Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכל המפרגנים,

תודה לצוות השיפוט שניהל את היום כהרגלו ללא דופי ובצורה מקצועית (מקצועית מידי אם אפשר לומר, *קיבלתי פסילת 2 שניות למקצה הראשון משום שאיחרתי לרישום).

תודה לכל הכתבים והצלמים שבזכותם הספורט המוטורי הזה נשמע ונראה ברבים.

תודה לספונסרים על תרומתם לקידום הספורט המוטורי (בתקווה למצוא אחד :lol: )

וכמובן תודה לדביל שהשאיל לי את אהובתו הDebilMovil הלא הוא אורן שהתארח בחברתנו במשך סוף שבוע מוטורי ומורט עצבים :wink:

כל הכבוד לעומר וג'רמי על נהיגה יפייפיה שהניבה תוצאות מרשימות, ולשאר המתחרים אשר גרמו לאווירה תחרותית בנלווה לטיפים ופירגונים מועילים.

כמו כן נהיגה מרשימה של כל עומדי הפודיום בשאר הקטגוריות :!:

 

 

כמה תמונות ממני וממה שהעדשה שלי תפסה:

 

7029979.jpg

7029958.jpg

7029963.jpg

7029965.jpg

7029966.jpg

7029970.jpg

7029972.jpg

7029975.jpg

7030012.jpg

7030006.jpg

7030004.jpg

7030002.jpg

7030000.jpg

7030009.jpg

7030007.jpg

7030017.jpg

7030015.jpg

7030014.jpg

7030020.jpg

7030018.jpg

 

 

סירטון מהמקצה הראשון בגמר:

http://www.sendspace.com/file/tgke62

 

מקצה שני, גמר:

http://www.sendspace.com/file/bi2yiq

 

פודיום:

http://www.sendspace.com/file/myb7h8

 

 

 

 

עידן.

Power Is Nothing Without Control

פורסם

במסגרת הנסיונות שלי למצוא משהו להתנחם בו (:lol:) התעמקתי בתוצאות וגיליתי כמה דברים מדהימים שמראים עד כמה התחרות בקטגוריה שלנו מטורפת.

אפשר להכניס כמעט את כל משתתפי הקטגוריה שלנו על פני שניה וחצי !!!

בטווח של שניה וחצי בדיוק מהתוצאה הכי טובה שנעשתה אצלנו בשני המקצים (כלומר מ-43.06 עד 44.66) נמצאים 15 נהגים והקטע שגם בהמשך שאר המשתתפים לא נכנסו לטווח לא ממש כי הזמנים נפתחים אלא כי יש שם 3 פסולים לגמרי ללא תוצאה (ביניהם גל אופיר שבדרך-כלל עושה תוצאות מעולות של גמר או על הגבול), שניים עם פסילה אחת שבלעדיה היו גם נכנסים לטווח, שני בעלי מזדה 3 נחותי כח במיוחד במסלול הזה, עוד שני חדשים שזאת להם פעם ראשונה (אם אני לא טועה) ועוד אחד במרחק של עשירית מהטווח של השניה וחצי.

 

סתם לצורך ההשוואה: שניה וחצי זה כמעט הטווח של העולים לגמר ב-1600 !!! (כלומר בין המקום הראשון לחמישי)

(במפלצות זה בכלל היה קיצוני עם כמעט 3.5 שניות בין העולים לגמר)

 

זה מראה איזו תחרות קשה בטירוף יש אצלנו בקטגוריה עם כל-כך הרבה נהגים מעולים ברמה גבוהה כשכל טעות הכי קטנה מעיפה אותך מהמשחק (ושוב לשם ההשוואה, ב-"מפלצות" גיא אמודי יכל להרשות לעצמו לעלות לגמר עם פסילה (למעשה עם הנהיגה המדהימה שלו הוא יכל אפילו לפסול פעמיים ועדיין לעלות עם זה לגמר :wink:)).

 

אבל כל זה עדיין לא מסביר איך אני מצליח אחרי מקום שני אחרי רוני באליפות העונה הקודמת (עם שני נצחונות) וביקור בגמר ובפודיום באירועים הראשונים של העונה הנוכחית, כבר פעמיים רצופות למצוא את עצמי פחות או יותר בסוף החבורה הזאת :lol:.

