Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

יש לי בעיה קלה ב - GEFORCE 3 שלי ,

 

שאני מחבר אותו לטלוויזיה יש פסים כאלו שעוברים על המסך ( בטלוויזיה ) , פסים רוחביים.

 

גם במחשב יש מעין רעש חשמלי קטן ולא נעים .

 

האם מישהו יודע מה עושים ?

 

* זה לדעתי משהו בעניין המתחים החשמליים בין שנייהם.

 

** זה מתרחש גם שאני מחבר את הטלוויזיה לכרטיס טלוויזיה שלי בשביל להעתיק , במקרה הזה הפסים מופיעים על המחשב .

 

בקיצור , הפסים מופיעים גם במחשב וגם בטלוויזיה .

 

תודה מראש .

פורסם

תוריד תוכנה שקוראים לה TVTOOL, היא מצליחה לפתור כמעט את כל הבעיות בכרטיסי הGEFORCE שקשורים ביציאה לטלויזיה - TV OUT, בהצלחה... :roll:

פורסם

תנסה לשחק עם הסינכרון של הכרטיס מסך

זה צריך להיות ב:

properties->settings->advanced

תנסה...

מקווה שעזרתי

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תודה רבה אני יבדוק את זה ,

 

 

ניסיתי את התוכנה והיא באמת מצויינת אבל היא לא פותרת את הבעיה ,

עדיין יש את הפסים ואת הרעש החשמלי הלא נעים ,

כנראה שיש בעיית מתח או משהו , או בעיית הארקה ...

 

יש לכם רעיונות ?[/b]

פורסם
אולי הכבל דפוק

 

כדי לקבל איכות טובה צריך כבל איכותי אם אתה רואה תמונה אז זה אומר שהכבל תקין, אבל כדי לקבל איכות גבוהה יותר תצטרך להחליף לכבל איכותי יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יש לך התקן אלחוטי כלשהו ???

משהו שעובד בRF או ב 2.4GH ??

לפעמים זה מפריע לקליטה בצורה שתארת

מה יכול לגרום לכך ?

פורסם

נשמע באמת כמו משהו שיכול להיגרם בגלל הארקה לא טובה של המחשב. האם המחשב שלך מחובר להארקה (כבל שלושה פינים כל הדרך עד השקע, כולל מפצלים למיניהם) ?

אם יש לך fluke תמדוד מתח AC בין האדמות.

 

לא נשמע כמו בעיית קונפיגורציה / תוכנה. אם הטלוויזיה מחוברת בנוסף למחשב גם לכבלים / YES, תנסה לנתק את זה ולראות אם התופעה ממשיכה.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
נשמע באמת כמו משהו שיכול להיגרם בגלל הארקה לא טובה של המחשב. האם המחשב שלך מחובר להארקה (כבל שלושה פינים כל הדרך עד השקע, כולל מפצלים למיניהם) ?

אם יש לך fluke תמדוד מתח AC בין האדמות.

 

לא נשמע כמו בעיית קונפיגורציה / תוכנה. אם הטלוויזיה מחוברת בנוסף למחשב גם לכבלים / YES, תנסה לנתק את זה ולראות אם התופעה ממשיכה.

 

תסביר לי בבקשה איך בדיוק בודקים את זה ..

תודה.

פורסם

הכבל על הרצפה? תרים אותו.

תנסה שנית אחרי שהוא לא נוגע בכלום חוץ מ2 הכניסות

פורסם
תנתק את חיבור הכבלים מהקיר.

 

ניסיתי ,

הרעשים נגרמים בגלל משהו בתוך המחשב ...

כנראה שיש מתח קצת גבוה או הארקה לא טובה .... יש הארקה , אבל אולי היא לא מושלמת .

 

מה עושים ?

פורסם

גם לי יש בעיה עם חיבור כרטיס המסך לטלויזיה, הכרטיס שלי הוא רדאון פרו9000 ואני מחבר את הכבל אבל אני לא רואה כלום בטלויזיה, הכרטיס בכלל לא מזהה שהטלויזיה מחוברת.

 

בDIASPLAY PROPERTIES>ADVANCE האפשרות של חיבור הטלויזיה בכלל לא לחיצה... (תמונה מצורפת) יש לכם עצות?

V.JPG

DrIvE AnD LeT DrIvE

×
×
  • תוכן חדש...