Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עזוב אותך בארד -אנחנו מנסים להכשיר את בלומפילד ונעשה ג'ימקנה על דשא - ואז סליקס מוריד קטגורייה.

לא לדאוג -ניראה לי נפעיל את מיטב המוחות ואדריכלי הג'ימקנות ונבנה משהו שלא היה כמותו.

בינתיים אשמח להצעות לגימיקים לפני ,אחרי תוך כדי הקטגוריות .

יאללה -תנו רעיונות

פורסם
קצת רטוב + כמה U TURNS ונוסיף לקינוח 360 אחד על הרטוב = שואו לקהל.

 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

 

 

אני נגד!!!!!!!!!

האוטו שלי לא יודע להסתובב, אני רק קו ישר. אני יודע שיש קנוניה נגדי! איך מסובבים בכלל הגה? איך מחזיקים הגה באמצע סיבוב זה נראה לי מסובך מידי.

פורסם

מבלי להיכנס לתוך הוויכוח רווי הטמפרמנטים הזה, אני מציע ששנה הבאה תיפתח תת קטגוריה בפתוחה שתיוחד למיאטות.

ידוע לי שיש סדר גודל של 7-10 מיאטות שכבר עכשיו מוכנות להגיע ל- MDC במידה והקטגוריה תהפוך מעט סגורה יותר.

 

הקטגוריה הפתוחה כרגע רוויה מאוד לטעמי. מנסיוני האישי - ניסיתי להרשם לMDC האחרון 10-14 ימים לפני וזה היה בלתי אפשרי. הכל מפוצץ מראש.. .

 

ניב, דעתך ?

---

פורסם
איך מסובבים בכלל הגה? איך מחזיקים הגה באמצע סיבוב זה נראה לי מסובך מידי.

האמת לא מסובך נורא. מחזיקים את ההגה בקצה העליון בתנוחה של כאפה. כשמגיע סיבוב - ימינה למשל - מסובבים את ההגה לכיוון היד עם השעון (זו שעושה "ז" למתחרה שלך שעומד כרגע בפיץ), סיבוב שמאלה, אותו דבר אבל הפוך.

היד מחליקה מההגה באמצע הסיבוב? אין בעיה. מתחילים לצרוח ומקווים שהקונוס יבהל ויזוז. לא זז? בעיה שלו, למה האוטו שלי חזק יותר מחתיכת גומי כתום.

ת'רואה? אין בעיה? רק צריכים לשאול את המומחים...

פורסם

מיאטה CUP?

לא נראה לי.. :lol:

פשוט צריך להוסיף קטגוריה ולחלק ביניהם באופן קצת שונה כמו שניב כבר הציע.

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

לי דווקא מאוד נראה, השאלה היא אם יהיו מספיק מתעניינים.

 

כיום יש 5 מתחרים קבועים על מיאטות, ולפעמים מגיעים עוד כמה, ניתן לשאול את החברה מהמועדון, אם יהיו מספק מספק של אנשים שיתחייבו, ניתן יהיה לעשות קטגוריה כזו בכיף.

 

השאלה היא אם מסלולים מוכנים לעוד קטגוריה ...

פורסם

 

 

בינתיים אשמח להצעות לגימיקים לפני ,אחרי תוך כדי הקטגוריות .

יאללה -תנו רעיונות

 

גימיקים?

 

540 אחד.

קצת יותר סללומים בסיגנון MDC3.

אולי שמינייה וחצי בסיגנון מסלולים...

 

נ.ב קובי

 

במקרה שיטוט קל בפורומים בשירשורים של התחרויות של שנה שעברה גילו כמה אנשים אחרים, עם איביזה טורבו, בכו על העובדה שהם חלשים מהשאר ... גם הם היו אלופי פורום בזמנו.

פורסם
שאלת תם :

 

 

יש פרסים ב MDC?

 

בגמר סוף העונה יש איזה שהוא פרס לזוכים?

 

משהו?

 

 

שאלה מעולה :wink: .

 

גימיקים - מקום ראשון זוכה בקורס מירוצים באנגליה על פרארי F430 .

 

עכשיו ברצינות - לא 360 ובטח לא 540. זה משעמם וזה משנה מאוד בין הרכבים (למשל לאיבו יש רדיוס סיבוב של אוטובוס..) .

 

סללום מהיר זה אחד הדברים המהנים והטכנים ביותר שיש!

בלימה חזקה לאחר סיבוב מהיר או שבירה לכיוון נגדי! (כמו שהיה באחרון... רוב העלייה היתה מהירה בסיבוב שמאלה ארוך ואז היתה שבירה חזקה ימינה.. זה טכני! לדעת לבלום נכון ובקשיי כוח צידי אשר רוצה לזרוק את הרכב בכל העברת משקל קדימה!