רגע, צריך לדייק, בסוף החבורה האיכותית הזאת 8) (בהחלט משהו להתנחם בו).

 

בקיצור, כל הכבוד לכל הנהגים בקטגוריה הפתוחה ובמיוחד לשני העקביים שעומדים יפה מאוד בתחרות הזאת: רוני וקובי. היחידים ששמרו בקביעות על מקום בגמר ובפודיום בכל אירוע והם בהחלט מצדיקים את שני המקומות הראשונים של הליגה שכבר מובטחים להם. קובי, אם אתה רוצה לקחת את רוני תצטרך לעקוף אותו ב-3 מקומות ועד היום הייתם תמיד צמודים במיקום אז קל זה לא יהיה :wink:.

 

ולמקבילים שלהם בקטגוריות האחרות, עומר גלברט ב-1600 והטריו במפלצות (מ-STI כמובן :wink:): גיא אמודי, ערן גומר וג'ון צ'יקו ששולטים בצורה כל-כך קיצונית שזה אפילו קצת משעמם 8).

 

דבר אחרון, מילה למסלולים - אני צריך להכין את השטח לעונה הבאה אז אני חושב שהמסקנה המתבקשת מניתוח הזמנים איתו פתחתי היא שחייבים לפצל את הקטגוריה שלנו, יש פשוט יותר מדי נהגים טובים במקום אחד וזה לא טוב :twisted:.

 

ניר

פורסם

ניר בהמשך ישיר לדברים שאמרת...אז אם באשדוד היה אפשר להיות אגרסיבי ולנהוג חזק בגלל מבנה הסיבובים (יותר פתוחים ורחבים) אז בראש העין זה שונה ( צריכים להיות הרבה יותר עדינים והרבה יותר מדויקים)זה בעצם ההבדל בין העונה שעברה לעונה הזאת(לדוגמא במקצה האחרון שלי בגמר לחצתי פחות 30% ונתתי את הזמן הכי טוב שלי למרות הצמיגים הגמורים של הרכב שזה סיפור אחר) לדעתי אתה צריך לשנות גישה/תפיסה ויהיה בסדר :wink:

 

כל הסיפור הזה לא מוריד מההישג של גיא כל הכבוד...כמובן שהקוילאוברים של KW בשיווק והתקנת סדנת השיפורים ספויילד המדהימים, גם תרמה לעניין.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות להם על התמיכה ועל שיתוף הפעולה הפורה וכמובן לחברת סיאט שאני גאה לנהוג עבורם

 

התחרות באמת היתה צמודה הפעם, נהגים השתפרו והמכוניות השתפרו (מעין מירוץ חימוש), מה שעושה את התחרות מאתגרת וכייפית. היו גם הפתעות בשאר הקטגוריות, כל הכבוד לזוכים!

 

תודה לצלמים על תמונות מדהימות, אתם חלק בלתי נפרד מהאירוע, עובדים קשה בשמש ומתרוצצים אבל התוצאות שוות כל מאמץ.

 

לסיום תודה לצוות מסלולים הנפלא על תקתוק ארוע מוצלח כמו הקודמים ולספונסרים ניסן, פיט-סטופ, טאייר-קלאב וסיאט

 

ניפגש ב-5... רוני אני ואתה כנראה צמודים עד הסוף :wink:

 

בברכה

קובי כהן

פורסם
במסגרת הנסיונות שלי למצוא משהו להתנחם בו (:lol:) התעמקתי בתוצאות וגיליתי כמה דברים מדהימים שמראים עד כמה התחרות בקטגוריה שלנו מטורפת.

אפשר להכניס כמעט את כל משתתפי הקטגוריה שלנו על פני שניה וחצי !!!

בטווח של שניה וחצי בדיוק מהתוצאה הכי טובה שנעשתה אצלנו בשני המקצים (כלומר מ-43.06 עד 44.66) נמצאים 15 נהגים והקטע שגם בהמשך שאר המשתתפים לא נכנסו לטווח לא ממש כי הזמנים נפתחים אלא כי יש שם 3 פסולים לגמרי ללא תוצאה (ביניהם גל אופיר שבדרך-כלל עושה תוצאות מעולות של גמר או על הגבול), שניים עם פסילה אחת שבלעדיה היו גם נכנסים לטווח, שני בעלי מזדה 3 נחותי כח במיוחד במסלול הזה, עוד שני חדשים שזאת להם פעם ראשונה (אם אני לא טועה) ועוד אחד במרחק של עשירית מהטווח של השניה וחצי.

