Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התחלנו עם התירוצים ?

 

שום תרוצים, עובדות.

 

סך הכל, מהתחרות הראשונה כבר היית ער לבעיה הזאת, לתום נתקעו ההילוכים מספר פעמים - דבר שמנע ממנו לעלות לגמר שלא לדבר שב MDC3 זה עלה לי במקום השלישי שלי... לצערי רק עכשיו מזדה הבינו מה הבעיה (בזכותי), בפעם הקודמת שהגעתי לשם הם החליפו לי שמן גיר וסיימו סיפור.

 

מבחינתי אם מצב הגיר יהיה ממש קטסטרופה אולי אעבור למיאטה אחרת, בכל מקרה אנסה לעשות כמיטב יכולתי לתת לך בראש :-)

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברים,איפה מתקיים הארוע,ואיך הכי קל להגיע מחיפה?

 

עלה על כביש החוף (2) עד מחלף גלילות. משם שמאלה על כביש 5 לכיוון ראש העין.

 

עובר את מחלף קסם ובפנייה השניה פונה ימינה לכיוון פארק אפק (יש שילוט)..

 

בפארק אפק אתה עושה LOOP ומגיע ל"מסלולים".

 

או קרא פה: http://www.maslulim.co.il/index.php?i=71

 

במפה שצירפתי יש טעות קטנה, במחלף ראש העין מזרח אתה פונה ימינה בפניה השניה ולא הראשונה (שכפי שמשורטט על המפה).

 

map3.JPG

 

 

 

בהצלחה לכל המתחרים! :-)

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

היה נחמד מאוד! מזל טוב לזוכים :-)

 

יש (יותר מידי) תמונות - יועלו לאט לאט.

 

ולחבר'ה של מסלולים - פביה צהובה! מה הבעיה? :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עדכון - הפאביה (ואני) לא התחברנו משהו. (בלשון המעטה), אבל היי - זאת רק ההתחלה, הכי חשוב שנהניתי וצברתי נסיון.

ג'רמי שלישי ב1600, גלברט שני.

והזוכה (המפתיע יש לומר) הוא עידן אברג'יל(2fast4u), (אני מקווה שלא טעיתי בשם) עם 106 ראלי של אורן (106DEVIL).

(שלושתם בהפרש של 25 מאיות השנייה)

 

בקטגוריה הפתוה עזבתי לפני שהכריזו מי זכה, אבל בגמר היו:

אמודי, סקורניס, קובי כהן, מישל גדז' וגיא אייזיק.

(ההימור שלי הוא בין אמודי לסקורניס לגיא אייזיק כי למישל היו המון בעיות עם הרכב, וקובי לא היה במיטבו - אבל, אין לי שמץ.

 

עדכון טלפוני מקונדסון!!!

גיא אייזיק הוא הזוכה בפתוחה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גיא אייזיק אכן זכה ובתוצאה מעולה בכל קנה מידה - כל הכבוד. הוא גם היחיד שלא פסל באף מקצה בגמר. כל הארבעה האחרים (ואני ביניהם) פסלו פעם אחת. אני פסלתי בניסיון הראשון בבלימה לקראת הסיום, ולכן לקחתי את זה יותר באיזי בפעם השניה. סיימתי שלישי וקובי הקדים אותי ב-8 מאיות (כל הכבוד!), מישל היה מאחורי ב-2 מאיות בלבד (החזרתי לו על הפעם הקודמת). בכל מקרה רואים שהתחרות מתגברת וזה נעשה מותח בהחלט.

 

נראה לי שהכי מרוצה בתחרות היה עידו מספוילד, שמכר לגיא רביעיית קוילאוברים וקיבל תמורה מלאה :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם חושבים על זה, אז כן במסלולים הרצפה עקומה! :D

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש תמונות גם שלי?

 

סוף סוף הצלחתי להתחבר לראלי האדומה שלי, והגעתי לגמר בפעם הראשונה העונה - שימשיך כך!

 

במפלצות היתה אכזבה מהביצועים... אין טעם להכין תרוצים כי פשוט אין מספיק בשביל כולם.

לא יכולתי להשאר לגמר אז אני לא יודע מה התוצאות הסופיות, אבל גיא אמודי עלה לגמר עם זמן שכלל פסילה, ודן אמודי שהחליט להצטרף גם עלה לגמר.

התוצאות של המקצים היו כאלה שהזמן שלי מגמר ה 1600 היה מכניס אותי לגמר של המפלצות...

היו מקומות פנויים והציעו לי להצטרף לתחרות, וסירבתי בנימוס. בדיעבד חבל :-)

 

וכרגיל - גם היום היה אחלה מסלול ואחלה ארגון ואחלה חברה' ואחלה ספורט מוטורי ואחלה ספונסרים.

תמשיכו כך!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תמונות נוספות של ה-Clio's (ויש עוד לא מעט).

 

ג'רמי, יש לי כמה תמונות שלך - תמתין כמה דק' ואטפל בזה :wink:

C172 7.jpg

C172 8.jpg

C172 9.jpg

C172 10.jpg

C172 11.jpg

C172 12.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תמונות אחרונות של ה-Clio's,

ותמונות של המיקרות (של אלון [יותר נכון - של הרץ :wink:] ושל מסלולים).

C172 13.jpg

C172 14.jpg

C172 15.jpg

C172 16.jpg

micra 1.jpg

micra 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...