Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפתוחה אני מריח הפתעה, לניר נמאס לקבל בראש, לקוזמה נמאס לקבל מחמאות על הנהיגה ולא להיות על הפודיום וביג סדובסקי נראה לי הולך לטפס מדרגה ...

 

אני לא מבין. עשיתי לך משהו? פגעתי בך? חטאתי? למה אתה כל כך רוצה הפתעות בפתוחה? איך שזה עכשיו לא מספיק טוב בשבילך? למה לא להשאיר דברים כמו שהם? אתה יודע, לא תמיד צריך לשאוף לשינוי. לפעמים צריך לדעת להיות מרוצים עם מה שיש. ובכלל, אמרתי כבר שאני בחור סולידי, מאופק, פולני. אני לא צריך את השינויים האלו בסגנון החיים. זה לא טוב ללחץ הדם שלי. אני צריך ש-MDC4 יהיה כמו הקודמים לו. לא צריך הפתעות. אם אתה באמת רוצה להפתיע אותי, אתה יכול לסדר לי הנחה, או לצעוק לי "בו" מאחורי האוזן. בעצם, במחשבה שנייה, תתעלם מהמשפט האחרון. :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה לכל המתחרים :-P

 

לכו תדעו... אולי תראו איזה פביה צהובה - מתחרה בקטגורייה הראשונה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני לא מבין. עשיתי לך משהו? פגעתי בך? חטאתי? למה אתה כל כך רוצה הפתעות בפתוחה? איך שזה עכשיו לא מספיק טוב בשבילך? למה לא להשאיר דברים כמו שהם? אתה יודע, לא תמיד צריך לשאוף לשינוי. לפעמים צריך לדעת להיות מרוצים עם מה שיש. ובכלל, אמרתי כבר שאני בחור סולידי, מאופק, פולני. אני לא צריך את השינויים האלו בסגנון החיים. זה לא טוב ללחץ הדם שלי. אני צריך ש-MDC4 יהיה כמו הקודמים לו. לא צריך הפתעות. אם אתה באמת רוצה להפתיע אותי, אתה יכול לסדר לי הנחה, או לצעוק לי "בו" מאחורי האוזן. בעצם, במחשבה שנייה, תתעלם מהמשפט האחרון. :wink:

 

מה קרה ,נלחצת?

אני רוצה הפתעות כי זה טוב לרייטינג...

זה לא חייב לבוא על חשבונך, אבל ....בMDC3 אף אחד לא האמין שמישל יקח בפתוחה וגומר יגיע שלישי במפלצות אז הכל יכול להיות...

זה טוב לליגה שניראה פרצופים חדשים בגמר

פורסם

אני? לחוץ? מה פתאום. :roll: פשוט לאחרונה האוטו שלי לא תמיד מניע בבוקר. אני מקווה שהוא פשוט מתרגש לקראת התחרות ואין איזו בעיה יותר רצינית :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הנה מתחילים התירוצים... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני? לחוץ? מה פתאום. :roll: פשוט לאחרונה האוטו שלי לא תמיד מניע בבוקר. אני מקווה שהוא פשוט מתרגש לקראת התחרות ואין איזו בעיה יותר רצינית :wink:

 

כנראה שהסוכר ששמנו מתחיל להשפיע...

פורסם

עלי הוא בטוח משפיע. אני בקושי ישן בלילה בזמן האחרון. עד עכשיו האשמתי את תקופת המבחנים, אבל עכשיו אני יודע את מי להאשים :twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסלול כמו MDC 3 מבורך מאוד! 8).

אני מהמר על מישל בשנית ואותי אישית הוא לא הפתיע :-P.

קט' נמוכה - מצידי שאילייה ייקח , כל עוד אני יצליח להבטיח אצלי את העונה (אני מקווה) אין לי בעיה 8).

נתראה בשבת :wink:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

למעשה מישל לא הפתיע אף אחד.

 

כבר מזמן ידוע שרכבי ה 106 ודומיהם הם בעלי יכולות דומות לרכבי הקטגוריה הפתוחה, וזאת ראינו במספר רב של מסלולים כבר מהעונה הקודמת. בשלושת התחרויות של השנה היה הזוכה בעד 1600 מצליח להכנס לגמר של הפתוחה. ולאחר בדיקה קצרה מתברר שבכל התחרויות של MDC 2006 היה אותו המצב - שזוכה העד 1600 היה נכנס לפתוחה, ברוב הפעמים גם לפודיום.

 

עם 106, עם צמיגי סליקס ובמיוחד עם כישרון נהיגה כמו של מישל להיות מקום ראשון זה די צפוי...