 

סתם לצורך ההשוואה: שניה וחצי זה כמעט הטווח של העולים לגמר ב-1600 !!! (כלומר בין המקום הראשון לחמישי)

(במפלצות זה בכלל היה קיצוני עם כמעט 3.5 שניות בין העולים לגמר)

 

זה מראה איזו תחרות קשה בטירוף יש אצלנו בקטגוריה עם כל-כך הרבה נהגים מעולים ברמה גבוהה כשכל טעות הכי קטנה מעיפה אותך מהמשחק (ושוב לשם ההשוואה, ב-"מפלצות" גיא אמודי יכל להרשות לעצמו לעלות לגמר עם פסילה (למעשה עם הנהיגה המדהימה שלו הוא יכל אפילו לפסול פעמיים ועדיין לעלות עם זה לגמר :wink:)).

 

אבל כל זה עדיין לא מסביר איך אני מצליח אחרי מקום שני אחרי רוני באליפות העונה הקודמת (עם שני נצחונות) וביקור בגמר ובפודיום באירועים הראשונים של העונה הנוכחית, כבר פעמיים רצופות למצוא את עצמי פחות או יותר בסוף החבורה הזאת :lol:.

רגע, צריך לדייק, בסוף החבורה האיכותית הזאת 8) (בהחלט משהו להתנחם בו).

 

בקיצור, כל הכבוד לכל הנהגים בקטגוריה הפתוחה ובמיוחד לשני העקביים שעומדים יפה מאוד בתחרות הזאת: רוני וקובי. היחידים ששמרו בקביעות על מקום בגמר ובפודיום בכל אירוע והם בהחלט מצדיקים את שני המקומות הראשונים של הליגה שכבר מובטחים להם. קובי, אם אתה רוצה לקחת את רוני תצטרך לעקוף אותו ב-3 מקומות ועד היום הייתם תמיד צמודים במיקום אז קל זה לא יהיה :wink:.

 

ולמקבילים שלהם בקטגוריות האחרות, עומר גלברט ב-1600 והטריו במפלצות (מ-STI כמובן :wink:): גיא אמודי, ערן גומר וג'ון צ'יקו ששולטים בצורה כל-כך קיצונית שזה אפילו קצת משעמם 8).

 

דבר אחרון, מילה למסלולים - אני צריך להכין את השטח לעונה הבאה אז אני חושב שהמסקנה המתבקשת מניתוח הזמנים איתו פתחתי היא שחייבים לפצל את הקטגוריה שלנו, יש פשוט יותר מדי נהגים טובים במקום אחד וזה לא טוב :twisted:.

 

ניר

 

קודם כל המון צדק בדברייך על התחרות הקשה אצלנו, נראה לי שאין קטגוריה עם כל כך הרבה מועמדים לגמר כמו אצלנו, ועם מרחקים קצרים כל כך בין המשתתפים. במפלצות היה הפרש של שני ורבע בין העולה לגמר חמישי והבא אחריו. בעד 1600 יש חצי שניה הפרש ועוד שניה שלמה בין החמישי לשמיני. אצלנו היה 6 מאיות בין החמישי לשישי, עוד 5 מ איות לשביעי ועוד עשירית וחצי למקום השמיני.

 

אני חושב שצריך לבצע את הליגה כמו באליפות הכדורגל, שני המנצחים בקטגוריה עולים לליגה הבכירה יותר בשנה הבאה ;-)

 

למעשה עוד חוק שאני חושב שיוצא לרעת הקטגוריה זה חוק הסליקס. 106 רגילה, כמו בכל 10 תחרויות ה MDC עד היום, יכולה להתברג לכל גמר של הפתוחה. 106 עם סליקס היא יתרון משמעותי שיכולה לנצח את הקטגוריה בקלות רבה מדי - כמו שרואים על הרכב של מישל אם הוא היה תקין יותר. כבר שמעתי על כמה מתחרים מהעד 1600 שחושבים להתחרות בפתוחה כי זה יהיה להם קל יותר...

מצד שני, רכב מהקטגוריה שלנו שעולה על סליקס עובר ישר למפלצות - שם אין לו יתרון אחיזה (כי לכולם יש סליקס) והוא אף נחות בכוח וסוג ההנעה (4*4).

