Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות נהדרות. אם היה ארגון של קצת צל + גזלן אפילו הייתי מצליח לשכנע את אשתי להגיע.

אז עומר הבטיח ניצחון?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלינו ב"מפלצות" ג'ון וגיא השאירו לי אבק ועברו אותי בלי לאותת.

נהיגה מדהימה של שניהם (בפעמיים האחרונות) לא השאירו לי שום סיכוי.

 

הלכה האליפות - אבל אני אמשיך לנסות :oops:

 

כמובן כל הכבוד גם לשאר הנהגים שהתחרו, ולאלו שעלו לגמר (אלי ואיתן) = 5 נהגים תוצרת מועדון STI :-D

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

ג'רמי - כל הכבוד על הפודיום. אצל המפלצות הבנתי שהיו המון שפסלו לגמרי ולא הייתה להם בכלל תוצאה. תחושה שלי - זה בגלל עודף כוח. המסלול היה כזה שניתן היה לייצר מהירות גבוהה מאוד (יחסית) אבל מיד אחרי ה(סמי)ישורת הגיעה שבירה. אני מעריך שעל זה רבים מהם נפלו. לא הבנתי מה היה עם דן - הוא גם עלה לגמר? כמה הוא עשה? (אני מניח ששיפר קצת - סה"כ הוא "התאמן" בקטגוריה הפתוחה).

 

אה - ותודה לאוראל על התמונות!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דן עשה תוצאה של 41.71 במפלצות עם המיאטה שלו, מספיק בשביל להתברג רביעי!!

רוב האנשים פסלו בשני המקצים ואלו שלא פסלו (חוץ מגיא, ערן וג'ון) עשו תוצאות פחות טובות משל הקטגוריה הפתוחה...

 

כולם הגיעו עייפים

נ.ב.

יש תמונות של המיאטה?

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
דן עשה תוצאה של 41.71 במפלצות עם המיאטה שלו, מספיק בשביל להתברג רביעי!!

 

אני לא מבין, אז הוא לא היה רשמית בגמר או כן?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא רשמית בגלל שהיה לו ניסיון כפול עם המסלול הזה מאשר לכל שאר המתחרים. אבל זה לא מפריע לרוח הספורטיבית שלו...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
תמונות של ה-Clio's.

איזה פינוק הבאת לנו, מלך :king:. תודה ענקית על כל התמונות (אני מניח שבשם כולם).

 

 

רוני, דן סתם הצטרף אליהם מחוץ לתחרות כמובן אבל מאחר והתוצאה שלו הספיקה אפילו לגמר שלהם אז בשביל הקטע הוא הצטרף גם לגמר (כמובן שלא על חשבון מישהו אחר אלא כשישי לא נחשב) ושם הוא עשה את התוצאה הזאת.

 

היו שם המון פסילות אבל לאו דווקא בפניה שדיברת עליה. היו כל מיני, מפסילות של הזינוק, דרך מעבר שגוי בשערים, פגיעות בקונוסים ועד פסילה בקו הסיום. בקיצור, כרגיל. לא משהו שונה משאר הקטגוריות.

 

כל הכבוד לכולם, במיוחד למתחרה "החדש" אצלנו: גיא שעשה זמן, הייתי אפילו אומר, מדהים. כל הכבוד.

אני חושב שהגיע זמני לפרוש :-) (אה, :cry:).

 

ניר

פורסם

לפרוש?! חס וחלילה! :-P

 

תמונות של הגטס (?!) ושל ה-Evo המדהימה של ערן גומר.

Getz -1-.jpg

Getz -2-.jpg

Evo 9 -1-.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כל מקצה המפלצות היה לא רציני. רוב הפסילות היו בזינוק, שם המון אנשים החליטו לעבוד על הרמזור ובסוף הרמזור עבד עליהם... באופן כללי היו שם איבודי דרך, איחורים להגעה למקצה ופיספוס שערים, דווקא מעט פסילות של קונוס :-)

 

גם התוצאה שלי במקצה הראשון היתה מתברגת לגמר המפלצות (במקצה הראשון, אחר כך אולי עקפו אותי). ובכלל, אחד הרכבים שעלה היה אימפרזה עם צמיגים סטנדרטיים שלדעתי עשתה זמן בסביבות ה 44 בכלל...

 

בקשי נפסל פעמיים ולא עלה לגמר לראשונה, אמודי עלה לגמר עם פסילה וגם בגמר היו פסילות פה ושם.

 

באופן כללי היה ארוע טוב, מסלול מצויין, שלצערי פישול קטן במקצה השני הרס לי את רצף העליות לגמר (הייתי שביעי עם התוצאה של המקצה הראשון). מקווה למסלול מעניין במרוץ הבא.

 

וכמובן תודה לנותני החסות שלי:

קוני - הבולם הטוב ביותר למיאטה

פאלקן - צמיג הגימקנות הטוב ביותר

 

נתראה עוד חודש

 

נ.ב ניר - אתה מסריח ;-)

פורסם

כל הכבוד לזןכים מכל הקטגוריות וכמובן למשתתפים ולקהל שהגיע לראות.

ערן, אח שלי תודה על המחמאות והן נשלחות חזרה אליך!

בהחלט מסלול טכני ומעניין מאוד של השאיר הרבה מקום לטעויות וכפי שרואים בזמנים,

הרבה הבדל בין הפודיומים לבין העליה בגמר מפלצות לא היה.אל תמעיטו בחשיבות של הנהג עצמו.

אבל הגמר של המפלצות כבר היה משהו אחר קצת :-)

תוצאות רשמיות של הגמר מפלצות ( תודה ל BLUE JAY מפורום סקאלה)

 

העולים לגמר:

 

1. ג'ון צ'יקו בסילביה עם 39.19 שניות.

2. ערן גומר ב-EVO עם 40.06 שניות.

3. גיא אמודי ב- EVO עם 41.72 שניות אחרי תוספת של 2 שניות.

4. איתן אשרי ב-EVO עם 43.23 שניות.

5. דן אמודי ב-NC עם 43.26 שניות.

6. אלי מזרחי ב-STI עם 43.28 שניות.

 

הזוכים המאושרים:

 

1. גיא אמודי – 38.31 שניות.

2. ג'ון צ'יקו – 39.48 שניות.

3. ערן גומר – 39.72 שניות.


×
×
  • תוכן חדש...