביד רמה וללא כל דופי.

וכמובן לכל המתחרים ,הוותיקים והחדשים, שנותנים טעם וצבע לליגה הזאת - בלעדיכם זה לא היה מתקיים.

מזל טוב לגל אופיר היקר על היומלדת, לאברג'יל שניצח את ה1600, לאייזיק שהפגיז בפתוחה ולגיא אמודי שנטל את ההובלה בליגה עם מעל שנייה הבדל בינו לג'ון וערן בגמר.

מזל טוב לאלי מזרחי ולדניאל רובינשטיין על הופעה ראשונה בגמר.

מזל טוב לג'רמי על הופעה ראשונה בגמר ופודיום שלישי.

מזל טוב לגלברט על סגירת האליפות.

תודה לכולם

לכתבה מנק' הראות שלנו :

 

http://www.maslulim.co.il/index.php?i=786

 

נ.ב מאוד חשוב - ההרשמה לMDC5 התחילה וכדאי מאוד מאוד להירשם כמה שיותר מוקדם כי הרבה חבר'ה חדשים שהשתתפו בנוכחי קיבלו תאבון ונירשמו כבר היום לMDC5.


×
×
  • תוכן חדש...