 

בסופו של עניין היה רצוי אולי לחלק ליותר קטגוריות שיהיו הומוגניות יותר. לתת לאימפרזות ואיוו להתחרות גם ללא סמי סליקס, לתת לרכבים חלשים יותר במה, ובסיום לתת יותר שיוויון. חלוקה מרובה לקטגוריות זה בדיוק מה שתורם לספורט המוטורי בארה"ב. אני חושב שהפתוחה - קטגוריה שמתמלאת במתחרים, יכולה להתחלק לשתי ליגות של 15 - 20 איש בעונה הבאה שיהיו שתיהם מלאות. אימפרזה עם צמיגים סטנדרטיים לא תהיה יותר מהירה בהרבה מקליאו ספורט או Z350, אפילו ההיפך. הקריטריון הטוב ביותר לחלוקה שאני רואה פה הוא באמת סוסים למשקל. 150 סוס לטון יכול להיות מדד מצויין (לפי הצהרת משתתפים - בפועל הרי מכירים את כולם).ככה לא יווצר מצב שבו מספר משתתפים יהיו הרחק מעל כולם והמאבק לגמר יהיה בין הרבה אנשים על מספר מצומצם של מקומות... הסליקס יקפצו שתי קגוריות למעלה.

 

ותשבו על זה :-)

פורסם

ניב, גם אני בעד - אבל יש בעיה אחת.

נכון לעכשיו האירוע מתחיל ב8וחצי ונגמר לקראת 4 וחצי.

מבחינת הקהל, והמשתתפים שרוצים להישאר ולראות, זה סבל.

אם תהיה תוספת מתחרים, יהיה חובה להעביר את האירוע לעונה קרירה יותר, או לחילופין, מקום שיש בו אפשרויות צל וישיבה לצופים. אי אפשר לסלול איזה מגרש כדורגל ישן ונטוש לצורך המטרה? :p.

 

דני, שיהיה עדין יותר בסיבובים בפעם הבאה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ניר בהמשך ישיר לדברים שאמרת...אז אם באשדוד היה אפשר להיות אגרסיבי ולנהוג חזק בגלל מבנה הסיבובים (יותר פתוחים ורחבים) אז בראש העין זה שונה ( צריכים להיות הרבה יותר עדינים והרבה יותר מדויקים)זה בעצם ההבדל בין העונה שעברה לעונה הזאת(לדוגמא במקצה האחרון שלי בגמר לחצתי פחות 30% ונתתי את הזמן הכי טוב שלי למרות הצמיגים הגמורים של הרכב שזה סיפור אחר) לדעתי אתה צריך לשנות גישה/תפיסה ויהיה בסדר :wink:

לא חשבתי על זה בצורה הזאת (של ההבדלים בין אשדוד לראש-העין) אבל יש צדק במה שאתה אומר. בכל מקרה בלי קשר אני מנסה באמת בשני האירועים האחרונים לעשות שינוי סגנון ובינתיים זה לא קל. הפעם באמת עשיתי נהיגה מאוד חלקה ונקיה...חלקה מדי :roll:. גם אני לחצתי פחות 30% אבל זה הביא אותי לעשות בנינוחות זמן שרחוק מהגמר בשניה :lol:. הייתי צריך כנראה להיות קצת פחות laid-back.

עכשיו נראה אם באירוע האחרון במסגרת הנסיונות שלי למצוא את האיזון אני אתפרע ואפסל, או חצי אתפרע וארביץ זמן רציני או סתם אמשיך לגשש אחר הסגנון החדש שלי :lol:.

 

אני חושב שצריך לבצע את הליגה כמו באליפות הכדורגל, שני המנצחים בקטגוריה עולים לליגה הבכירה יותר בשנה הבאה ;-)

אם אני לא טועה זה היה רעיון של מישהו אחר אבל זה ענק. צריך לעשות את זה כל אירוע שהמובילים עולים הלאה לקטגוריה הבאה :twisted:.

 

אני מסכים עם רוב מה שאמרת אבל:

...אימפרזה עם צמיגים סטנדרטיים לא תהיה יותר מהירה בהרבה מקליאו ספורט או Z350, אפילו ההיפך.

תגיד לי אתה נורמלי ?!? איזה אימפרזה ? אולי אתה מדבר על wrx. תשכח מזה שאיבו/אסתי יקבלו בראש מקליאו או מהמיאטה שלך.