 

ולמי שלא שם לב - התוואי נמצא באתר :!:

 

http://www.maslulim.co.il/adminmm/assets/MDC2007-4.JPG

פורסם

ירון, ואיזה קטגוריות יש עכשיו?

 

לחברה ממסלולים - זה רק אני או שאתם מניחים את הקונוסים באותו מקום כל פעם ופשוט משנים טיפה את התואי?

אני מצטער עם זה פוגע אבל כל המסלולים אותו דבר. השיקיין והפרסה באיזור ה"עליון" והלופ למטה...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ירון, ואיזה קטגוריות יש עכשיו?

 

לחברה ממסלולים - זה רק אני או שאתם מניחים את הקונוסים באותו מקום כל פעם ופשוט משנים טיפה את התואי?

אני מצטער עם זה פוגע אבל כל המסלולים אותו דבר. השיקיין והפרסה באיזור ה"עליון" והלופ למטה...

 

על ה"מפה" זה שונה לחלוטין מהמציאות!

חוץ מזה שאת הSILVERSTONE לא ממש משנים :idea: .

 

נראה מסלול מהיר ומעניין מאוד. אם זאת הוא נראה מאוד מבלבל אבל נחיה עם זה ונהנה מזה .

מסלול מעניין מאוד.:mm_yeah:

מחכה בקוצר רוח ליום האירוע

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לגבי הקטגוריות, מה שירון הציע זה לא מה שיש היום. היום לא כל ההנעה הקדמית יחד וגם אין הפרדה של ההנעה האחורית לקטגוריה נפרדת.

 

לגבי התוואי, מה אתה רוצה שהם יעשו ? יש מגבלות טבעיות של המקום, כמו שגם באשדוד הייתה תמיד את אותה עקומה בסוף ופרסה בצד שקרוב לקהל אז גם פה צריך איכשהו להסתובב בשני הצדדים הצרים של המסלול. בעליון יש פחות מקום וגם קהל קרוב ולכן זה צפוף יותר (פרסה) ולמטה יש קצת יותר מקום אז אפשר למרוח את זה לעקומה/לולאה.

מעבר לזה אני יכול להגיד לך שכל תזוזה הכי קטנה של שער משנה לגמרי את כל העסק. זאת גם הסיבה שהשרטוט הזה לא שווה יותר מדי כי בפועל אתה מגיע ומגלה שהשער הזה הוא מטר הצידה וכבר לא יושב בקו אחד עם זה שלפניו ושהשער ההוא בכלל בזווית והופ יש לך את ההבדל בין מסלול מחורבן שכולם יחזרו מקטרים לבין המסלול האולטימטיבי שכולם יהללו וידרשו עוד כמותו.

 

סה"כ נראה מסלול מאוד מעניין, זוויתי ובאופן כללי יש לי הרגשה שנגיע ונראה שמדובר ביער קונוסים בלתי פתיר :-).

 

ניר

פורסם

אני מסכים אתכם בקשר למגבלות, ואני גם מבין את הדרישה למסלול מהיר.

אבל, בג'ימקאנה יש הרבה אלמנטים שלא יוצא לי לראות בMDC, למשל 360\720 מסביב לקונוס, רוורסים, שטויות כאלה.

במקרה נתקלתי אתמול בלילה בג'ימקאנה שנעשתה בת"א לפני כמה שנים, (בלילה בגשם), שם היה הרבה אלמנטים כאלה, אני מתאר לעצמי שאתם יודעים על מה אני מדבר, ואם לא - אוסיף קישור.

 

עומר: את סילברסטון אולי לא משנים, אבל יש עוד כמה מסלולים בסבבים ;)

 

נ.ב.

אני מתכוון להשתתף היום, בקטגוריית עד 1.6 עם הרכב של RS, אז ניפגש שם :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טוב, פה כבר העלית נושא אחר לגמרי.

ה-MDC זה לא בדיוק ג'ימקאנה קלאסית ואין את כל השטויות שציינת (וזה לא שהם חובה בשביל להקרא ג'ימקאנה, סתם אלמנטים שלפעמים משלבים) ובסה"כ טוב שכך. שילוב של רוורסים/חניות סתם שובר את האוטו (למרות ש-J-turn ודברים בסגנון זה דבר נחמד 8)) וכל ה-360 למיניהם לא ממש מתאימים להרבה רכבים. לדעתי זה יכול להכניס פערים לא הכי הוגנים אבל לא משנה.

המסלולים של MDC, בעיקר שנה שעברה (במגרש הנוכחי יש יותר מגבלות), היו הרבה יותר מהירים מג'ימקאנה קלאסית וקצת ענו על הצורך במשהו רציני יותר שלא קיים עדיין בארץ.

 

בכל מקרה, ברוך הבא ובהצלחה ביום שבת :wink:.

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...