Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי בכל השירשורים ולא מצאתי תשובה לבעיה שלי..

יש לי פולו 96 ויש בו נעילה מרכזית למרות שאף פעם היא לא עבדה לי (האוטו ברשותי 10 חודשים)

ממה שראיתי בשירשורים המדוברים בנושא דיברו שם על המשאבה של הנעילה שממוקמת בתא מטען מתחת לפנס הימני.

אצלי המשאבה עובדת בוודאות.

השאלה שלי היא מה אני צריך עוד לבדוק כדאי לדעת בברור מה התקלקל אצלי?

תודה לעונים.:-)

פורסם

איך אתה יודע שהיא עובדת בוודאות??

ואם כן יכול להיות שיש לך בריחת אויר איפשהו בצינורות,

תתחיל לבדוק אותם.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

ערב-טוב,

 

נתחיל מספר בדיקות מ-א' עד ת'.....כמו מקצועניים !!

 

1. בדוק פיוז מספר 21 שהערך הנקוב שלו 15A.

2. בדוק שהקונקטור בעל 18 פינים מחובר ומאובטח היטב (ראה תמונה מצורפת)

3. בדוק שאין דליפות בצנרת ההאוויר.

לאחר שתבדוק את מה שרשמתי חזור עם הממצאים.

 

האם יש ברשותך מד-מתח ?

untitled.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
ערב-טוב,

 

 

3. בדוק שאין דליפות בצנרת ההאוויר.

.

 

האם יש ברשותך מד-מתח ?

 

מרק ערב טוב

האם יש לך את הסכימה של צינורות האויר ל אודי a4 שנת 96

אצלי המשאבה עובדת אבל היא לא נועלת את הדלתות, פירקתי את הצינורות וראיתי שאי אפשר לבנות בהם לחץ.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
מרק ערב טוב

האם יש לך את הסכימה של צינורות האויר ל אודי a4 שנת 96

אצלי המשאבה עובדת אבל היא לא נועלת את הדלתות, פירקתי את הצינורות וראיתי שאי אפשר לבנות בהם לחץ.

 

היי,

 

מה שמצאתי עבורך זהו תרשים של הצנרת והסבר לאיבחון הבעיה באודי Audi B5, ייתכן שזה יכול להיות לך לעזר.

57-39 Central locking system.pdf

57-50 Central locking system Avant repairing.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה :wink:

אני מקווה לעלות סופסוף על התקלה המעצבנת הזא.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

קודם כל תודה לעונים.

לגבי המשאבה של הנעילה ניתקתי אותה ולאחר שחיברתי היא עשתה רעש שהיא עובדת ואם אני לא טועה היה גם נורה שנדלקה ולאחר מכן נכבתה (הנורה).

מרק: לגבי הפיוז בדקתי אותו והוא נראה תקין

ולגבי הקונקטור עם ה-18 פינים אני לא ממש זוכר איפה הוא נמצא(מתחת להגה, מעל כל הפיוזים??)

ואיך אני בודק שלחץ האוויר תקין?

מצטער על הבורות ותודה לעונים..

פורסם
קודם כל תודה לעונים.

לגבי המשאבה של הנעילה ניתקתי אותה ולאחר שחיברתי היא עשתה רעש שהיא עובדת ואם אני לא טועה היה גם נורה שנדלקה ולאחר מכן נכבתה (הנורה).

מרק: לגבי הפיוז בדקתי אותו והוא נראה תקין

ולגבי הקונקטור עם ה-18 פינים אני לא ממש זוכר איפה הוא נמצא(מתחת להגה, מעל כל הפיוזים??)

ואיך אני בודק שלחץ האוויר תקין?

מצטער על הבורות ותודה לעונים..

 

אם המשאבה עובדת יכול להיות שיש לך בריחת אוויר מאיפשהו

תנתק את הצינור שיוצא מהמשאבה ותנסה לבנות לחץ

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

ע"י נשיפה פנימה לתוך הצינור

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...