 

טכני זה לא לנסוע על הילוך ראשון ב30 קמ"ש ולעשות סללום או 360 , אלא לנסוע ב60+ קמ"ש ולעשות סלאלום , שם יש השפעה על כל העברת משקל!! זה טכני!

המסלול האחרון וגם MDC 3 לדעתי היו מעולים ושילבו את כל מה שניתן!

לגבי המתרצים - מורן גוט הוכיח לכולנו היטב שמזדה 3 יכולה לנצח , אז בטח ובטח שמיאטה... :idea:.

ואם בהפרשים זניחים בין הפודיומיסטים בקט' שניה עסקינן - המצב מעולה! ככה צריכה להיראות תחרות! חוץ מזה שההפרשים לא כאלו זניחים או צמודים... אל תיקחו פעם אחת ותריעו על זה כאילו כל ה10 אירועים היו כך..

תהנו מהניתן ותנו למסלולים שלא מאכזבים לעשות את העבודה. לפרגן יועיל יותר!

 

אני חושב יותר שמסלולים (כגימיק) צריכים לדאוג לקהל ומהקהל וה"רעש" יגיעו החסויות והפרסומים...

צל , פרסים,הגרלות ומקצה דריפטים בין המקצים יעשו את האירוע לפי 3 יותר מעניין ומהנה!!

 

נ.ב: מה באמת הפרסים?? :-)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

דווקא 360/540 משלבים בין כמה אפקטים:

 

פאן לקהל - שרואה רכבים מסויימים מחליקים בסיבוב - הרבה יותר מעניין

אתגר, יש המון אפשרויות לבצע 360 טוב, אולי בעזרת בלם יד, אולי סיבוב איטי ללא החלקה, אולי בדריפט?

 

סללום מהיר זה רצוי, אבל חשוב שיהיה דגש על ביצוע הסללום והפניות ולא פול גז תוך סיבוב ההגה , כמו שהיה חלק מהמסלול האחרון.

 

קיצור, סומך על מסלולים שיבצעו את העבודה

פורסם

בלי להעלות רעיונות דפוקים. 540/360/7200 סתם מכניסים פערים של רכבים ולא בוחנים יותר מדי. זה אולי תיאורטית יכול לספק שואו לקהל אבל רוב הנהגים גם ככה יעדיפו את הזמנים (שברוב המקרים לא מערבים החלקות).

 

 

עדיף מלהיות הסגן של רוני ;-)

הלו, מה הבעיה בלהיות שני לרוני ? :wink:

 

ואם בהפרשים זניחים בין הפודיומיסטים בקט' שניה עסקינן - המצב מעולה! ככה צריכה להיראות תחרות! חוץ מזה שההפרשים לא כאלו זניחים או צמודים... אל תיקחו פעם אחת ותריעו על זה כאילו כל ה10 אירועים היו כך..

עומר, גם אתה וגם מישל חושבים שמדובר בעיוות של הנתונים או התייחסות למקרה חד-פעמי אבל זה ממש לא המצב.

העניין של הצפיפות הוא עובדה וזה חזר על עצמו בכל אחד מהאירועים.

אני לא מתבכיין או בא בתלונות למסלולים, רק מציין את העניין הזה ואומר שקשה מאוד בקטגוריה הפתוחה.

בשביל הספורט עשיתי בדיקה גם על שאר האירועים.

אולי השניה וחצי שכיסתה כמעט את כל הקטגוריה זה מקרה קצת קיצוני אבל אם תסתכל על ארבעת האירועים שהיו העונה, תגלה שבכל אירוע היו אצלנו לפחות 10 מתחרים בטווח של 2 שניות מהמוביל (שזה למשל אומר שלא רק שלא תעלה אם פסילה, אתה כנראה תנעל את הקטגוריה).

אתה יודע כמה מתמודדים ב-1600 נכנסו ב-2 שניות מהמוביל ? באירוע הראשון 6 מתחרים, בשני 7, בשלישי 5 (כן, אתה יכול לפסול ועדיין לעלות).

במפלצות אגב, יש בכל אירוע כ-3 שניות אפילו בתוך העולים לגמר (כלומר בין התוצאה הטובה ביותר לחמישית בטיבה).

עדיין לא מייצג ?

 

מסכים איתך שזאת תחרות אמיתית, אבל הייתי מעדיף (ואני מניח שגם אתה) שזה יהיה קצת יותר מאוזן.

 

ניר

פורסם

הכוונה שלי בגימיקים לא היתה על תוואי המסלול ואיזה פניות כל אחד מעדיף,

אלא על משהו אקסטרא לתחרות - גימיקים שיהיו SHOW למשתתפים ולקהל. (צל לצערי לא יהיה)

עומר הלך לכיוון טוב...


×
×
  • תוכן חדש...