 

לגבי קריטריון של כ"ס לטון אז זה אומדן טוב מאוד (זה וצמיגים אלה שני הפרמטרים הכי משמעותיים ובנוסף יש יתרון לרכבים הקטנים/קלים שהם זריזים יותר) אבל ההערכה שלו (או ההסתמכות על אמינות) היא לא רצינית. במקרה של אטמוספריות לא אכפת לי אפילו לקבל את הצהרת היצרן ושהבן-אדם ישפר כמה שהוא רוצה, ההבדל לא יהיה מהפכני (בתנאי כמובן שהוא לא מחליף מנוע או משהו כזה) אבל בטורבו זה פשוט מגוחך.

 

ודני, אנחנו לאו דווקא מדברים על הכפלת כמות המתחרים אלא יותר בכיוון של פיצול וחלוקה שונה. היום עיקר המשתתפים או המעוניינים מרוכזים בפתוחה בזמן שבמפלצות למשל יש מחסור רציני במתחרים.

חוץ מזה שהתקנון המקורי של מסלולים דיבר על מצב של יותר מתחרים ואז מקיימים מוקדמות בימים אחרים.

 

ניר

פורסם

אני בפנים :twisted:.

זה דורש מעבר לחו"ל, לא ? יש לנו פה חורף שאפשר לבנות עליו ?

 

הקהל גם מאוד יאהב את זה. רק צריך לחשוב על הפרט השולי של מרווחי בטחון...

 

ניר

פורסם

הקהל יאהב את זה, כל עוד אין גשם :).

ניר, ברגע שאתה פותח עוד קטגוריה אתה מגדיל את מספר הרכבים (גם אם אתה מפצל אחת קיימת - עדיין יתווספו מקומות, פיינל, פודיום, טיול רגלי, הדרכת בטיחות..

זה סיפור של עוד שעה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

אני מסכים עם רוב מה שאמרת אבל:

 

תגיד לי אתה נורמלי ?!? איזה אימפרזה ? אולי אתה מדבר על wrx. תשכח מזה שאיבו/אסתי יקבלו בראש מקליאו או מהמיאטה שלך.

 

לגבי קריטריון של כ"ס לטון אז זה אומדן טוב מאוד (זה וצמיגים אלה שני הפרמטרים הכי משמעותיים ובנוסף יש יתרון לרכבים הקטנים/קלים שהם זריזים יותר) אבל ההערכה שלו (או ההסתמכות על אמינות) היא לא רצינית. במקרה של אטמוספריות לא אכפת לי אפילו לקבל את הצהרת היצרן ושהבן-אדם ישפר כמה שהוא רוצה, ההבדל לא יהיה מהפכני (בתנאי כמובן שהוא לא מחליף מנוע או משהו כזה) אבל בטורבו זה פשוט מגוחך.

 

ודני, אנחנו לאו דווקא מדברים על הכפלת כמות המתחרים אלא יותר בכיוון של פיצול וחלוקה שונה. היום עיקר המשתתפים או המעוניינים מרוכזים בפתוחה בזמן שבמפלצות למשל יש מחסור רציני במתחרים.

חוץ מזה שהתקנון המקורי של מסלולים דיבר על מצב של יותר מתחרים ואז מקיימים מוקדמות בימים אחרים.

 

ניר

 

קודם כל, לא היה ממש המון קהל, עד המפלצות היו אנשים בודדים מסביב (כמה עשרות). ככה במקום קטגוריה אחת של 25 אנשים יהיו שתי קטגוריות של 18-20. הקטגוריה תרוץ מהר יותר ויהיו יותר משתתפים בסך הכל.

 

אני חושב שיש סיכוי טוב שאיוו עם צמיגים רגילים או STI עם SP9000 תקבל בראש מהקליאו. יהיה להן מאוד קשה להוריד את הכוח לכביש ולא יהיה להן את יתרון האחיזה הענק.

 

ניתן לראות את התוצאות של האימפרזות/איוו עם הצמיגים הרגילים...

פורסם

ניב, אני דיי בטוח שאת כמות האימפרזות והאיבואים שלא לובשות צמיגי סליקס אפשר לספור על כמה אצבעות ספורות.

אז אני לא יודע עד כמה זה רלוונטי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...