Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אבקש לציין כי לפני שפרסמתי את שאלתי הזו, עיינתי רבות בפורום ומצאתי נושאים קרובים מאד אך לצערי לא מצאתי תשובה מדוייקת לבעייתי.

 

בעוד 3 שבועות אני חוזר לארץ הקודש אחרי שהות של שנתיים וחצי בניו יורק.

היתה לי הזדמנות פז לקנות את מערכת המולטימדיה של פיוניר AVH-P7800DVD במחיר מציאה.

האמת שהסיפור דיי מצחיק ואני דווקא אשמח לשתם אתכם, חברי הפורום היקרים.

בהתחלה הזמנתי את הדגם AVH-P6800DVD מאתר באינטרנט שנקרא cardomain.com. ההזמנה בוצעה ואושרה אך לאחר שבוע ראיתי כי החבילה עדיין לא נשלחה אליי. כאשר התקשרתי אליהם לברר את הנושא נאמר לי כי האתר לא היה מעודכן ואין להם את הפריט הזה יותר. בנוסף גם נאמר לי שפיוניר הפסיקו ליצר את הדגם הזה. (הנושא אושר לאחר מכן עם נציג פיוניר בארה"ב. אני אישית התקשרתי ואף כתבתי מייל לחברה והנושא הוכח כנכון ואמיתי...)

מכיוון שכך, הצלחתי "לסחוט" מ- cardomain את הדגם הבא בתור וכמובן גם יקר יותר AVH-P7800DVD באותו מחיר.

לא תאמינו- 1000 דולר בלבד. וכמובן קיבלתי גם מתאם לאייפוד וקבל 1 פאראד של רוקפורד ומשלוח חינם אובר נייט על "עוגמת הנפש" עלק....

 

ולעניינינו אנו....

מאחר ודגם זה הוא דגם אמריקאי, צריך לכייל אותו ב- 3 תחומים שונים:

1. תדרי רדיו.

2. מולטי סיסטם (משיטת שידור NTSC לשיטת שידור PAL)

3. מולטי ריג'ן - ע"מ שידע לקרוא די וי די מכל האיזורים בעולם.

פה, בניו יורק הם לא יודעים איך לעשות את הקסם הזה וגם לא יודעים מי כן יודע לעשות את זה. התשובה שלהם היתה: בלתי אפשרי! חד וחלק....

מעוזי רדיו בישראל (אפילו השקעתי שיחה בינלאומית... ח"ח על ההשקעה לא?!) נמסר לי כי זה אפשרי אך יעלה לי באיזור של ה- 3000 שקל.... מה??!!! 3000??!?!?! לא, לא הוספתי ספרה נוספת בטעות. שלושת אלפים שקל!

ופה אני פונה אליכם, חברי פורום יקרים שלי, מאחר וזהו מכשיר יקר מאד מאד מאד (אני חושב שהמכשיר הכי יקר שקיים לפיוניר היום) אני לא מוכן להפקיר אותו אצל איזה חובב ג'וקים משהו... אני מבקש לציין שיש לי ידיים טובות ואם יסבירו לי אני יוכל לעשות זאת לבדי. עם מלחם עם ראש קטנטן או מה שידרש. כמובן אם לא מדובר ברכיבי SMT.

אגב, יותר חשוב לי כיול הרדיו מאחר ומכשיר זה יודע לקרוא קבצי DivX.

בקשתי היא כזאת:

א. במידה ואתם מכירים מעבדה אמינה וטובה בארץ שלא שוחטת במחירים שתוכל לבצע את העבודה במקסימום איכות ומינימום מחיר - אשמח אם תשתפו אותי.

ב. אם מישהו יודע איך לעשות את זה לבד, איזה רגל צריך לג'אמפר או לשנות, איזה נגד צריך להוציא או להפוך - אשמח לשמוע על זה.

 

(חרשתי את "גוגל" כבר 14 לילות. אני מתחיל להתייאש...)

 

והכי חשוב. תודה לכם. באם תצליחו לעזור לי ובאם לא.

אתם עושים עבודת קודש.

 

שי.

(בגולה, אך לא לעוד זמן רב...) (:

פורסם

כל מה שאוכל להגיד לך בנושא הוא שעוזי רדיו יוכלו (אולי) לבצע את הכיול, ומנסיון עגום ומר - אני לא אתפלא אם זה גם יעבור את ה 3,000 ש"ח.

 

יש בבניין פנורמה בת"א מישהו שמתעסק עם כיולים במחיר זול יותר מעוזי רדיו, אולי שווה לבדוק שם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

פנה לג.ו אלקטרוניקה בשד' ויצמן 7 רמת השרון.

03-5490667

 

סופר מקצועיים.. מחירים הגונים. אני כיילתי שם רדיו דיסק קלריון.. חפש בפורום מעט ותמצא עוד חו"ד.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

אחלה.

תודה לשניכם.

האם ידוע לכם איך ניתן לעשות זאת לבד? איזה חלק צריך להחליף באם בכלל צריך להחליף או לחלופין איזו רגל צריך לג'אמפר?

 

Any Idea??!

 

ושוב תודה.

פורסם

אותה בעיה בדיוק היתה לי במכשיר DVD של קנווד די פשוט שקנו לי .

אבל זה היה הרבה יותר זול ממה שאתה אומר. החליפו לי מין גוק במכשיר,אפילו הקודם עדיין אצלי בשקית

אין לי מושג בדיוק מה עושים אבל לדעתי אי אפשר לשנות לבד...

פורסם

לקנות שם את הצ'יפ היעודי לPAL דרך מעבדת שרות של פיוניר

 

או להתחנן לשרות לקוחות שיחליפו לך לדגם אירופאי אם לא פתחת את המכשיר

 

בעיקרון לדעתי מחיר הכיול שם עשויי להיות יותר זול

את מעבדת השרות תנסה להשיג דרך האתר של פיוניר

פורסם

גם אם הוא יתחנן יבכה ויעמוד על הראש למה נראה לך שהם יחליפו לו תמכשיר לדגם אירופאי?

מה יצא להם מזה? הרי המחיר שלו בארץ עומד על 12 אלף שקל בערך וידוע שבחוץ המחיר עומד על חצי

אז אם זה בר ביצוע מה עוצר כל אחד מלהזמין מחול ולהחליף בארץ?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אריאל

 

הבן אדם באמריקה- שם יש תרבות שרות שונה מכאן

שם אין מה יצא לי מזה

הלקוח אומר שטעה ואולי בהוספת כמה שקלים (דולרים) יוחלף המכשיר

 

לא כל העולם נוהג כמו בארץ, השאלה היא אם יש הבדל מחירים רציני, או אם הם מתעסקים במכשירי פאל

פורסם
אריאל

 

הבן אדם באמריקה- שם יש תרבות שרות שונה מכאן

שם אין מה יצא לי מזה

הלקוח אומר שטעה ואולי בהוספת כמה שקלים (דולרים) יוחלף המכשיר

 

לא כל העולם נוהג כמו בארץ, השאלה היא אם יש הבדל מחירים רציני, או אם הם מתעסקים במכשירי פאל

 

 

תרבות שרות שונה מכאן אולי יש אבל - זה ארה"ב... יש להם דגמים אמריקאים בלבד ולא אירופאים.אם היית יכול לקנות בכל מקום בעולם את הדגם שמתאים למדינה שלך לא היינו מדברים על הכיול הזה בכלל.

פורסם

האמת פחות קריטי מבחינתי שיטת השידור או האיזור - REGION מאחר ומכשיר זה יודע לקרוא DIVX.

 

יותר קריטי עניין תחנות הרדיו.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...